Opublikowano 2 Lutego 20241 r Cześć Przedstawiam poradnik do usunięcia openid. Usunięcie openid 📂Lokalizacja pliku: 'common -> length.h' ❎Usuń 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 📂Lokalizacja pliku: 'game -> src -> config.cpp' ❎Usuń 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ❎Usuń 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 📂Lokalizacja pliku: 'game -> src -> db.cpp' ❎Usuń 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 🔍 Szukaj 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ♻️Zamień 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ❎Usuń 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ❎Usuń 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ❎Usuń 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 📂Lokalizacja pliku: 'game -> src -> db.h' ❎Usuń 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ❎Usuń 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 📂Lokalizacja pliku: 'game -> src -> input.h' ❎Usuń 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ❎Usuń 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ❎Usuń 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 📂Lokalizacja pliku: 'game -> src -> input_auth.cpp' ❎Usuń 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ❎Usuń 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ❎Usuń 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ❎Usuń 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 📂Lokalizacja pliku: 'game -> src -> input_db.cpp' ❎Usuń 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ❎Usuń 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 🔍Szukaj 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ♻️Zamień 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 📂Lokalizacja pliku: 'game -> src -> packet.h' ❎Usuń 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ❎Usuń 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ❎Usuń 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ❎Usuń 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 📂Lokalizacja pliku: 'game -> src -> packet_info.cpp' ❎Usuń 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 📂Lokalizacja pliku: 'EterLib -> NetStream.cpp' ❎Usuń 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 📂Lokalizacja pliku: 'UserInterface -> AccountConnector.cpp' ❎Usuń 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ❎Usuń 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ❎Usuń 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ❎Usuń 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ❎Usuń 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 📂Lokalizacja pliku: 'UserInterface -> AccountConnector.h' ❎Usuń 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 📂Lokalizacja pliku: 'UserInterface -> Locale.cpp' ❎Usuń 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 📂Lokalizacja pliku: 'UserInterface -> Locale.h' ❎Usuń 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 📂Lokalizacja pliku: 'UserInterface -> Locale_in_JP.h' ❎Usuń 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 📂Lokalizacja pliku: 'UserInterface -> packet.h' ❎Usuń 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ❎Usuń 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ❎Usuń 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ❎Usuń 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ❎Usuń 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 📂Lokalizacja pliku: 'UserInterface -> PythonAplicationModule.cpp' ❎Usuń 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ❎Usuń 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 📂Lokalizacja pliku: 'UserInterface -> PythonNetworkStream.cpp' ❎Usuń 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 📂Lokalizacja pliku: 'root -> intrologin.py' 🔍 Szukaj 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ♻️Zamień 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 🔍 Szukaj 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ♻️Zamień 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się Edytowane 2 Lutego 20241 r przez Sevence Aktualizacja db.cpp
Opublikowano 2 Lutego 20241 r W db.cpp trzeba zamienić jeszcze: if (pMsg->Get()->uiNumRows == 0) { if (true == LC_IsBrazil()) { // °čÁ¤ŔĚ ľřŔ¸¸é »ő·Î ¸¸µéľîľß ÇŃ´Ů ReturnQuery(QID_BRAZIL_CREATE_ID, qi->dwIdent, pinfo, "INSERT INTO account(login, password, social_id, create_time) " "VALUES('%s', password('%s'), '0000000', NOW()) ;", pinfo->login, pinfo->passwd); sys_log(0, "[AUTH_BRAZIL] : Create A new AccountID From OnGame"); } else { sys_log(0, " NOID"); LoginFailure(d, "NOID"); M2_DELETE(pinfo); } } Na: if (pMsg->Get()->uiNumRows == 0) { sys_log(0, " NOID"); LoginFailure(d, "NOID"); M2_DELETE(pinfo); } Bin będę sprawdzał za chwilę.
Opublikowano 2 Lutego 20241 r Autor W którym miejscu? Nie ma takiej potrzeby, lepiej usunąć QID Brazil i Japan.
Opublikowano 2 Lutego 20241 r 1 minutę temu, Sevence napisał(a): W którym miejscu? Nie ma takiej potrzeby, lepiej usunąć QID Brazil i Japan. Przecież game się nie skompiluje, LC_IsBrazil i tak nie jest wykorzystywane więc to jest zbędny if, do tego w środku jest QID_BRAZIL_CREATE_ID, który został chwilę wcześniej wywalony.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.