Skocz do zawartości
Opublikowano

Cześć,

 

Pełny poradnik dotyczący usunięcia modułu highscore.

 

Usunięcie highscore

📂Lokalizacja pliku: 'common -> tables.h'

 

Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

📂Lokalizacja pliku: 'db -> src -> ClientManager.cpp'

 

Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

📂Lokalizacja pliku: 'db -> src -> ClientManager.h'

 

Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

📂Lokalizacja pliku: 'db -> src -> ClientManagerPlayer.cpp'

 

Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

📂Lokalizacja pliku: 'db -> src -> QID.h'

 

Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

📂Lokalizacja pliku: 'game -> src -> db.cpp'

 

Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

 📂Lokalizacja pliku: 'game -> src -> db.h'

 

Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

📂Lokalizacja pliku: 'game -> src -> fishing.cpp'

 

Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

📂Lokalizacja pliku: 'game -> src -> questlua.cpp'

 

Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Featured Replies

Opublikowano

Dzięki za udostępnienie

 

Opublikowano

Trochę niezgodności w temacie.
1. W game nie ma takiego pliku jak QID.h, linijki należy usunąć w pliku db.cpp
2. W QID.h w db nie ma linijki QID_HIGHSCORE_SHOW, znajduje się ona w game w pliku db.h. W tym pliku również należy usunąć następujące linie:

    QID_HIGHSCORE_REGISTER,
    QID_HIGHSCORE_SHOW,
typedef struct SHighscoreRegisterQueryInfo
{
    char    szBoard[20+1]; 
    DWORD   dwPID;
    int     iValue;
    bool    bOrder;
} THighscoreRegisterQueryInfo;


 

Opublikowano
  • Autor

Dzięki, faktycznie machnąłem się, poprawione. 

Opublikowano

Hm, ciekawe, czy to już usunąłem 

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Dziękuje

Opublikowano

Dzięki!

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
  • Premium

thx

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

dzięki wielkie ❤️

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Dzięki 🙂

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Dzięki.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...