Skocz do zawartości

Featured Replies

Opublikowano

Witajcie! Chciałem podzielić się z wami super dodatkiem, że jeśli dojdzie do wojny między dwiema gildiami  wygrywająca gildia otrzyma nagrodę, którą ustalisz. 🙂 

 

zaczynamy 

 

common - service.h

dodaj:

🔐 Ukryta Treść 🔐

game - guild.cpp

na koncu pliku

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

game - guild.h

szukasz

🔐 Ukryta Treść 🔐

pod dodajesz

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

game - guild_manager.cpp

szukasz

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Zamieniasz na/dopasuj sobie: 🙂

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

client locale - item_desc.txt

dodajesz

🔐 Ukryta Treść 🔐

server - local_string.txt

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

  • 3 miesiące temu...
  • 1 rok później...
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
void CGuild::RewardGuild(bool isDraw)
{
    for (itertype(m_memberOnline) it = m_memberOnline.begin(); it != m_memberOnline.end(); ++it)
    {
        LPCHARACTER ch = (*it);
        if (!ch)
            continue;

        if (isDraw)
        {
            ch->ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("You draw so u wont get item reward."));
        }
        else
        {
            
            if (ch->CountEmptyInventory() > 0)
            {
                ch->ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("You have won guild war, soon u will get a special item reward."));
                ch->AutoGiveItem(ENABLE_GUILD_WAR_ITEM, ENABLE_GUILD_WAR_COUNT);
            }
            else
            {
                ch->ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("Your inventory is full. You did not receive the guild war reward."));
            }
        }
    }
}

"Your inventory is full. You did not receive the guild war reward.";
"<Gildia> Twój ekwipunek jest pełny! Nie otrzymałeś nagrody za zwycięstwo w wojnie gildii.";

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...