Skocz do zawartości
Opublikowano

Cześć

 

Przedstawiam poradnik do usunięcia openid. 

 

 

Usunięcie openid

📂Lokalizacja pliku: 'common -> length.h'

 

Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

📂Lokalizacja pliku: 'game -> src -> config.cpp'

 

Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

📂Lokalizacja pliku: 'game -> src -> db.cpp'

 

Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

🔍 Szukaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

♻️Zamień

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

📂Lokalizacja pliku: 'game -> src -> db.h'

 

Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

📂Lokalizacja pliku: 'game -> src -> input.h'

 

Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

📂Lokalizacja pliku: 'game -> src -> input_auth.cpp'

 

Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

📂Lokalizacja pliku: 'game -> src -> input_db.cpp'

 

Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

🔍Szukaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

♻️Zamień

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

📂Lokalizacja pliku: 'game -> src -> packet.h'

 

Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

📂Lokalizacja pliku: 'game -> src -> packet_info.cpp'

 

Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

📂Lokalizacja pliku: 'EterLib -> NetStream.cpp'

 

Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

📂Lokalizacja pliku: 'UserInterface -> AccountConnector.cpp'

 

Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

📂Lokalizacja pliku: 'UserInterface -> AccountConnector.h'

 

Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

📂Lokalizacja pliku: 'UserInterface -> Locale.cpp'

 

Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

📂Lokalizacja pliku: 'UserInterface -> Locale.h'

 

Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

📂Lokalizacja pliku: 'UserInterface -> Locale_in_JP.h'

 

Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

📂Lokalizacja pliku: 'UserInterface -> packet.h'

 

Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

📂Lokalizacja pliku: 'UserInterface -> PythonAplicationModule.cpp'

 

Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

📂Lokalizacja pliku: 'UserInterface -> PythonNetworkStream.cpp'

 

Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

📂Lokalizacja pliku: 'root -> intrologin.py'

 

🔍 Szukaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

♻️Zamień

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

🔍 Szukaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

♻️Zamień

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Edytowane przez Sevence
Aktualizacja db.cpp

Featured Replies

Opublikowano

Bardzo Ci dziękuję za pomoc!

 

Opublikowano

Piękna sprawa

Opublikowano

Lecimy nie spimy, dzięki

Opublikowano

W db.cpp trzeba zamienić jeszcze:

                if (pMsg->Get()->uiNumRows == 0)
                {
                    if (true == LC_IsBrazil())
                    {
                        // °čÁ¤ŔĚ ľřŔ¸¸é »ő·Î ¸¸µéľîľß ÇŃ´Ů
                        ReturnQuery(QID_BRAZIL_CREATE_ID, qi->dwIdent, pinfo,
                                "INSERT INTO account(login, password, social_id, create_time) "
                                "VALUES('%s', password('%s'), '0000000', NOW()) ;",
                                pinfo->login, pinfo->passwd);

                        sys_log(0, "[AUTH_BRAZIL] : Create A new AccountID From OnGame");
                    }
                    else
                    {
                        sys_log(0, "   NOID");
                        LoginFailure(d, "NOID");
                        M2_DELETE(pinfo);
                    }
                }


Na:

                if (pMsg->Get()->uiNumRows == 0)
                {
                    sys_log(0, "   NOID");
                    LoginFailure(d, "NOID");
                    M2_DELETE(pinfo);
                }


Bin będę sprawdzał za chwilę.

Opublikowano
  • Autor

W którym miejscu? Nie ma takiej potrzeby, lepiej usunąć QID Brazil i Japan. 

Opublikowano
1 minutę temu, Sevence napisał(a):

W którym miejscu? Nie ma takiej potrzeby, lepiej usunąć QID Brazil i Japan. 

Przecież game się nie skompiluje, LC_IsBrazil i tak nie jest wykorzystywane więc to jest zbędny if, do tego w środku jest QID_BRAZIL_CREATE_ID, który został chwilę wcześniej wywalony.

Opublikowano

no to siup

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Dziekuje

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
  • Premium

dzięki

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Dzięki. 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...