Skocz do zawartości
Opublikowano

HEJ! 😄

Pewno każdy z was kojarzy ten systemik zapisu pozycji

image.png.8819916cd6319c17c03e2165db5531d9.png

 

W grze wygląda tak:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Wielu z was powie ze to nie dziala bo po włączeniu tego okienka wywala serwer 😡
Ano to jest prawda i za to odpowiada brak zwracania wartości w boolach.

Fix1:

W pliku localization.cpp mamy 3 boole

🔐 Ukryta Treść 🔐


Bool nr1:

🔐 Ukryta Treść 🔐


Szukamy w nim:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

I pod spodem dodajemy:

🔐 Ukryta Treść 🔐



Bool nr2:

🔐 Ukryta Treść 🔐


Szukamy w nim:

🔐 Ukryta Treść 🔐


I edytujemy tak

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

I ostatni bool

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Szukamy w nim:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

I edytujemy tak:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 


Gdyby ktoś miał taki błąd po dodaniu systemu

🔐 Ukryta Treść 🔐


 

@HelpDev Podrzucił rozwiązanie, Dzięki wielkie 😄

uilocalization.py

Szukamy:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

I edytujemy tak:

🔐 Ukryta Treść 🔐


 

Systemik:

🔐 Ukryta Treść 🔐

Edytowane przez ARK

Featured Replies

Opublikowano

Twój kod był bardzo pomocny. Dziękuję! 🔥

 

Opublikowano

Czyli poprawione w 100%? 😄

Opublikowano
  • Autor
10 godzin temu, ExoCarossa napisał(a):

Czyli poprawione w 100%? 😄

Działać działa, okno otwiera, zapisuje pozycje i tepa do niej, kodem nie rzyga wiec raczej poprawione.
Wiadomo jak ktoś cos znajdzie niech da znać co i jak to można będzie łatać dalej ale jak mowie bynajmniej na ten moment działa bez problemów.

Opublikowano
  • Autor
13 minut temu, Eren napisał(a):

Dzięki, na innym forum piszą, że kod woła o pomstę do nieba?

Ano kod systemu sam w sobie jest trochę przestarzały ale daje rade.

Opublikowano
  • Autor
3 minuty temu, Eren napisał(a):

Próbowałem dodać by przetestować, lecz:

0131 22:15:23120 :: Traceback (most recent call last):

0131 22:15:23121 ::   File "networkModule.py", line 259, in SetGamePhase

0131 22:15:23121 ::   File "game.py", line 165, in __init__

0131 22:15:23121 ::   File "system.py", line 167, in __hybrid_import

0131 22:15:23121 :: ImportError
0131 22:15:23121 :: : 
0131 22:15:23121 :: No module named uiLocalization
0131 22:15:23121 :: 

 

Dodales uiLocalization do roota i spakowales go?

Opublikowano
  • Autor
1 minutę temu, Eren napisał(a):

Tak, dlatego się dziwie

Podaj mi swojego discorda na piv to lookne, szybciej z kontaktem bedzie

Opublikowano
  • Autor
1 godzinę temu, Eren napisał(a):

@ref

Nadal problemu nie rozwiązałem, jeżeli ktoś mógłby pomóc to poproszę 😄

 

 

@ARK po wprowadzeniu zmian w boolach robi się game.core, więc idk czy ta poprawka jest właściwa.

Wyrzuca każdego ze serwera kto wciśnie F7 lub po wpisaniu komendy.

Byś tak odczytał wiadomość na DC XD

Opublikowano

yy ale to stara wersja @ARK nie dodałeś tego, SS widzę też stary ;d dodaj dopisek by każdy wiedział, że nie przetestowałeś go i zapewne paczka jest w oryginalnym stanie. Mało tego, pliki pythona 90% klientów czyta z małych liter, klienty na cythonie czytają właśnie z dużych (chodzi o nazwy pliku) a Vegas w swoim kliencie wywalił sprawdzanie wielkości czytania nazw plików w .py więc dał po swojemu nie zważając na inne klienty XD a to celowo jak coś bo hajsik się musi zgadzać xd oferował pomoc w naprawie jak ktoś kupił systemik hah xd

Opublikowano
  • Autor
9 godzin temu, HelpDev napisał(a):

yy ale to stara wersja @ARK nie dodałeś tego

Widziałem tylko jedna wersje tego systemu to ja wrzuciłem tutaj.

 

9 godzin temu, HelpDev napisał(a):

 dodaj dopisek by każdy wiedział, że nie przetestowałeś go i zapewne paczka jest w oryginalnym stanie. 

