Opublikowano 28 Stycznia 20241 r Witajcie! Chciałem podzielić się z wami super dodatkiem, że jeśli dojdzie do wojny między dwiema gildiami wygrywająca gildia otrzyma nagrodę, którą ustalisz. 🙂 zaczynamy common - service.h dodaj: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się game - guild.cpp na koncu pliku 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się game - guild.h szukasz 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się pod dodajesz 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się game - guild_manager.cpp szukasz 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się Zamieniasz na/dopasuj sobie: 🙂 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się client locale - item_desc.txt dodajesz 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się server - local_string.txt 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się
Opublikowano 28 Stycznia 20241 r Autor 1 minutę temu, ExoCarossa napisał(a): Supcio, masz może bonusy dla gildii? tak, mam
Opublikowano 19 godzin temu19 godz void CGuild::RewardGuild(bool isDraw) { for (itertype(m_memberOnline) it = m_memberOnline.begin(); it != m_memberOnline.end(); ++it) { LPCHARACTER ch = (*it); if (!ch) continue; if (isDraw) { ch->ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("You draw so u wont get item reward.")); } else { if (ch->CountEmptyInventory() > 0) { ch->ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("You have won guild war, soon u will get a special item reward.")); ch->AutoGiveItem(ENABLE_GUILD_WAR_ITEM, ENABLE_GUILD_WAR_COUNT); } else { ch->ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("Your inventory is full. You did not receive the guild war reward.")); } } } }"Your inventory is full. You did not receive the guild war reward."; "<Gildia> Twój ekwipunek jest pełny! Nie otrzymałeś nagrody za zwycięstwo w wojnie gildii.";
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.