Skocz do zawartości
Opublikowano

Cześć,

 

Dziś usuniemy nieużywany pakiet mobile, zaczynajmy...

 

 

Usunięcie mobile:

📂Lokalizacja pliku'common -> length.h'

 

Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

📂Lokalizacja pliku'common -> tables.h'

 

Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

📂Lokalizacja pliku'db -> src -> ClientManager.cpp'

 

Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

📂Lokalizacja pliku'db -> src -> ClientManager.h'

 

Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

📂Lokalizacja pliku'db -> src -> ClientManagerPlayer.cpp'

 

Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

📂Lokalizacja pliku'game -> src -> char.cpp'

 

Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

📂Lokalizacja pliku'game -> src -> char.h'

 

Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

📂Lokalizacja pliku'game -> src -> cmd.cpp'

 

Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

📂Lokalizacja pliku'game -> src -> packet.h'

 

Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

📂Lokalizacja pliku'game -> src -> packet_info.cpp'

 

Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

 📂Lokalizacja pliku'game -> src -> input.h'

 

Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

📂Lokalizacja pliku'EterLib -> NetStream.cpp'

 

Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

📂Lokalizacja pliku'UserInterface -> AbstractPlayer.h'

 

Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

📂Lokalizacja pliku'UserInterface -> packet.h'

 

Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

📂Lokalizacja pliku'UserInterface -> PythonMessenger.cpp'

 

Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

📂Lokalizacja pliku'UserInterface -> PythonMessenger.h'

 

Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

📂Lokalizacja pliku'UserInterface -> PythonNetworkStream.h'

 

Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

📂Lokalizacja pliku'UserInterface -> PythonNetworkStreamCommand.cpp'

 

Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

📂Lokalizacja pliku'UserInterface -> PythonNetworkStreamModule.cpp'

 

Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

📂Lokalizacja pliku'UserInterface -> PythonNetworkStreamPhaseGame.cpp'

 

Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

📂Lokalizacja pliku'UserInterface -> PythonPlayer.cpp'

 

Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

2x Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

📂Lokalizacja pliku'UserInterface -> PythonPlayer.h'

 

Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

📂Lokalizacja pliku'UserInterface -> PythonPlayerModule.cpp'

 

Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

📂Lokalizacja pliku'root -> game.py'

 

Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

📂Lokalizacja pliku'root -> interfacemodule.py'

 

Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

📂Lokalizacja pliku'root -> uigameoption.py'

 

Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

🔍 Szukaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

♻️Zamień

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

📂Lokalizacja pliku'root -> uimessenger.py'

 

Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

🔍Szukaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

♻️Zamień

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

🔍Szukaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

♻️Zamień

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

🔍Szukaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

♻️Zamień

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

📂Lokalizacja pliku'root -> uioption.py'

 

Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

🔍Szukaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

♻️Zamień

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

📂Lokalizacja pliku'root -> uisystem.py'

 

Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

 📂Lokalizacja pliku'uiscript -> messengerwindow.py'

 

Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

📂Lokalizacja pliku'locale -> pl -> locale_game.txt'

 

Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

🔄Operacje w bazie danych

Baza:

account

account -> usuń kolumny: phone1, phone2 

player

player-> usuń kolumnę: mobile

usuń tabelę: sms_pool

 

Dla leniwych zapytanie SQL:

Usuń kolumny: phone1 i phone2 z account

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Usuń tabelę sms_pool z bazy player

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Usuń kolumnę mobile z tabeli player:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

Usuń plik

📂Lokalizacja pliku'uiscript -> gameoptiondialog_formobile.py'

📂Lokalizacja pliku "d:/ymir work/ui/game/windows/messenger_mobile_01.sub"
📂Lokalizacja pliku "d:/ymir work/ui/game/windows/messenger_mobile_02.sub"
📂Lokalizacja pliku "d:/ymir work/ui/game/windows/messenger_mobile_03.sub"
📂Lokalizacja pliku "d:/ymir work/ui/game/windows/messenger_mobile_04.sub"

📂Lokalizacja pliku "d:/ymir work/ui/game/windows/messenger_list_mobile.sub"

Edytowane przez Sevence
Aktualizacja dodano input.h

Featured Replies

Opublikowano

no pięknie 🙂

Opublikowano

Bardzo Ci dziękuję za pomoc!

