Opublikowano 26 Sierpnia 20231 r Cześć, W tym poradniku przedstawimy krok po kroku, jak dodać nową zmienną 'maxLevelForStatPoints' do swojego serwera. Ta zmiana pozwoli na zwiększenie elastyczności mechaniki przydzielania punktów statystyki, określając maksymalny poziom, do którego gracze otrzymują dodatkowe punkty statystyki. Przejdźmy teraz do implementacji. Prezentacja: 📂Lokalizacja pliku: 'game -> config.h' ➕ Dodaj na końcu: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 📂Lokalizacja pliku: 'game -> config.cpp 🔍 Szukamy: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ➕ Dodajemy: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 🔍 Szukamy: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ➕ Dodajemy: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 📂 Lokalizacja pliku: 'game -> char.cpp' 🔍 Szukamy: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 🔄 Zmieniamy case na: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 🔍 Szukamy: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 🔄 Zamieniamy: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 📂 Lokalizacja pliku: 'channel -> CONFIG' 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się
Opublikowano 9 Września 20231 r Czy to nam daje "efekt" że wszystkie postacie mają max staty i nie zostają nam do rozdania żadne punkty statystyk?
Opublikowano 9 Września 20231 r Autor Nie, to zmienna konfiguracyjna, która określa do którego poziomu będą przydzielane punkty statystyk po określonym poziomie nie będą dodawane. Jeśli sobie ten poziom odpowiednio dostosujesz to możesz uzyskać efekt w którym wszystkie punkty będą rozdane.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.