Skocz do zawartości
Opublikowano

Cześć,

 

Pełny poradnik krok po kroku usuwający moduł dbstring ze źródła. 

 

Usunięcie dbstring

📂Lokalizacja pliku: 'game -> src -> char.cpp'

 

Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

📂Lokalizacja pliku: 'game -> src -> char.h'

 

Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

📂Lokalizacja pliku: 'game -> src -> cmd_gm.cpp'

 

Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

📂Lokalizacja pliku: 'game -> src -> db.cpp'

 

Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

📂Lokalizacja pliku: 'game -> src -> db.h'

 

Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

📂Lokalizacja pliku: 'game -> src -> input.cpp'

 

Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

📂Lokalizacja pliku: 'game -> src -> input_login.cpp'

 

Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

Zapytanie SQL:

🔐 Ukryta Treść 🔐

Edytowane przez Sevence
Zaktualizowano db.cpp

Featured Replies

Opublikowano

Dzięki.

Opublikowano

W db.cpp należy zamienić:

    if (m_bIsConnect && !g_bAuthServer)
    {
        LoadDBString();
    }

Na:

    if (m_bIsConnect && !g_bAuthServer)
    {
    }

 

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Dziekuje

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
  • Premium

thx

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Dzięki 🙂

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...