Opublikowano 3 Lutego 20241 r Cześć, Przedstawiam pełny przewodnik odnośnie usunięcia modułu sequence. Usunięcie sequence 📂Lokalizacja pliku: 'game -> src -> desc.cpp' ❎Usuń 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ❎Usuń 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ❎2x Usuń 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 📂Lokalizacja pliku: 'game -> src -> desc.h' ❎Usuń 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ❎Usuń 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ❎Usuń 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ❎Usuń 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 📂Lokalizacja pliku: 'game -> src -> input.cpp' 🔍Szukaj 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ♻️Zamień 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ❎Usuń 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ❎Usuń 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 📂Lokalizacja pliku: 'game -> src -> packet_info.cpp' 🔍Szukaj 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ♻️Zamień 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ❎Usuń 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ❎Usuń 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się W CPacketInfoCG::CPacketInfoCG() i CPacketInfoGG::CPacketInfoGG() usuń ostatni argument bool ze wszystkich pakietów poniżej przykład. 🔍Szukaj 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ♻️Zamień 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 📂Lokalizacja pliku: 'game -> src -> packet_info.h' ❎Usuń 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 🔍Szukaj 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ♻️Zamień 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ❎Usuń 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 📂Lokalizacja pliku: 'game -> src -> MAKEFILE' ❎Usuń 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ❎Usuń pliki 📂Lokalizacja pliku: 'game -> src -> sequence.cpp' 📂Lokalizacja pliku: 'game -> src -> sequence.h' 📂Lokalizacja pliku: 'Eterlib -> NetStream.cpp' ❎Usuń 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ❎Usuń 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ❎Usuń 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ❎Usuń 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ❎Usuń 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 📂Lokalizacja pliku: 'Eterlib -> NetStream.h' ❎Usuń 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ❎Usuń 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 📂Lokalizacja pliku: 'UserInterface -> AccountConnector.cpp' ❎Usuń 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 📂Lokalizacja pliku: 'UserInterface -> GuildMarkUploader.cpp' 🔍Szukaj 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ♻️Zamień 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 📂Lokalizacja pliku: 'UserInterface -> PythonNetworkStream.cpp' 🔍Szukaj 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ♻️Zamień 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 📂Lokalizacja pliku: 'UserInterface -> PythonNetworkStreamModule.cpp' ❎Usuń 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ❎Usuń 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 📂Lokalizacja pliku: 'UserInterface -> PythonNetworkStreamPhaseGame.cpp' 🔍55x Szukaj 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ♻️55x Zamień 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 📂Lokalizacja pliku: 'UserInterface -> PythonNetworkStreamPhaseHandShake.cpp' ❎Usuń 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 📂Lokalizacja pliku: 'UserInterface -> PythonNetworkStreamPhaseLogin.cpp' 🔍5x Szukaj 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ♻️5x Zamień 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 📂Lokalizacja pliku: 'UserInterface -> PythonNetworkStreamPhaseSelect.cpp' 🔍5x Szukaj 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ♻️5x Zamień 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 📂Lokalizacja pliku: 'UserInterface -> PythonNetworkStreamPhaseGameItem.cpp' 🔍18x Szukaj 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ♻️18x Zamień 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 📂Lokalizacja pliku: 'UserInterface -> PythonPlayerEventHandler.cpp' ❎Usuń 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się
Opublikowano 9 Lutego 20241 r Z braków, które zauważyłem: 1. W input_udp.cpp należy jeszcze zmienić: Set(1, sizeof(ServerStateChecker_RequestPacket), "ServerStateRequest", false); Na: Set(1, sizeof(ServerStateChecker_RequestPacket), "ServerStateRequest"); 2. Warto dodać, że w NetStream.cpp ta definicja występuje 2x: #define SEQUENCE_TABLE_SIZE 32768 3. Jeśli ktoś nie usunął wcześniej modułu matrix_card to w AccountConnector.cpp należy zamienić 2x: return SendSequence(); Na: return true; 4. W AccountConnector.cpp należy 2x usunąć jeszcze: if (!SendSequence()) { return false; } 5. W PythonNetworkStreamPhaseLogin.cpp należy usunąć: if (!SendSequence()) { Tracen("SendLogin Error"); return false; } 6. W PythonNetworkStreamPhaseLoading.cpp należy usunąć: if (!SendSequence()) return false; 7. W intrologin.py należy usunąć: if constInfo.SEQUENCE_PACKET_ENABLE: net.SetPacketSequenceMode() 8. W constinfo.py należy usunąć: SEQUENCE_PACKET_ENABLE = 1 Nie wiem czy coś pomieszałem, ale po wywaleniu nie łączy mnie z serwerem i mam problem z pakietami. Możliwe, że coś przeoczyłem i to błąd z mojej winy. Process: UNKNOWN HEADER: 9, LAST HEADER: 0(0), REMAIN BYTES: 4, fd: 16 //Edit Tak jak myślałem, błąd leżał po mojej stronie, powodem była ta usunięta przypadkiem linijka: m_pPacketMap.insert(std::map<int, TPacketElement *>::value_type(header, element)); Edytowane 9 Lutego 20241 r przez Zephyr
Cześć,
Przedstawiam pełny przewodnik odnośnie usunięcia modułu sequence.
