Niektórzy z was zapewne chcieliby ukryć wyświetlanie flag przeciwnego królestwa. Pojawiają się ona np. u NPC, graczach itd. wyłączymy funkcję, która obsługuje dodawanie ich. Funkcja będzie teraz opcjonalnie do włączenia lub wyłączenia poprzez nowe makro o nazwie 'ENABLE_ATTACH_EMPIRE_EFFECT'.
#define ENABLE_ATTACH_EMPIRE_EFFECT - włączenie flag
// #define ENABLE_ATTACH_EMPIRE_EFFECT - ukrycie flag
Cześć 🖐️
Niektórzy z was zapewne chcieliby ukryć wyświetlanie flag przeciwnego królestwa. Pojawiają się ona np. u NPC, graczach itd. wyłączymy funkcję, która obsługuje dodawanie ich. Funkcja będzie teraz opcjonalnie do włączenia lub wyłączenia poprzez nowe makro o nazwie 'ENABLE_ATTACH_EMPIRE_EFFECT'.
#define ENABLE_ATTACH_EMPIRE_EFFECT - włączenie flag
// #define ENABLE_ATTACH_EMPIRE_EFFECT - ukrycie flag
Przedstawienie wyłączonego wyświetlania flag
Implementacja:
📂 Lokalizacja pliku: 'UserInterface -> locale_inc.h'
➕ Dodaj
Gdy chcesz wyłączyć ich wyświetlanie wystarczy, że skomentujesz to makro w ten sposób:
📂 Lokalizacja pliku: 'UserInterface -> InstanceBaseEffect.cpp'
🔍 Szukaj
♻️ Zamień