Skocz do zawartości

Featured Replies

Opublikowano

mosty powiązane z rybakiem nie mają kolizji 

Bezimienne kwiaty - dziwny cień wokół obiektu (prawdopodobnie tak jest bo obiekt jest w mapie) 

Spoiler

image.png.f9f35ac68311a5e522196370e9fe5f6b.pngimage.png.35e045e05cac995e2216ba239d2056b8.png

"ustawienia klawiatury" - przycina tekst 

Spoiler

image.png.42a37c749eda8110ee5873cae0c6addd.png

 

Okno alchemii - rozjechany tekst względem guzików

Spoiler

image.png.abacf13b0b14cfefe7e364149d2229f3.png
na globalu są ikonki zamiast tekstu
image.png.22478fd2e1d594200935929e481c4e52.png

 

Rozjechane sloty na alchemie oraz komunikat 

Spoiler

image.png.01c8bbd613c9b051a30764eea9576559.png
image.png.28c39a2ba426fc177cb305cf29aa5707.png

Zły type /subtype alchemii 

Edytowane przez luki3507
dodano screeny odnośnie kwiatów

  • Odpowiedzi 199
  • Wyświetleń 7,3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najbardziej popularny wpis

  • Z tym eq to mogę się sprzeczać bo pamiętam jak byk na globalu otwierałem orka szkaty to na ziemię leciało jak i z resztą na wielu privach mam to zauważone, po prostu może na jakim serwie co grałeś mie

  • Wersja: v1.7 Przedstawienie błędu: Opis błędu: Po kliknięciu questa odpalają się wszystkie okienka oraz bronie i zbroje nie mają połysku. Status: Oczekiwanie Data zgłoszenia: 21.

  • Jasne, zaraz usunę posty, które zostały powielone.  Mała aktualizacja w postach nie trzeba dodawać zgłoszeń według formatu. Znalazłeś błąd po prostu opisz wrzuć screen/video, abym mógł go łatwo z

Opublikowane grafiki

Opublikowano
  • Autor
1 godzinę temu, luki3507 napisał(a):

mosty powiązane z rybakiem nie mają kolizji 

Dodałem do zgłoszeń. 

 

1 godzinę temu, luki3507 napisał(a):

Bezimienne kwiaty - dziwny cień wokół obiektu 

To poprawny cień obiektu zgodny z oficjalnym serwerem. To całkowicie normalne taki duży cień na skale. 

 

1 godzinę temu, luki3507 napisał(a):

Bezimienne kwiaty - dziwny cień wokół obiektu 

To ze względu na fakt iż w kliencie jest większa czcionka niż domyślna na którą było projektowane ui będzie to zaktualizowane w kolejnej wersji, rozmiar czcionki bo nie widzi mi się przerabiania wszystkich UI. 

 

1 godzinę temu, luki3507 napisał(a):

Okno alchemii - rozjechany tekst względem guzików

To samo co wyżej, a przyciski będą zaktualizowane w kolejnym wydaniu.

 

1 godzinę temu, luki3507 napisał(a):

Rozjechane sloty na alchemie oraz komunikat 

Jaki komunikat? Ok, już widzę. 

 

1 godzinę temu, luki3507 napisał(a):

Zły type /subtype alchemii 

Alchemia nie jest oficjalnie uruchomiona więc mogą być błędy. 

Opublikowano

1. Kamienie Dusz niektóre można wkładać do drugich tzn jest tylko komunikat.
2. Dublujące się komunikaty przy otwieraniu skrzynek.

