Skocz do zawartości
Opublikowano

Cześć, 

 

Nowe makro, które pozwoli wam wyłączyć kolizję ze zwykłych sklepów wystawianych przez graczy. Inni gracze będą mogli swobodnie przez nie przechodzić. Dodamy tą zmianę jako nowe makro z możliwością włączenia / wyłączenia według własnych potrzeb. 

 

Oryginalna wersja

 

Wyłączona detekcja dla sklepów

 

Implementacja

📂 Lokalizacja pliku: 'GameLib -> ActorInstance.cpp'

 

🔍 Szukaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Dodaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

📂 Lokalizacja pliku: 'GameLib -> ActorInstance.h'

 

🔍 Szukaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Dodaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

📂 Lokalizacja pliku: 'GameLib -> ActorInstanceCollisionDetection.cpp'

 

🔍 Szukaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Dodaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

📂 Lokalizacja pliku: 'GameLib -> StdAfx.h'

 

Dodaj (jeśli nie masz)

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

📂 Lokalizacja pliku: 'UserInterface -> locale_inc.h'

 

Dodaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

🔔Informacja:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

🎁 Mały bonus moja funkcja - 'TestActorCollision' z lekkim code review

 

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Featured Replies

Opublikowano

Teraz jak będzie więcej sklepów to człowiek nie będzie się irytować z przemieszczaniem 

Opublikowano
  • Autor

To rozwiązanie dotyczy tylko sklepów normalnych dla sklepów offline zwykle takie rozwiązanie jest już zaimplementowane. 

Opublikowano

Dziekuje

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Dzięki

  • 5 tygodni później...
Opublikowano

Hmm, a jak to przerobić, żeby kolizja dla potworów była wyłączona? 

Opublikowano
33 minuty temu, Sentinel napisał(a):

Hmm, a jak to przerobić, żeby kolizja dla potworów była wyłączona? 

 

Opublikowano
4 minuty temu, ExoCarossa napisał(a):

 

 

Kurw... A ja własnie tego szukałem i znaleźć nie mogłem dlatego tu napisałem XD dziekuje.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...