Opublikowano 18 Lutego 20241 r Cześć, Nowe makro, które pozwoli wam wyłączyć kolizję ze zwykłych sklepów wystawianych przez graczy. Inni gracze będą mogli swobodnie przez nie przechodzić. Dodamy tą zmianę jako nowe makro z możliwością włączenia / wyłączenia według własnych potrzeb. Oryginalna wersja 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się Wyłączona detekcja dla sklepów 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się Implementacja 📂 Lokalizacja pliku: 'GameLib -> ActorInstance.cpp' 🔍 Szukaj 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ➕Dodaj 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 📂 Lokalizacja pliku: 'GameLib -> ActorInstance.h' 🔍 Szukaj 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ➕Dodaj 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 📂 Lokalizacja pliku: 'GameLib -> ActorInstanceCollisionDetection.cpp' 🔍 Szukaj 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ➕Dodaj 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 📂 Lokalizacja pliku: 'GameLib -> StdAfx.h' ➕Dodaj (jeśli nie masz) 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 📂 Lokalizacja pliku: 'UserInterface -> locale_inc.h' ➕Dodaj 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 🔔Informacja: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 🎁 Mały bonus moja funkcja - 'TestActorCollision' z lekkim code review 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się
Opublikowano 18 Lutego 20241 r Teraz jak będzie więcej sklepów to człowiek nie będzie się irytować z przemieszczaniem
Opublikowano 18 Lutego 20241 r Autor To rozwiązanie dotyczy tylko sklepów normalnych dla sklepów offline zwykle takie rozwiązanie jest już zaimplementowane.
Opublikowano 10 Czerwca 202410 Cze Hmm, a jak to przerobić, żeby kolizja dla potworów była wyłączona?
Opublikowano 10 Czerwca 202410 Cze 33 minuty temu, Sentinel napisał(a): Hmm, a jak to przerobić, żeby kolizja dla potworów była wyłączona?
Opublikowano 10 Czerwca 202410 Cze 4 minuty temu, ExoCarossa napisał(a): Kurw... A ja własnie tego szukałem i znaleźć nie mogłem dlatego tu napisałem XD dziekuje.
Cześć,
Nowe makro, które pozwoli wam wyłączyć kolizję ze zwykłych sklepów wystawianych przez graczy. Inni gracze będą mogli swobodnie przez nie przechodzić. Dodamy tą zmianę jako nowe makro z możliwością włączenia / wyłączenia według własnych potrzeb.
Oryginalna wersja
Wyłączona detekcja dla sklepów
Implementacja
📂 Lokalizacja pliku: 'GameLib -> ActorInstance.cpp'
🔍 Szukaj
➕Dodaj
📂 Lokalizacja pliku: 'GameLib -> ActorInstance.h'
🔍 Szukaj
➕Dodaj
📂 Lokalizacja pliku: 'GameLib -> ActorInstanceCollisionDetection.cpp'
🔍 Szukaj
➕Dodaj
📂 Lokalizacja pliku: 'GameLib -> StdAfx.h'
➕Dodaj (jeśli nie masz)
📂 Lokalizacja pliku: 'UserInterface -> locale_inc.h'
➕Dodaj
🔔Informacja:
🎁 Mały bonus moja funkcja - 'TestActorCollision' z lekkim code review