Opublikowano 3 Lutego 20241 r Cześć, Pełny poradnik krok po kroku usuwający moduł dbstring ze źródła. Usunięcie dbstring 📂Lokalizacja pliku: 'game -> src -> char.cpp' ❎Usuń 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 📂Lokalizacja pliku: 'game -> src -> char.h' ❎Usuń 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 📂Lokalizacja pliku: 'game -> src -> cmd_gm.cpp' ❎Usuń 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ❎Usuń 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 📂Lokalizacja pliku: 'game -> src -> db.cpp' ❎Usuń 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ❎Usuń 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ❎Usuń 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 📂Lokalizacja pliku: 'game -> src -> db.h' ❎Usuń 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ❎Usuń 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 📂Lokalizacja pliku: 'game -> src -> input.cpp' ❎Usuń 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ❎Usuń 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 📂Lokalizacja pliku: 'game -> src -> input_login.cpp' ❎Usuń 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ❎ Zapytanie SQL: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się Edytowane 11 Lutego 20241 r przez Sevence Zaktualizowano db.cpp
Opublikowano 11 Lutego 20241 r W db.cpp należy zamienić: if (m_bIsConnect && !g_bAuthServer) { LoadDBString(); } Na: if (m_bIsConnect && !g_bAuthServer) { }
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.