Usunięcie sequence
📂Lokalizacja pliku: 'game -> src -> desc.cpp'
❎Usuń
❎Usuń
❎2x Usuń
📂Lokalizacja pliku: 'game -> src -> desc.h'
❎Usuń
❎Usuń
❎Usuń
❎Usuń
📂Lokalizacja pliku: 'game -> src -> input.cpp'
🔍Szukaj
♻️Zamień
❎Usuń
❎Usuń
📂Lokalizacja pliku: 'game -> src -> packet_info.cpp'
🔍Szukaj
♻️Zamień
❎Usuń
❎Usuń
W CPacketInfoCG::CPacketInfoCG() i CPacketInfoGG::CPacketInfoGG() usuń ostatni argument bool ze wszystkich pakietów poniżej przykład.
🔍Szukaj
♻️Zamień
📂Lokalizacja pliku: 'game -> src -> packet_info.h'
❎Usuń
🔍Szukaj
♻️Zamień
❎Usuń
📂Lokalizacja pliku: 'game -> src -> MAKEFILE'
❎Usuń
❎Usuń pliki
📂Lokalizacja pliku: 'game -> src -> sequence.cpp'
📂Lokalizacja pliku: 'game -> src -> sequence.h'
📂Lokalizacja pliku: 'Eterlib -> NetStream.cpp'
❎Usuń
❎Usuń
❎Usuń
❎Usuń
❎Usuń
📂Lokalizacja pliku: 'Eterlib -> NetStream.h'
❎Usuń
❎Usuń
📂Lokalizacja pliku: 'UserInterface -> AccountConnector.cpp'
❎Usuń
📂Lokalizacja pliku: 'UserInterface -> GuildMarkUploader.cpp'
🔍Szukaj
♻️Zamień
📂Lokalizacja pliku: 'UserInterface -> PythonNetworkStream.cpp'
🔍Szukaj
♻️Zamień
📂Lokalizacja pliku: 'UserInterface -> PythonNetworkStreamModule.cpp'
❎Usuń
❎Usuń
📂Lokalizacja pliku: 'UserInterface -> PythonNetworkStreamPhaseGame.cpp'
🔍55x Szukaj
♻️55x Zamień
📂Lokalizacja pliku: 'UserInterface -> PythonNetworkStreamPhaseHandShake.cpp'
❎Usuń
📂Lokalizacja pliku: 'UserInterface -> PythonNetworkStreamPhaseLogin.cpp'
🔍5x Szukaj
♻️5x Zamień
📂Lokalizacja pliku: 'UserInterface -> PythonNetworkStreamPhaseSelect.cpp'
🔍5x Szukaj
♻️5x Zamień
📂Lokalizacja pliku: 'UserInterface -> PythonNetworkStreamPhaseGameItem.cpp'
🔍18x Szukaj
♻️18x Zamień
📂Lokalizacja pliku: 'UserInterface -> PythonPlayerEventHandler.cpp'
❎Usuń