3. Przedmiot ID 50134 błędny opis i nazwa.

4. Baza czyt. (Opis przedmiotów niezgodny z flagami "Nie można handlować", a można itp)

5. Kamienie Dusz ulepszone w stacku znikają i zostaje 1 ( KAŻDY ITEM W STACKU )

6. Może to nie jest i błąd ale każdy to już robi czyli Otwieranie szkat i alchemii przy pełnym Ekwipunku (Blokada otwierania+Komunikat " W Twoim ekwipunku nie ma miejsca)

7. Opcjonalnie do sprawdzenia ( Gdy MOB ma 0 nie zalicza czegoś w LUA ) sprawdź niżej kod poprawki może coś Ci rozjaśni (TEN BŁĄD ISTNIEJE - Fix chyba jest z martysamy)

Spoiler
char_battle.cpp

	//PROF_UNIT puReward("Reward");
   	LPCHARACTER pkAttacker = DistributeExp();

#ifdef FIX_KILL_EVENT
	if (!pkAttacker && !(pkAttacker = GetMostAttacked()))
		return;
#else
	if (!pkAttacker)
		return;
#endif


	//PROF_UNIT pu1("r1");
	if (pkAttacker->IsPC())
	{
		if (GetLevel() - pkAttacker->GetLevel() >= -10)
			if (pkAttacker->GetRealAlignment() < 0)
          
          
 char_battle.cpp
          
#ifdef FIX_KILL_EVENT
LPCHARACTER CHARACTER::GetMostAttacked() {

	int iMostDam=-1;
	LPCHARACTER pkChrMostAttacked = NULL;
	auto it = m_map_kDamage.begin();

	while (it != m_map_kDamage.end()){
		//* getting information from the iterator
		const VID & c_VID = it->first;
		const int iDam    = it->second.iTotalDamage;

		//* increasing the iterator
		++it;

		//* finding the character from his vid
		LPCHARACTER pAttacker = CHARACTER_MANAGER::instance().Find(c_VID);

		//* if the attacked is now offline
		if (!pAttacker)
			continue;
		
		//* if the attacker is not a player
		if( pAttacker->IsNPC())
			continue;
		
		//* if the player is too far
		if(DISTANCE_APPROX(GetX()-pAttacker->GetX(), GetY()-pAttacker->GetY())>5000)
			continue;

		if (iDam > iMostDam){
			pkChrMostAttacked = pAttacker;
			iMostDam = iDam;
		}
	}

	return pkChrMostAttacked;
}
#endif
  
char.h
  
#ifdef FIX_KILL_EVENT
		LPCHARACTER		GetMostAttacked();
#endif

 

 

 

Edytowane przez Marchewa

Opublikowano

UNIQUE_ITEM_EMOTION_MASK2 = 71033, - Przedmiot posiada złą ikone (Ataku Boga Smoków)

ITEM_SKILLFORGET2_VNUM = 70055, - 6/7 Bon usunięty to pozostałość ( chyba, że tylko z bazy )

 

 

Mob ID : 796 jest niewidzialny

Edytowane przez Marchewa

Opublikowano
  • Autor
13 godzin temu, Marchewa napisał(a):

Pojawiły się jeszcze dwa inne pliki jeden to mss32 nie wiem czy dobrze napisałem i jeszcze jeden. Nie umiem tego wywołać.

Uszkodzone DLL lub antywirus ci zablokował. 

 

W dniu 12.07.2024 o 21:06, Marchewa napisał(a):

1. Kamienie Dusz niektóre można wkładać do drugich tzn jest tylko komunikat.

GIF15_07.202400-44-46.gif.77a9564a6fc03cb148ce772187db7e7c.gif

 

W dniu 12.07.2024 o 21:06, Marchewa napisał(a):

4. Baza czyt. (Opis przedmiotów niezgodny z flagami "Nie można handlować", a można itp)

O jakich przedmiotach mowa, mogę prosić o identyfikatory? Udało mi się znaleźć problem, a w zasadzie kilka problemów bo te komunikaty pojawiały się podwójnie w różnych sytuacjach np. gdy przedmiot się nie stackował, gdy się stackował itd. Aktualnie po wstępnych testach wygląda na to że wszystko działa już poprawnie. 

 

Pogląd: 

GIF15_07.202410-54-17.gif.da03cc9f972789cf0ca62451cf7bf602.gif

Opublikowano

Masowe wyrzucanie przedmiotów - wywalanie channelu.

Niektóre przedmioty mają jakby problem ze stack mimo ustawionego flag (4)

 

Niedziałający bonus 20% na przedmioty.

