Opublikowano 12 Lipca 202412 Lip mosty powiązane z rybakiem nie mają kolizji Bezimienne kwiaty - dziwny cień wokół obiektu (prawdopodobnie tak jest bo obiekt jest w mapie) Spoiler "ustawienia klawiatury" - przycina tekst Spoiler Okno alchemii - rozjechany tekst względem guzików Spoiler na globalu są ikonki zamiast tekstu Rozjechane sloty na alchemie oraz komunikat Spoiler Zły type /subtype alchemii Edytowane 12 Lipca 202412 Lip przez luki3507 dodano screeny odnośnie kwiatów
Opublikowano 12 Lipca 202412 Lip Autor 1 godzinę temu, luki3507 napisał(a): mosty powiązane z rybakiem nie mają kolizji Dodałem do zgłoszeń. 1 godzinę temu, luki3507 napisał(a): Bezimienne kwiaty - dziwny cień wokół obiektu To poprawny cień obiektu zgodny z oficjalnym serwerem. To całkowicie normalne taki duży cień na skale. 1 godzinę temu, luki3507 napisał(a): Bezimienne kwiaty - dziwny cień wokół obiektu To ze względu na fakt iż w kliencie jest większa czcionka niż domyślna na którą było projektowane ui będzie to zaktualizowane w kolejnej wersji, rozmiar czcionki bo nie widzi mi się przerabiania wszystkich UI. 1 godzinę temu, luki3507 napisał(a): Okno alchemii - rozjechany tekst względem guzików To samo co wyżej, a przyciski będą zaktualizowane w kolejnym wydaniu. 1 godzinę temu, luki3507 napisał(a): Rozjechane sloty na alchemie oraz komunikat Jaki komunikat? Ok, już widzę. 1 godzinę temu, luki3507 napisał(a): Zły type /subtype alchemii Alchemia nie jest oficjalnie uruchomiona więc mogą być błędy.
Opublikowano 12 Lipca 202412 Lip 1. Kamienie Dusz niektóre można wkładać do drugich tzn jest tylko komunikat. 2. Dublujące się komunikaty przy otwieraniu skrzynek. 3. Przedmiot ID 50134 błędny opis i nazwa. 4. Baza czyt. (Opis przedmiotów niezgodny z flagami "Nie można handlować", a można itp) 5. Kamienie Dusz ulepszone w stacku znikają i zostaje 1 ( KAŻDY ITEM W STACKU ) 6. Może to nie jest i błąd ale każdy to już robi czyli Otwieranie szkat i alchemii przy pełnym Ekwipunku (Blokada otwierania+Komunikat " W Twoim ekwipunku nie ma miejsca) 7. Opcjonalnie do sprawdzenia ( Gdy MOB ma 0 nie zalicza czegoś w LUA ) sprawdź niżej kod poprawki może coś Ci rozjaśni (TEN BŁĄD ISTNIEJE - Fix chyba jest z martysamy) Spoiler char_battle.cpp //PROF_UNIT puReward("Reward"); LPCHARACTER pkAttacker = DistributeExp(); #ifdef FIX_KILL_EVENT if (!pkAttacker && !(pkAttacker = GetMostAttacked())) return; #else if (!pkAttacker) return; #endif //PROF_UNIT pu1("r1"); if (pkAttacker->IsPC()) { if (GetLevel() - pkAttacker->GetLevel() >= -10) if (pkAttacker->GetRealAlignment() < 0) char_battle.cpp #ifdef FIX_KILL_EVENT LPCHARACTER CHARACTER::GetMostAttacked() { int iMostDam=-1; LPCHARACTER pkChrMostAttacked = NULL; auto it = m_map_kDamage.begin(); while (it != m_map_kDamage.end()){ //* getting information from the iterator const VID & c_VID = it->first; const int iDam = it->second.iTotalDamage; //* increasing the iterator ++it; //* finding the character from his vid LPCHARACTER pAttacker = CHARACTER_MANAGER::instance().Find(c_VID); //* if the attacked is now offline if (!pAttacker) continue; //* if the attacker is not a player if( pAttacker->IsNPC()) continue; //* if the player is too far if(DISTANCE_APPROX(GetX()-pAttacker->GetX(), GetY()-pAttacker->GetY())>5000) continue; if (iDam > iMostDam){ pkChrMostAttacked = pAttacker; iMostDam = iDam; } } return pkChrMostAttacked; } #endif char.h #ifdef FIX_KILL_EVENT LPCHARACTER GetMostAttacked(); #endif Edytowane 12 Lipca 202412 Lip przez Marchewa
Opublikowano 12 Lipca 202412 Lip Autor Godzinę temu, Marchewa napisał(a): 2. Dublujące się komunikaty przy otwieraniu skrzynek. Przy których dokładnie skrzynkach?
