Skocz do zawartości
Opublikowano

Cześć,

 

Pełny poradnik krok po kroku usuwający moduł FileMonitor_FreeBSD ze źródła gry. 

 

Usunięcie FileMonitor_FreeBSD

📂Lokalizacja pliku: 'game -> src -> desc_manager.cpp'

 

Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

📂Lokalizacja pliku: 'game -> src -> desc_manager.h'

 

Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

📂Lokalizacja pliku: 'game -> src -> main.cpp'

 

Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

📂Lokalizacja pliku: 'game -> src -> MAKEFILE'

 

Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

Usuń pliki

📂Lokalizacja pliku: 'game -> src -> FileMonitor_FreeBSD.cpp'

📂Lokalizacja pliku: 'game -> src -> FileMonitor_FreeBSD.h'

📂Lokalizacja pliku: 'game -> src -> IFileMonitor.h'

Featured Replies

Opublikowano

Dzięki

Opublikowano

Elegancko!

Opublikowano

Jeszcze troche zostało do sprzątniecia 😛

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Dziekuje

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
  • Premium

thx

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Dzięki

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Dzięki. 

  • 4 miesiące temu...
Opublikowano

Możesz dodać do tematu że jest też wymagane usunięcie modulu 'xtrap' 👽

  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

braki w temacie:

📂Lokalizacja pliku: game -> src -> main.cpp
Usuń

#if defined (__FreeBSD__) && defined(__FILEMONITOR__)
	if (!(pulse % (passes_per_sec * 5)))
	{
		FileMonitorFreeBSD::Instance().Update(pulse); 
	}
#endif

 

#if defined (__FreeBSD__) && defined(__FILEMONITOR__)
			PFN_FileChangeListener pNotifyFunc = &(CXTrapManager::NotifyMapFileChanged);

			const std::string strMap1Name = "map1.CS3";
			const std::string strMap2Name = "map2.CS3";

			FileMonitorFreeBSD::Instance().AddWatch( strMap1Name, pNotifyFunc );
			FileMonitorFreeBSD::Instance().AddWatch( strMap2Name, pNotifyFunc );
#endif


Dodatkowo:
- jeżeli nie usunąłeś XTrapManager modułu musisz również usunąć tam:
 

 📂Lokalizacja pliku: game -> src -> XTrapManager.cpp
 Usuń

void CXTrapManager::NotifyMapFileChanged( const std::string& fileName, eFileUpdatedOptions eUpdateOption )
{
	MapReloadSignalHandler(1);
}



 📂Lokalizacja pliku: game -> src -> XTrapManager.h
 Usuń

#include "IFileMonitor.h"
static void NotifyMapFileChanged( const std::string& fileName, eFileUpdatedOptions eUpdateOption );


 

Edytowane przez Eclipse Shade

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...