Skocz do zawartości
Awaria serwera mailingowego (pracujemy nad przywróceniem działania)

Featured Replies

Opublikowano

image.png.a144663d4007d16872d3413c4a1a8bf3.png

 

Cześć,

 

Logika działania struktury 'FNotice' jest niepoprawna. Problem polega na tym, że nie ma tam sprawdzenia czy obiekt 'ent' jest graczem przed wysłaniem 'ChatPacket'. Wysyłanie takiego komunikatu nie będzie tylko do gracza, ale również do obiektów które nie powinny ich otrzymać np. NPC. Aby naprawić ten problem dodamy sprawdzenie, czy obiekt 'ent' jest graczem przed wywołaniem 'ChatPacketu'.  

 

Implementacja:

📂 Lokalizacja pliku: 'game -> src -> dungeon.cpp'

 

🔍 Szukaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

♻️ Zamień

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Opublikowano

Dziękuję za udostępnienie poprawki. Bardzo mi pomogła. 🔥👌

 

  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu

Zaloguj się