Skocz do zawartości

Naprawa przeliczania punktów życia podczas zmiany przedmiotu

Opublikowano

Witam👋

 

Tym razem z radością informuję o kolejnej, drobnej poprawce, która naprawia obliczenia bonusu punktów życia podczas zmiany założonego przedmiotu. 🛠️

 

Prezentacja błędu:

 

 

🧩 Rozwiązanie:

📂 Lokalizacja pliku: 'game -> char_item.cpp'

 

🔍 Szukamy:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Dodajemy:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 🗒️Podgląd implementacji:

Spoiler

image.png.dd3b1452b22a67e0c1db0fb7c27b6378.png

 

Featured Replies

Opublikowano

dz

Opublikowano

Nawet o tym nie wiedziałem, dzięki!

 

edit :

 

pokażesz jak to dokładnie dodać?

Edytowane przez ExoCarossa

Opublikowano
  • Autor

@ExoCarossa Po prostu wyszukujesz funkcje następnie szukasz linii którą podałem i dodajesz te 2, nie bardzo rozumiem z czym masz problem? Podrzuć jakiś błąd to chętnie pomogę. 

Opublikowano
40 minut temu, Sevence napisał(a):

@ExoCarossa Po prostu wyszukujesz funkcje następnie szukasz linii którą podałem i dodajesz te 2, nie bardzo rozumiem z czym masz problem? Podrzuć jakiś błąd to chętnie pomogę. 

image.png.ff4e2f54596a8f350762e744dddb6311.png

jeżeli dodam po

item2->AddToCharacter(this, TItemPos(INVENTORY, bInvenCell));

To mam błąd expected a statement. Chyba że mam to dodać po

 

        else
            sys_err("SwapItem cannot equip %s! item1 %s", item2->GetName(), item1->GetName());

 

Opublikowano
10 godzin temu, Sevence napisał(a):

@ExoCarossa Możesz pokazać screen z błędu w konsoli? 

Cytat

char_item.cpp:7461:3: error: expected expression
                else

                ^

 

		item2->RemoveFromCharacter();

		if (item1->EquipTo(this, bEquipCell))
			item2->AddToCharacter(this, TItemPos(INVENTORY, bInvenCell));
			item2->ModifyPoints(false);
			ComputePoints();
		else
			sys_err("SwapItem cannot equip %s! item1 %s", item2->GetName(), item1->GetName());
	}

 

Opublikowano
  • Autor

@ExoCarossa Dodałem podgląd implementacji, musisz zrobić tam blok kodu dodając klamry. 

Opublikowano

DZ

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Dzięki

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Dzięki

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...