 

Opublikowano

jeszcze tabels.h

usun 

char szMsg[SMS_MAX_LEN + 1];

 

Opublikowano
  • Autor

@Denis Przecież jest usuwana cała struktura tabeli sms_pool innych nie miałem. 

 

typedef struct SPacketGDSMS
{
	char szFrom[CHARACTER_NAME_MAX_LEN + 1];
	char szTo[CHARACTER_NAME_MAX_LEN + 1];
	char szMobile[MOBILE_MAX_LEN + 1];
	char szMsg[SMS_MAX_LEN + 1];
} TPacketGDSMS;

 

Git - remove sms pool entry

Opublikowano

yup wybacz źle spojrzałem 

Opublikowano

Chodzi o platnosci sms czy o weryfikacje poprzez nr tele?

Opublikowano
  • Autor

@ExoCarossa W account były 2 kolumny zbędne - nie powiązane z tym systemem, nikt chyba w tych czasach nie wymaga numeru telefonu podczas zakładania konta, zwłaszcza na prywatnych serwerach więc postanowiłem je usunąć. Odnośnie samego systemu to był jakiś moduł połączony z messengerem w grze gdy podany numer był w bazie jakiegoś gracza to poprzez sms mogłeś mu wysyłać wiadomości w grze, ale nie czytałem dokładnie kodu tak to wygląda z grubsza. Nie ma to nic wspólnego z płatnościami, które używasz w itemshopie na stronie.

Opublikowano
1 minutę temu, Sevence napisał(a):

@ExoCarossa W account były 2 kolumny zbędne - nie powiązane z tym systemem, nikt chyba w tych czasach nie wymaga numeru telefonu podczas zakładania konta, zwłaszcza na prywatnych serwerach więc postanowiłem je usunąć. Odnośnie samego systemu to był jakiś moduł połączony z messengerem w grze gdy podany numer był w bazie jakiegoś gracza to poprzez sms mogłeś mu wysyłać wiadomości w grze, ale nie czytałem dokładnie kodu tak to wygląda z grubsza. 

Kiedyś surek/sensual tak robił, co start serwera spamował na numery telefonów że serwer rusza xD

Opublikowano
  • Autor

To inny temat on zapewne miał bazę numerów poprzez bramkę płatności gdzie gracze kupowali sm przez sms. I później takie bazy wykorzystywał do wysyłki marketingu zapewne bez zgody. 😜

Opublikowano
2 minuty temu, Sevence napisał(a):

To inny temat on zapewne miał bazę numerów poprzez bramkę płatności gdzie gracze kupowali sm przez sms. I później takie bazy wykorzystywał do wysyłki marketingu zapewne bez zgody. 😜

Wsumie, to tez opcja. Obstawiłem z góry że po doladowaniu sms spisywał sobie numery w te tabelki i pozniej wysylał 😄

mb

Opublikowano
  • Autor

Jak mówiłem to zupełnie, co innego. To był jakiś system nwm do wysyłania sms przez grę do kogoś kto miał podany numer. Chyba nie wykorzystywali tego systemu nawet nigdy, chyba że na koreańskich serwerach bardziej. 

Opublikowano

Dzięki szefie.

Opublikowano

Widziałem na jakimś filmiku że właśnie na wersji kr można było w znajomych się kontaktować między sobą 

Opublikowano

Dziekuje

Opublikowano

1. W input.h należy jeszcze usunąć:

        void        MessengerMobile(const char * c_pData);


 

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Dzięki. 

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

dzięki

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...