Skocz do zawartości

Dezaktywacja Aura miecz & Czarowane ostrze podczas przemiany w poly

Opublikowano

Na forum była zacięta dyskusja na ten temat więc kto będzie chciał to sobie wprowadzi 🙂

Podczas przemiany na marmur dezaktywuje się Czarowane ostrze oraz Aura miecza 🙂

Więc postanowiłem zrobić taki warunek :v

 

 

 

 

Char.cpp szukasz:

 

void CHARACTER::SetPolymorph(DWORD dwRaceNum, bool bMaintainStat)
{
	if (dwRaceNum < JOB_MAX_NUM)
	{
		dwRaceNum = 0;
		bMaintainStat = false;
	}

	if (m_dwPolymorphRace == dwRaceNum)
		return;

	m_bPolyMaintainStat = bMaintainStat;
	m_dwPolymorphRace = dwRaceNum;

	sys_log(0, "POLYMORPH: %s race %u ", GetName(), dwRaceNum);

	if (dwRaceNum != 0)
		StopRiding();

	SET_BIT(m_bAddChrState, ADD_CHARACTER_STATE_SPAWN);
	m_afAffectFlag.Set(AFF_SPAWN);

	ViewReencode();

	REMOVE_BIT(m_bAddChrState, ADD_CHARACTER_STATE_SPAWN);

	if (!bMaintainStat)
	{
		PointChange(POINT_ST, 0);
		PointChange(POINT_DX, 0);
		PointChange(POINT_IQ, 0);
		PointChange(POINT_HT, 0);
	}

	SetValidComboInterval(0);
	SetComboSequence(0);

	ComputeBattlePoints();
}

 

zamień na:

 

void CHARACTER::SetPolymorph(DWORD dwRaceNum, bool bMaintainStat)
{
	if (dwRaceNum < JOB_MAX_NUM)
	{
		dwRaceNum = 0;
		bMaintainStat = false;
	}

	if (m_dwPolymorphRace == dwRaceNum)
		return;

	m_bPolyMaintainStat = bMaintainStat;
	m_dwPolymorphRace = dwRaceNum;

	sys_log(0, "POLYMORPH: %s race %u ", GetName(), dwRaceNum);

	// Jeśli rozpoczynamy polimorfię, usuń efekty SKILL_GEOMKYUNG i SKILL_GWIGEOM
	if (dwRaceNum != 0)
	{
		RemoveAffect(SKILL_GEOMKYUNG); // Usuń efekt "Aura miecza"
		RemoveAffect(SKILL_GWIGEOM);   // Usuń efekt "Czarowane ostrze"
    // kolejno można dodać np buffy :)

		StopRiding();
	}

	SET_BIT(m_bAddChrState, ADD_CHARACTER_STATE_SPAWN);
	m_afAffectFlag.Set(AFF_SPAWN);

	ViewReencode();

	REMOVE_BIT(m_bAddChrState, ADD_CHARACTER_STATE_SPAWN);

	if (!bMaintainStat)
	{
		PointChange(POINT_ST, 0);
		PointChange(POINT_DX, 0);
		PointChange(POINT_IQ, 0);
		PointChange(POINT_HT, 0);
	}

	SetValidComboInterval(0);
	SetComboSequence(0);

	ComputeBattlePoints();
}

 

Edytowane przez Denis

Featured Replies

Opublikowano

Dzięki, mega chciałbym zobaczyć serwer który to wprowadzi i utrzyma się dłużej niż dwa tygodnie xd 

Opublikowano
  • Autor
1 minutę temu, ExoCarossa napisał(a):

Dzięki, mega chciałbym zobaczyć serwer który to wprowadzi i utrzyma się dłużej niż dwa tygodnie xd 

No cóż kto będzie chciał sobie wprowadzi napisałem to na prośbę użytkownika forum 🙂

Opublikowano

Dzięki 😉 Później sprawdzę temate i dam znać czy działa jak trzeba.

32 minuty temu, ExoCarossa napisał(a):

Dzięki, mega chciałbym zobaczyć serwer który to wprowadzi i utrzyma się dłużej niż dwa tygodnie xd 

Nie obawiaj się, ludzie nie grają w metina, żeby tylko biegać na marmurkach z aurą, co ty to wymyślasz xd
 

Opublikowano
  • Autor
1 minutę temu, Dziki Czan napisał(a):

Dzięki 😉 Później sprawdzę temate i dam znać czy działa jak trzeba.

Nie obawiaj się, ludzie nie grają w metina, żeby tylko biegać na marmurkach z aurą, co ty to wymyślasz xd
 

kod jest bardzo prosty i jego działanie jest możliwe tylko w jednym momencie czyli w trakcie przemiany więc tu nie ma co nie działać 😄

Opublikowano
6 minut temu, Dziki Czan napisał(a):

Dzięki 😉 Później sprawdzę temate i dam znać czy działa jak trzeba.

Nie obawiaj się, ludzie nie grają w metina, żeby tylko biegać na marmurkach z aurą, co ty to wymyślasz xd

Większą część rozgrywki na nich biegają, zwłaszcza na jakimś serwerze easy, gdzie lejesz metki, bossy, dungi na marmurze. 🙂😏

Opublikowano
W dniu 1.02.2024 o 20:01, ExoCarossa napisał(a):

Dzięki, mega chciałbym zobaczyć serwer który to wprowadzi i utrzyma się dłużej niż dwa tygodnie xd 

Co to ma do rzeczy

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...