Opublikowano 22 Lutego 20241 r Cześć, udostępniam dodatek umożliwiający konfigurowanie startowych przedmiotów w źródle gry. Przedmioty można dostosować czy mają być założone na dany slot oraz ustawić ich sockety i bonusy wbudowane. System jest przetestowany i działa poprawnie. 1. W service.h/CommonDefines.h dodaj: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ➡️ 2. W input_login.cpp przed bool NewPlayerTable(TPlayerTable * table, dodaj: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ➡️ 3. W input_login.cpp po table->skill_group = 0; dodaj: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ➡️ 4. W input_db.cpp znajdź: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ♻️ Zamień na: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się Konfiguracji raczej nikomu nie muszę tłumaczyć, bo nie jest to nic trudnego. Zwróćcie tylko uwagę na numerowanie slotów w przedmiotach w ekipunku, pamiętając że itemy o size 2/3 nie zajmują jednej kratki tylko 2 lub 3.
Opublikowano 22 Lutego 20241 r Dzięki, @Delta Janusz co się stało że po turecku już mówisz za dużo na tureckich forach siedzisz. 😀
Opublikowano 22 Lutego 20241 r Godzinę temu, Delta napisał(a): Paylaşım için teşekkürler 😄 Bardzo dziękuje @Zephyr smacznego kebsa! Autorze, dziękujemy za wstaweczke
Opublikowano 22 Lutego 20241 r Programista wylaczcie to komentowanie za content fajnie czasem zobaczyc co tam glupiego metinowcy nawymyslaja i w tym przypadku rowniez sie nie zawiodlem Edytowane 22 Lutego 20241 r przez Thorek
Opublikowano 23 Lutego 20241 r 19 godzin temu, Thorek napisał(a): wylaczcie to komentowanie za content fajnie czasem zobaczyc co tam glupiego metinowcy nawymyslaja i w tym przypadku rowniez sie nie zawiodlem no bo wszystko musi być w source tak?????!!!?!?!?!??!
Opublikowano 13 Maja 20241 r W dniu 23.02.2024 o 00:00, Thorek napisał(a): wylaczcie to komentowanie za content fajnie czasem zobaczyc co tam glupiego metinowcy nawymyslaja i w tym przypadku rowniez sie nie zawiodlem Czemu takowe rozwiązanie jest głupie? pytam z ciekawości.
Opublikowano 25 Lipca 202425 Lip Nie ważne. Nie ten plik edytowałem xd Edytowane 25 Lipca 202425 Lip przez Sentinel xdd
Opublikowano 26 Lipca 202426 Lip ➡️ 3. W input_login.cpp po table->skill_group = 0; dodaj: #ifdef ENABLE_NEW_START_SYSTEM table->parts[PART_MAIN] = GET_BASIC_ARMOR(race); #endif Szefy, mam dwa table->skill_group = 0; to dodać to w której funkcji? bool NewPlayerTable(TPlayerTable * table, Czy bool NewPlayerTable2(TPlayerTable * table, const char * name, BYTE race, BYTE shape, BYTE bEmpire)
Opublikowano 26 Lipca 202426 Lip Ta druga. bool NewPlayerTable2(TPlayerTable * table, const char * name, BYTE race, BYTE shape, BYTE bEmpire)
Opublikowano 26 Lipca 202426 Lip 6 minut temu, Sevence napisał(a): Ta druga. bool NewPlayerTable2(TPlayerTable * table, const char * name, BYTE race, BYTE shape, BYTE bEmpire) Napisałem kom, dodałem i ogarnalem dlaczego wyrzuca błąd braku race XD
Opublikowano 26 Lipca 202426 Lip 2 godziny temu, ExoCarossa napisał(a): Napisałem kom, dodałem i ogarnalem dlaczego wyrzuca błąd braku race XD Właśnie to samo ja miałem XDDD
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.