Opublikowano 17 Lutego 20241 r Cześć, Logika działania struktury 'FNotice' jest niepoprawna. Problem polega na tym, że nie ma tam sprawdzenia czy obiekt 'ent' jest graczem przed wysłaniem 'ChatPacket'. Wysyłanie takiego komunikatu nie będzie tylko do gracza, ale również do obiektów które nie powinny ich otrzymać np. NPC. Aby naprawić ten problem dodamy sprawdzenie, czy obiekt 'ent' jest graczem przed wywołaniem 'ChatPacketu'. Implementacja: 📂 Lokalizacja pliku: 'game -> src -> dungeon.cpp' 🔍 Szukaj 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ♻️ Zamień 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się
Opublikowano 28 Lutego 20241 r Autor @Robson32 Masz opisane przecież rozwiązuje problem wysyłania komunikatów notice w dungeonie do obiektów nie będących graczem.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się
Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu
Zaloguj się