Oj już nie wyciągaj pochopnych wniosków paczka jak najbardziej przetestowana po co wrzucać niesprawdzony system.
Jakby nie była w oryginalnym stanie to bym nie wrzucał fixa w temacie tylko od razu pliki dal, nie każdy ma ochotę sprawdzać kod gdzie weszły zmiany(jak ma juz dodany system) a tak to popatrzy do tematu i ma rozwiązanie o wywalaniu kanałów(w sumie jedynym o którym pisali ludzie). 

Edytowane przez ARK

Opublikowano
7 godzin temu, ARK napisał(a):

Widziałem tylko jedna wersje tego systemu to ja wrzuciłem tutaj.

 

Oj już nie wyciągaj pochopnych wniosków paczka jak najbardziej przetestowana po co wrzucać niesprawdzony system.
Jakby nie była w oryginalnym stanie to bym nie wrzucał fixa w temacie tylko od razu pliki dal, nie każdy ma ochotę sprawdzać kod gdzie weszły zmiany(jak ma juz dodany system) a tak to popatrzy do tematu i ma rozwiązanie o wywalaniu kanałów(w sumie jedynym o którym pisali ludzie). 

tak? to jak sie odniesiesz do SS od Persergi na wiadome jakim forum? nie przetestowałeś bo nawet nie zrobiłeś SSa że wgl działa a fixy pewnie miałeś lub znalazłeś kij go wie ;3 i jak wspomniałem w paczce jest nawet niezmieniona wielkość liter pliku pyhona wiec to daje do myślenia 😜 bezsensu napisałeś bo błędy leżą nadal w paczce więc zrobiłeś wklejke, jakby było inaczej to by śmiagło przecież i bym nie pomagał w błędach ;-; no nic ale naprawione więc no. Dałem nieco pozostałe błędy, chcesz to dodaj sobie do tematu ale nie wmawiaj że sprawdzałeś bo jakbyś sprawdził to byś nie dawał z m2z.. ss od Persergi

Opublikowano
  • Autor
24 minuty temu, HelpDev napisał(a):

tak? to jak sie odniesiesz do SS od Persergi na wiadome jakim forum? nie przetestowałeś bo nawet nie zrobiłeś SSa że wgl działa a fixy pewnie miałeś lub znalazłeś kij go wie ;3 i jak wspomniałem w paczce jest nawet niezmieniona wielkość liter pliku pyhona wiec to daje do myślenia 😜 bezsensu napisałeś bo błędy leżą nadal w paczce więc zrobiłeś wklejke, jakby było inaczej to by śmiagło przecież i bym nie pomagał w błędach ;-; no nic ale naprawione więc no. Dałem nieco pozostałe błędy, chcesz to dodaj sobie do tematu ale nie wmawiaj że sprawdzałeś bo jakbyś sprawdził to byś nie dawał z m2z.. ss od Persergi

Stary ja tego screena dałem do poglądu jak system wygląda, sie czepiasz takich rzeczy :D.

Nie ma problemu moge dodac gifa ze system dziala jak ktos nie wierzy.
Do fixa sam doszedlem patrzac w kod, nie wiem moze jest gdzies na necie takie samo rozwiazanie bynajmniej ja nie widzialem ale dzialac dziala, moze byc lepsze rozwiazanie nie wiem.

Nikt nie zgłaszał problemu z wielkością liter w imporcie kto dodawał to ale bardzo fajnie ze to wypatrzyłeś jak ktos bedzie miec identyczny problem to rozwiazanie ma od ciebie gotowe.


Edit. Żebyś czasem dalej nie pisal ze nie testowałem tego 😛

https://gyazo.com/77a6c80aebe413323b1865e2478ecf36



Zaraz będę edytować temat i uwzględnię tego gifa jak i twoja poprawkę

Edytowane przez ARK

Opublikowano

Jak ktoś zdecyduje się zaimplementować i znajdzie jakieś błędy to podzielcie się nimi w temacie naprawimy. 🙂

Opublikowano

Masakra ale się rozpisaliście w komentarzach 😄
@ARK zaktualizuj temat tym gifem zeby ludzi widzieli jak to w grze wyglada 😜 
 

@HelpDev System z poprawka z tematu działa bez zarzutów 😄, może @Eren ma jakiegoś innego clienta i temu mu takie błędy wyskoczyły, nie wiem  nie znam sie na tym ale fajnie ze naprawiliście mu fajnie ze forumowicze sie integrują hah :D 😛 

@Sevence Tak jest ojcze ! 😛 

  • 3 miesiące temu...
Opublikowano
  • Premium

thx

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...