Zauważyłem, że według Polskiego Wiki i tego bonusu który powinien działać na drop alternatywny to nie do końca trybi tak jak powinien:

1) Drop ulepszaczy z kolumny drop_item w mob_proto pokrywa się z dropem alternatywnym WIKI. - przetestowałem bonus nie działa. Ogolnie w ETC 100% = 400.0 jak coś.

2) Na mob_drop_item.txt również nie działa.

3) Na common_drop_item.txt jeszcze nie wiem bo nie testowałem ale chyba też nie bedzie działał ale zaraz zaktualizuje temat. ( Biorac pod uwage, że w common nie ustawia sie dropu ulepszaczy - to juz wiadomo, że to nie działa jak potrzeba )

Edytowane przez Marchewa

Opublikowano
  • Autor
W dniu 12.07.2024 o 21:06, Marchewa napisał(a):

5. Kamienie Dusz ulepszone w stacku znikają i zostaje 1 ( KAŻDY ITEM W STACKU )

Tak to do zrobienia wymaga drobnych modyfikacji. W skrócie przedmiot musi być usuwany pojedynczo zamiast całego stacku i podczas tworzenia nowego musi znaleźć najbliższe wolne miejsce i tam utworzyć nowy.

 

Wersja Alpha

 
W dniu 12.07.2024 o 21:06, Marchewa napisał(a):

1. Kamienie Dusz niektóre można wkładać do drugich tzn jest tylko komunikat.
2. Dublujące się komunikaty przy otwieraniu skrzynek.

3. Przedmiot ID 50134 błędny opis i nazwa.

4. Baza czyt. (Opis przedmiotów niezgodny z flagami "Nie można handlować", a można itp)

5. Kamienie Dusz ulepszone w stacku znikają i zostaje 1 ( KAŻDY ITEM W STACKU )

6. Może to nie jest i błąd ale każdy to już robi czyli Otwieranie szkat i alchemii przy pełnym Ekwipunku (Blokada otwierania+Komunikat " W Twoim ekwipunku nie ma miejsca)

7. Opcjonalnie do sprawdzenia ( Gdy MOB ma 0 nie zalicza czegoś w LUA ) sprawdź niżej kod poprawki może coś Ci rozjaśni (TEN BŁĄD ISTNIEJE - Fix chyba jest z martysamy)

I tym sposobem zakończyłem już rozwiązywanie tych 7 błędów z piątkowego postu.

 

Opublikowano

Nie mam konia więc dla mnie jako dla admina jest to zrozumiałe, że /h nie pokazuje informacji, może byśmy dodali jakiś komunikat, że "Nie masz konia" zamiast tych niedziałających formatterów?

image.png.b033121fc67d65446a78a893cba57cd4.png

 

Tu chyba powinno być np. 51 -> 52

image.png.35b62ae1a0946bef7047de496b267f68.png

Edytowane przez Bartosz

Opublikowano
  • Autor
W dniu 17.07.2024 o 14:17, Bartosz napisał(a):

Nie mam konia więc dla mnie jako dla admina jest to zrozumiałe, że /h nie pokazuje informacji, może byśmy dodali jakiś komunikat, że "Nie masz konia" zamiast tych niedziałających formatterów?

Ten problem został właśnie rozwiązany. Gdy umiejętność jeździectwa nie jest rozwinięta zostanie wyświetlony odpowiedni komunikat. Gdy będzie rozwinięta uzyskamy poprawne dane. 

 

Poprawiona wersja

Spoiler

image.png.7c0261468d31d126cfca382818aa1571.png

 

Opis problemu

Przyjrzałem się problemowi z łączeniem zaczarowania przedmiotu i wzmocnienia przedmiotu przez przeciągnięcie przedmiotu na siebie. Te przedmioty od razu próbowały zmieniać bonus niezależnie od typu teraz po przeciągnięciu na siebie takich samych przedmiotów kolor podświetlenie nie będzie już czerwony (który mówił że nie możesz wykonać akcji), a żółty, który pozwala wykonać tą interakcję. 

