Opublikowano 1 Lutego 20241 r Na forum była zacięta dyskusja na ten temat więc kto będzie chciał to sobie wprowadzi 🙂 Podczas przemiany na marmur dezaktywuje się Czarowane ostrze oraz Aura miecza 🙂 Więc postanowiłem zrobić taki warunek :v Char.cpp szukasz: void CHARACTER::SetPolymorph(DWORD dwRaceNum, bool bMaintainStat) { if (dwRaceNum < JOB_MAX_NUM) { dwRaceNum = 0; bMaintainStat = false; } if (m_dwPolymorphRace == dwRaceNum) return; m_bPolyMaintainStat = bMaintainStat; m_dwPolymorphRace = dwRaceNum; sys_log(0, "POLYMORPH: %s race %u ", GetName(), dwRaceNum); if (dwRaceNum != 0) StopRiding(); SET_BIT(m_bAddChrState, ADD_CHARACTER_STATE_SPAWN); m_afAffectFlag.Set(AFF_SPAWN); ViewReencode(); REMOVE_BIT(m_bAddChrState, ADD_CHARACTER_STATE_SPAWN); if (!bMaintainStat) { PointChange(POINT_ST, 0); PointChange(POINT_DX, 0); PointChange(POINT_IQ, 0); PointChange(POINT_HT, 0); } SetValidComboInterval(0); SetComboSequence(0); ComputeBattlePoints(); } zamień na: void CHARACTER::SetPolymorph(DWORD dwRaceNum, bool bMaintainStat) { if (dwRaceNum < JOB_MAX_NUM) { dwRaceNum = 0; bMaintainStat = false; } if (m_dwPolymorphRace == dwRaceNum) return; m_bPolyMaintainStat = bMaintainStat; m_dwPolymorphRace = dwRaceNum; sys_log(0, "POLYMORPH: %s race %u ", GetName(), dwRaceNum); // Jeśli rozpoczynamy polimorfię, usuń efekty SKILL_GEOMKYUNG i SKILL_GWIGEOM if (dwRaceNum != 0) { RemoveAffect(SKILL_GEOMKYUNG); // Usuń efekt "Aura miecza" RemoveAffect(SKILL_GWIGEOM); // Usuń efekt "Czarowane ostrze" // kolejno można dodać np buffy :) StopRiding(); } SET_BIT(m_bAddChrState, ADD_CHARACTER_STATE_SPAWN); m_afAffectFlag.Set(AFF_SPAWN); ViewReencode(); REMOVE_BIT(m_bAddChrState, ADD_CHARACTER_STATE_SPAWN); if (!bMaintainStat) { PointChange(POINT_ST, 0); PointChange(POINT_DX, 0); PointChange(POINT_IQ, 0); PointChange(POINT_HT, 0); } SetValidComboInterval(0); SetComboSequence(0); ComputeBattlePoints(); } Edytowane 1 Lutego 20241 r przez Denis
Opublikowano 1 Lutego 20241 r Dzięki, mega chciałbym zobaczyć serwer który to wprowadzi i utrzyma się dłużej niż dwa tygodnie xd
Opublikowano 1 Lutego 20241 r Autor 1 minutę temu, ExoCarossa napisał(a): Dzięki, mega chciałbym zobaczyć serwer który to wprowadzi i utrzyma się dłużej niż dwa tygodnie xd No cóż kto będzie chciał sobie wprowadzi napisałem to na prośbę użytkownika forum 🙂
Opublikowano 1 Lutego 20241 r @Dziki Czan Halo, gdzie jesteś, special for u podano. 😄 Dzięki za podzielenie się swoim rozwiązaniem na pewno komuś się przyda. @Dziki Czan @Dziki Czan i jeszcze może @Dziki Czan
Opublikowano 1 Lutego 20241 r Dzięki 😉 Później sprawdzę temate i dam znać czy działa jak trzeba. 32 minuty temu, ExoCarossa napisał(a): Dzięki, mega chciałbym zobaczyć serwer który to wprowadzi i utrzyma się dłużej niż dwa tygodnie xd Nie obawiaj się, ludzie nie grają w metina, żeby tylko biegać na marmurkach z aurą, co ty to wymyślasz xd
Opublikowano 1 Lutego 20241 r Autor 1 minutę temu, Dziki Czan napisał(a): Dzięki 😉 Później sprawdzę temate i dam znać czy działa jak trzeba. Nie obawiaj się, ludzie nie grają w metina, żeby tylko biegać na marmurkach z aurą, co ty to wymyślasz xd kod jest bardzo prosty i jego działanie jest możliwe tylko w jednym momencie czyli w trakcie przemiany więc tu nie ma co nie działać 😄
Opublikowano 1 Lutego 20241 r 6 minut temu, Dziki Czan napisał(a): Dzięki 😉 Później sprawdzę temate i dam znać czy działa jak trzeba. Nie obawiaj się, ludzie nie grają w metina, żeby tylko biegać na marmurkach z aurą, co ty to wymyślasz xd Większą część rozgrywki na nich biegają, zwłaszcza na jakimś serwerze easy, gdzie lejesz metki, bossy, dungi na marmurze. 🙂😏
Opublikowano 6 Lutego 20241 r W dniu 1.02.2024 o 20:01, ExoCarossa napisał(a): Dzięki, mega chciałbym zobaczyć serwer który to wprowadzi i utrzyma się dłużej niż dwa tygodnie xd Co to ma do rzeczy
Na forum była zacięta dyskusja na ten temat więc kto będzie chciał to sobie wprowadzi 🙂
Podczas przemiany na marmur dezaktywuje się Czarowane ostrze oraz Aura miecza 🙂
Więc postanowiłem zrobić taki warunek :v
Char.cpp szukasz:
zamień na:
Edytowane przez Denis