Skocz do zawartości

Zmienna konfiguracyjna poziom rozdawania punktów statystyk

Opublikowano

Cześć,

 

W tym poradniku przedstawimy krok po kroku, jak dodać nową zmienną 'maxLevelForStatPoints' do swojego serwera. Ta zmiana pozwoli na zwiększenie elastyczności mechaniki przydzielania punktów statystyki, określając maksymalny poziom, do którego gracze otrzymują dodatkowe punkty statystyki. Przejdźmy teraz do implementacji.

 

Prezentacja:

 

📂Lokalizacja pliku: 'game -> config.h'

 

Dodaj na końcu:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

📂Lokalizacja pliku: 'game -> config.cpp

 

🔍 Szukamy:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Dodajemy:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

🔍 Szukamy:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Dodajemy:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

📂 Lokalizacja pliku: 'game -> char.cpp'

 

🔍 Szukamy:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

🔄 Zmieniamy case na:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

🔍 Szukamy:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

🔄 Zamieniamy:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

📂 Lokalizacja pliku: 'channel -> CONFIG'

🔐 Ukryta Treść 🔐

Featured Replies

Opublikowano

Czy to nam daje "efekt" że wszystkie postacie mają max staty i nie zostają nam do rozdania żadne punkty statystyk?

Opublikowano
  • Autor

Nie, to zmienna konfiguracyjna, która określa do którego poziomu będą przydzielane punkty statystyk po określonym poziomie nie będą dodawane. Jeśli sobie ten poziom odpowiednio dostosujesz to możesz uzyskać efekt w którym wszystkie punkty będą rozdane. 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...