Skocz do zawartości
Opublikowano

Cześć,

 

Dziś zajmiemy się usunięciem dev_log, który generował tego typu logi:

Spoiler
🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

 

Usunięcie dev_log

📂Lokalizacja pliku: 'game -> src -> ani.cpp'

 

Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

📂Lokalizacja pliku: 'game -> src -> blend_item.cpp'

 

Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

 📂Lokalizacja pliku: 'game -> src -> block_country.cpp'

 

Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

2x Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

3x Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

📂Lokalizacja pliku: 'game -> src -> char.cpp'

 

Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

 📂Lokalizacja pliku: 'game -> src -> char_battle.cpp'

 

Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

 📂Lokalizacja pliku: 'game -> src -> char_item.cpp'

 

Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

 📂Lokalizacja pliku: 'game -> src -> cmd_general.cpp'

 

Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

  Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

   Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

   Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

🔍 Szukaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

♻️Zamień

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

📂Lokalizacja pliku: 'game -> src -> config.cpp'

 

Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

📂Lokalizacja pliku: 'game -> src -> cube.cpp'

 

Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

📂Lokalizacja pliku: 'game -> src -> cube.h'

 

Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

📂Lokalizacja pliku: 'game -> src -> desc_manager.cpp'

 

Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

📂Lokalizacja pliku: 'game -> src -> input.h'

 

 

 Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

📂Lokalizacja pliku: 'game -> src -> input_db.cpp'

 

 Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

📂Lokalizacja pliku: 'game -> src -> input_login.cpp'

 

 Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

 📂Lokalizacja pliku: 'game -> src -> input_p2p.cpp'

 

 Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

 📂Lokalizacja pliku: 'game -> src -> input_teen.cpp'

 

 Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

 📂Lokalizacja pliku: 'game -> src -> item.cpp'

 

 Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

 📂Lokalizacja pliku: 'game -> src -> item_manager.cpp'

 

 Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

 📂Lokalizacja pliku: 'game -> src -> item_manager_read_tables.cpp'

 

 Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

 📂Lokalizacja pliku: 'game -> src -> sectree_manager.cpp'

 

 Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

📂Lokalizacja pliku: 'game -> src -> MAKEFILE'

 

 Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

 Usuń pliki

📂Lokalizacja pliku: 'game -> src -> dev_log.cpp'

📂Lokalizacja pliku: 'game -> src -> dev_log.h'

Edytowane przez Sevence
Aktualizacja cmd_general i char.cpp

Featured Replies

Opublikowano

Bardzo Ci dziękuję za pomoc!

 

Opublikowano

Bardzo Ci dziękuję za pomoc!

 

Opublikowano

Dzięki.

 

1. W char.cpp jest jeszcze jeden warunek do wywalenia:

                if (LC_IsNewCIBN() && amount > 0)
                {
                    if (IsOverTime(OT_NONE))
                    {
                        dev_log(LOG_DEB0, "<GOLD_LOG> %s = NONE", GetName());
                    }
                    else if (IsOverTime(OT_3HOUR))
                    {
                        amount = (amount / 2);
                        dev_log(LOG_DEB0, "<GOLD_LOG> %s = 3HOUR", GetName());
                    }
                    else if (IsOverTime(OT_5HOUR))
                    {
                        amount = 0;
                        dev_log(LOG_DEB0, "<GOLD_LOG> %s = 5HOUR", GetName());
                    }
                }


2. Lokalizacja pliku: 'game -> src -> input.h'  > zmiany powinny być dokonane w input.cpp.
3. Jeśli korzystacie z cube_renewal to tam też musicie wywalić zbędne linijki.
4. W cmd_general.cpp trzeba wywalić jeszcze te linijki:

dev_log(LOG_DEB0, "[DO_RIDE] start");
dev_log(LOG_DEB0, "[DO_RIDE] stop riding");
dev_log(LOG_DEB0, "[DO_RIDE] unmount");
dev_log(LOG_DEB0, "[DO_RIDE] start riding");
dev_log(LOG_DEB0, "[DO_RIDE] USE UNIQUE ITEM");
dev_log(LOG_DEB0, "[DO_RIDE] USE QUEST ITEM");
dev_log(LOG_DEB0, "[DO_RIDE] USE QUEST ITEM");


5. W pliku monarch.cpp należy usunąć te linijki:

#include "dev_log.h"
dev_log(LOG_DEB1, "GetMoney(%d), price = (%d,%d)", bEmpire, GetMoney(bEmpire), price);


6. W pliku questlua_monarch.cpp należy usunąć:

#include "dev_log.h"



@Sevence nie sprawdzasz tego zanim dodasz na forum?

Opublikowano

Sprawdzone, działa dobrze. Polecam

Opublikowano
  • Autor

@Zephyr Ja usuwałem wcześniej monarchę oraz mam zmodernizowany system mountów stąd brak tych wpisów. 

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Dziękuje

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...