Skocz do zawartości
Opublikowano

Cześć,

 

Przedstawiam pełny przewodnik odnośnie usunięcia modułu sequence.

 

Usunięcie sequence

 

📂Lokalizacja pliku: 'game -> src -> desc.cpp'

 

Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

2x Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

📂Lokalizacja pliku: 'game -> src -> desc.h'

 

Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

📂Lokalizacja pliku: 'game -> src -> input.cpp'

 

🔍Szukaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

♻️Zamień

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

📂Lokalizacja pliku: 'game -> src -> packet_info.cpp'

 

🔍Szukaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

♻️Zamień

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

W CPacketInfoCG::CPacketInfoCG() i CPacketInfoGG::CPacketInfoGG() usuń ostatni argument bool ze wszystkich pakietów poniżej przykład.

 

🔍Szukaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

♻️Zamień

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

📂Lokalizacja pliku: 'game -> src -> packet_info.h'

 

Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

🔍Szukaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

♻️Zamień

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

📂Lokalizacja pliku: 'game -> src -> MAKEFILE'

 

Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

Usuń pliki

📂Lokalizacja pliku: 'game -> src -> sequence.cpp'

📂Lokalizacja pliku: 'game -> src -> sequence.h'

 

 

 

📂Lokalizacja pliku: 'Eterlib -> NetStream.cpp'

 

Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

 

📂Lokalizacja pliku: 'Eterlib -> NetStream.h'

 

Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

📂Lokalizacja pliku: 'UserInterface -> AccountConnector.cpp'

 

Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

📂Lokalizacja pliku: 'UserInterface -> GuildMarkUploader.cpp'

 

🔍Szukaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

♻️Zamień

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

📂Lokalizacja pliku: 'UserInterface -> PythonNetworkStream.cpp'

 

🔍Szukaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

♻️Zamień

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

📂Lokalizacja pliku: 'UserInterface -> PythonNetworkStreamModule.cpp'

 

Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

📂Lokalizacja pliku: 'UserInterface -> PythonNetworkStreamPhaseGame.cpp'

 

🔍55x Szukaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

♻️55x Zamień

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

📂Lokalizacja pliku: 'UserInterface -> PythonNetworkStreamPhaseHandShake.cpp'

 

Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

📂Lokalizacja pliku: 'UserInterface -> PythonNetworkStreamPhaseLogin.cpp'

 

 🔍5x Szukaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

♻️5x Zamień

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

📂Lokalizacja pliku: 'UserInterface -> PythonNetworkStreamPhaseSelect.cpp'

 

 

 🔍5x Szukaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

♻️5x Zamień

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

 📂Lokalizacja pliku: 'UserInterface -> PythonNetworkStreamPhaseGameItem.cpp'

 

 

 🔍18x Szukaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

♻️18x Zamień

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

📂Lokalizacja pliku: 'UserInterface -> PythonPlayerEventHandler.cpp'

 

Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

Featured Replies

Opublikowano

Pusty temat xd oo już jest 

Edytowane przez Marchewa

Opublikowano

Dzięki.

Opublikowano

Z braków, które zauważyłem:

1. W input_udp.cpp należy jeszcze zmienić:

Set(1, sizeof(ServerStateChecker_RequestPacket), "ServerStateRequest", false);

Na:

Set(1, sizeof(ServerStateChecker_RequestPacket), "ServerStateRequest");


2. Warto dodać, że w NetStream.cpp ta definicja występuje 2x:

#define SEQUENCE_TABLE_SIZE 32768

 

3. Jeśli ktoś nie usunął wcześniej modułu matrix_card to w AccountConnector.cpp należy zamienić 2x:

return SendSequence();

Na:

return true;


4. W AccountConnector.cpp należy 2x usunąć jeszcze:

        if (!SendSequence())
        {
            return false;
        }


5. W PythonNetworkStreamPhaseLogin.cpp należy usunąć:

    if (!SendSequence())
    {
        Tracen("SendLogin Error");
        return false;
    }


6. W PythonNetworkStreamPhaseLoading.cpp należy usunąć:

    if (!SendSequence())
        return false;


7. W intrologin.py należy usunąć:

        if constInfo.SEQUENCE_PACKET_ENABLE:
            net.SetPacketSequenceMode()


8. W constinfo.py należy usunąć:

SEQUENCE_PACKET_ENABLE = 1

 

 

Nie wiem czy coś pomieszałem, ale po wywaleniu nie łączy mnie z serwerem i mam problem z pakietami. Możliwe, że coś przeoczyłem i to błąd z mojej winy.

Process: UNKNOWN HEADER: 9, LAST HEADER: 0(0), REMAIN BYTES: 4, fd: 16


//Edit
Tak jak myślałem, błąd leżał po mojej stronie, powodem była ta usunięta przypadkiem linijka:

m_pPacketMap.insert(std::map<int, TPacketElement *>::value_type(header, element));

 

Edytowane przez Zephyr

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Dziekuje

Opublikowano

Ciekawe

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
  • Premium

dzięki

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Dzięki. 

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Dzięki 🙂

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...