Skocz do zawartości
Opublikowano

Cześć . Jestem zielony w programowaniu i wszystko muszę robić z poradnikami słowo w słowo dostępnymi na YT więc szukam gotowej maszyny z np. działającą alchemią itp.  abym mógł to po prostu odpalić i pograć . Aktualnie bawię się na plikach terenzo ale że nie rozumiem programowania często jest tak że jak już odpalę sobie ten serwer , coś pododaje to cały czas są jakieś crashe mimo zrobienia tak jak na tutorialu i muszę od nowa stawiać serwer bo nie wiem jak to naprawić.

Featured Replies

Opublikowano

Cześć Kamil, aktualnie możesz spróbować pliki marty @Marchewa stworzył gotową VM. 

Mamy też projekt czystych bazowych plików Entry, ale w nich praktycznie nic takiego nie znajdziesz typu Alchemia. Jednak ciągle są rozwijane i niebawem wydaję wersję v1.6. 

Jak dopiero zaczynasz tu masz opisany poradnik w jaki sposób uruchomić serwer:

W razie jakichś problemów zakładać temat na forum i chętnie pomożemy. 😉

Opublikowano
12 minut temu, Kamil970 napisał(a):

Cześć . Jestem zielony w programowaniu i wszystko muszę robić z poradnikami słowo w słowo dostępnymi na YT więc szukam gotowej maszyny z np. działającą alchemią itp.  abym mógł to po prostu odpalić i pograć . Aktualnie bawię się na plikach terenzo ale że nie rozumiem programowania często jest tak że jak już odpalę sobie ten serwer , coś pododaje to cały czas są jakieś crashe mimo zrobienia tak jak na tutorialu i muszę od nowa stawiać serwer bo nie wiem jak to naprawić.

Powiem Ci tak, omijaj poradniki wszystkie od Paszki, choćby nie wiem co i jak ktoś Ci wmawiał, że są dobre to powiem Ci tak nie są dobre nawet dla początkującego. 

Co do tych wymagań, nie wiem jak z Alchemią ale jeśli się uczysz to zalecam np. pliki od Sevence co robi aktualnie z tego linku:

Spoiler

daję w spoiler by post nie byl rozwalony na pół strony XD