 

Poprawiona wersja

Spoiler

GIF28_07.202408-32-12.gif.6f0ad41c1a2e676c9c07f9885c03f3d5.gif

Opublikowano

Zauważyłem dziś dziwny problem z resztą już dawno go zauważyłem ale myślałem, że jak wychodziłem to wyłączałem serwer. Otóż NIE 😄

 

Jeśli jestem w panelu SF Entry i wyłącze putty to gasi serwer, a jeśli z niego wyjdę to normalnie działa ;d nie wiem od czego to zależy czy to tak ma być ?

Edytowane przez Marchewa

Opublikowano

Podczas teleportu jak klikniesz Ctrl+g to wywala do logowania.
Tu jest jakieś rozwiązanie.
(19) [C++] Işınlanma Esnasında SendChatPacket Kullanıldığında Oyundan Atma Fix (turkmmo.com)

PS: Zakaz używania fixa z podanego tematu bez mojej zgody! O zgodę proszę prosić mnie na PW!

Edytowane przez Wściekły Czun

Opublikowano
  • Programista
W dniu 29.07.2024 o 11:53, Wściekły Czun napisał(a):

Wyciek pamięci, martysama w komentarzu podał rozwiązanie:
Heart (libthecore) memleak correction - Bug Fixes - Metin2Dev | M2Dev

PS: nie wyrażam zgody na kopiowanie, chyba, że ktoś mnie poprosi na pw. Proszę wpisać mnie do kredytów, bo ja znalazłem fixa

nie żaden martysama tylko ja

a ja wyrażam zgodę na kopiowanie

pozdrawiam :))

Opublikowano
Godzinę temu, Thorek napisał(a):

nie żaden martysama tylko ja

a ja wyrażam zgodę na kopiowanie

pozdrawiam :))

Nie, ty nie. Jak chcesz używać fixa to musisz poprosić mnie na pw.

Edytowane przez Wściekły Czun

  • 6 miesięcy temu...
Opublikowano

Gdy próbuje generować proto poprzez panel.py

obraz_2025-02-12_180619745.png

> Logując się z jakiegokolwiek konta zawsze loguję się pod postacią GM'a bez znaczka nad głową (nawet implementor tego nie ma), a moby np jak je zbije to mają znaczek.

> Każda postać ma chyba startowo 320 speeda 

 

Udało mi się po nitce do kłębka dość do generatora proto, ale po generacji ręcznej wychodzi taki błąd


Warning: mysqli::__construct(): php_network_getaddresses: getaddrinfo for WPROWADZ_IP failed: Address family for hostname not supported in /usr/home/mt2/share/converter/.worker/script/item_proto2excel.php on line 25

Fatal error: Uncaught mysqli_sql_exception: php_network_getaddresses: getaddrinfo for WPROWADZ_IP failed: Address family for hostname not supported in /usr/home/mt2/share/converter/.worker/script/item_proto2excel.php:25
Stack trace:
#0 /usr/home/mt2/share/converter/.worker/script/item_proto2excel.php(25): mysqli->__construct('WPROWADZ_IP', 'root', 'tu_wpisz_has\xC5\x82o', 'player')
#1 {main}
  thrown in /usr/home/mt2/share/converter/.worker/script/item_proto2excel.php on line 25

 

N A P R A W I O N E

WINSCP --> znajdź pliki --> wpisujemy table2names.php 

wyszukuje nam coś takiego i klikamy po czym idziemy cofamy się /usr/home/mt2/share/converter/.worker/config/common i w pliku mysql.conf wpisujemy IP i hasło zgodnie z zaleceniem w pliku.

odpalać konwerter musimy ręcznie, aby to zrobić w maszynie: cd /usr/home/mt2/share/converter && sh generator.sh 

Skonwertowane proto do txt mamy w ścieżce /usr/home/mt2/db_process


 

obraz_2025-02-15_180827369.png

obraz_2025-02-15_181215471.png

Edytowane przez nightfury

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Brak ikony nad głowa , nie pokazuje Id przedmiotu mimo ze jest uitooltip nawet jak jestem gm

// Poprawione ustawiony był serwer testowy.

Edytowane przez Burda2jz

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...