Zapomnialbym o najwazniejszym punkcie ostatnich uploadow, ktore sa oparte wlasnie na tym systemie. System swiecen Tamashi !
System w paczce zawiera blad zwiazany ze swieceniem dzwonka. Na innych forach ludzie zmieniali to typowo pod dzwon, jednak ja znalazlem lepszy sposob.
Mianowicie w:
w InstanceBase.cpp:
bool CInstanceBase::AttachShiningEffect(DWORD dwWeapon)
Zapomnialbym o najwazniejszym punkcie ostatnich uploadow, ktore sa oparte wlasnie na tym systemie. System swiecen Tamashi !
System w paczce zawiera blad zwiazany ze swieceniem dzwonka. Na innych forach ludzie zmieniali to typowo pod dzwon, jednak ja znalazlem lepszy sposob.
Mianowicie w:
w InstanceBase.cpp:
bool CInstanceBase::AttachShiningEffect(DWORD dwWeapon)
ten zapis:
m_swordShiningRight[] = EFFECT_SHINING_WEAPON + EFFECT_SMALLSWORD_REFINED7 + __GetShiningEffect();
zmieniamy na:
m_swordShiningRight[i] = EFFECT_SHINING_WEAPON + EFFECT_SHINING_WEAPON_DAGGER_R + __GetShiningEffect(i);
Edytowane przez Makaveli