W tym poradniku przedstawimy krok po kroku, jak dodać nową zmienną 'maxLevelForStatPoints' do swojego serwera. Ta zmiana pozwoli na zwiększenie elastyczności mechaniki przydzielania punktów statystyki, określając maksymalny poziom, do którego gracze otrzymują dodatkowe punkty statystyki. Przejdźmy teraz do implementacji.
Cześć,
W tym poradniku przedstawimy krok po kroku, jak dodać nową zmienną 'maxLevelForStatPoints' do swojego serwera. Ta zmiana pozwoli na zwiększenie elastyczności mechaniki przydzielania punktów statystyki, określając maksymalny poziom, do którego gracze otrzymują dodatkowe punkty statystyki. Przejdźmy teraz do implementacji.
Prezentacja:
📂Lokalizacja pliku: 'game -> config.h'
➕ Dodaj na końcu:
📂Lokalizacja pliku: 'game -> config.cpp
🔍 Szukamy:
➕ Dodajemy:
🔍 Szukamy:
➕ Dodajemy:
📂 Lokalizacja pliku: 'game -> char.cpp'
🔍 Szukamy:
🔄 Zmieniamy case na:
🔍 Szukamy:
🔄 Zamieniamy:
📂 Lokalizacja pliku: 'channel -> CONFIG'