Opublikowano 3 Lutego 20241 r Cześć, Pełny poradnik krok po kroku usuwający moduł FileMonitor_FreeBSD ze źródła gry. Usunięcie FileMonitor_FreeBSD 📂Lokalizacja pliku: 'game -> src -> desc_manager.cpp' ❎Usuń 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 📂Lokalizacja pliku: 'game -> src -> desc_manager.h' ❎Usuń 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ❎Usuń 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 📂Lokalizacja pliku: 'game -> src -> main.cpp' ❎Usuń 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 📂Lokalizacja pliku: 'game -> src -> MAKEFILE' ❎Usuń 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ❎Usuń pliki 📂Lokalizacja pliku: 'game -> src -> FileMonitor_FreeBSD.cpp' 📂Lokalizacja pliku: 'game -> src -> FileMonitor_FreeBSD.h' 📂Lokalizacja pliku: 'game -> src -> IFileMonitor.h'
Opublikowano 27 Sierpnia 202427 Sie Możesz dodać do tematu że jest też wymagane usunięcie modulu 'xtrap' 👽
Opublikowano 10 Grudnia 202410 Gru braki w temacie: 📂Lokalizacja pliku: game -> src -> main.cpp ❎Usuń #if defined (__FreeBSD__) && defined(__FILEMONITOR__) if (!(pulse % (passes_per_sec * 5))) { FileMonitorFreeBSD::Instance().Update(pulse); } #endif #if defined (__FreeBSD__) && defined(__FILEMONITOR__) PFN_FileChangeListener pNotifyFunc = &(CXTrapManager::NotifyMapFileChanged); const std::string strMap1Name = "map1.CS3"; const std::string strMap2Name = "map2.CS3"; FileMonitorFreeBSD::Instance().AddWatch( strMap1Name, pNotifyFunc ); FileMonitorFreeBSD::Instance().AddWatch( strMap2Name, pNotifyFunc ); #endif Dodatkowo: - jeżeli nie usunąłeś XTrapManager modułu musisz również usunąć tam: 📂Lokalizacja pliku: game -> src -> XTrapManager.cpp ❎Usuń void CXTrapManager::NotifyMapFileChanged( const std::string& fileName, eFileUpdatedOptions eUpdateOption ) { MapReloadSignalHandler(1); } 📂Lokalizacja pliku: game -> src -> XTrapManager.h ❎Usuń #include "IFileMonitor.h" static void NotifyMapFileChanged( const std::string& fileName, eFileUpdatedOptions eUpdateOption ); Edytowane 10 Grudnia 202410 Gru przez Eclipse Shade
Cześć,
Pełny poradnik krok po kroku usuwający moduł FileMonitor_FreeBSD ze źródła gry.
Usunięcie FileMonitor_FreeBSD
📂Lokalizacja pliku: 'game -> src -> desc_manager.cpp'
❎Usuń
📂Lokalizacja pliku: 'game -> src -> desc_manager.h'
❎Usuń
❎Usuń
📂Lokalizacja pliku: 'game -> src -> main.cpp'
❎Usuń
📂Lokalizacja pliku: 'game -> src -> MAKEFILE'
❎Usuń
❎Usuń pliki
📂Lokalizacja pliku: 'game -> src -> FileMonitor_FreeBSD.cpp'
📂Lokalizacja pliku: 'game -> src -> FileMonitor_FreeBSD.h'
📂Lokalizacja pliku: 'game -> src -> IFileMonitor.h'