Opublikowano 12 Lipca 202412 Lip 29 minut temu, Sevence napisał(a): Przy których dokładnie skrzynkach? Jakich bądź ja mam na tyle 23 wyżej Ci napisałem w czym leży problem xd
Opublikowano 13 Lipca 202413 Lip UNIQUE_ITEM_EMOTION_MASK2 = 71033, - Przedmiot posiada złą ikone (Ataku Boga Smoków) ITEM_SKILLFORGET2_VNUM = 70055, - 6/7 Bon usunięty to pozostałość ( chyba, że tylko z bazy ) Mob ID : 796 jest niewidzialny Edytowane 13 Lipca 202413 Lip przez Marchewa
Opublikowano 14 Lipca 202414 Lip Wywaliło z gry Pojawiły się jeszcze dwa inne pliki jeden to mss32 nie wiem czy dobrze napisałem i jeszcze jeden. Nie umiem tego wywołać.
Opublikowano 14 Lipca 202414 Lip Autor 13 godzin temu, Marchewa napisał(a): Pojawiły się jeszcze dwa inne pliki jeden to mss32 nie wiem czy dobrze napisałem i jeszcze jeden. Nie umiem tego wywołać. Uszkodzone DLL lub antywirus ci zablokował. W dniu 12.07.2024 o 21:06, Marchewa napisał(a): 1. Kamienie Dusz niektóre można wkładać do drugich tzn jest tylko komunikat. W dniu 12.07.2024 o 21:06, Marchewa napisał(a): 4. Baza czyt. (Opis przedmiotów niezgodny z flagami "Nie można handlować", a można itp) O jakich przedmiotach mowa, mogę prosić o identyfikatory? Udało mi się znaleźć problem, a w zasadzie kilka problemów bo te komunikaty pojawiały się podwójnie w różnych sytuacjach np. gdy przedmiot się nie stackował, gdy się stackował itd. Aktualnie po wstępnych testach wygląda na to że wszystko działa już poprawnie. Pogląd:
Opublikowano 15 Lipca 202415 Lip Masowe wyrzucanie przedmiotów - wywalanie channelu. Niektóre przedmioty mają jakby problem ze stack mimo ustawionego flag (4) Niedziałający bonus 20% na przedmioty. Zauważyłem, że według Polskiego Wiki i tego bonusu który powinien działać na drop alternatywny to nie do końca trybi tak jak powinien: 1) Drop ulepszaczy z kolumny drop_item w mob_proto pokrywa się z dropem alternatywnym WIKI. - przetestowałem bonus nie działa. Ogolnie w ETC 100% = 400.0 jak coś. 2) Na mob_drop_item.txt również nie działa. 3) Na common_drop_item.txt jeszcze nie wiem bo nie testowałem ale chyba też nie bedzie działał ale zaraz zaktualizuje temat. ( Biorac pod uwage, że w common nie ustawia sie dropu ulepszaczy - to juz wiadomo, że to nie działa jak potrzeba ) Edytowane 15 Lipca 202415 Lip przez Marchewa
Opublikowano 16 Lipca 202416 Lip Autor W dniu 12.07.2024 o 21:06, Marchewa napisał(a): 5. Kamienie Dusz ulepszone w stacku znikają i zostaje 1 ( KAŻDY ITEM W STACKU ) Tak to do zrobienia wymaga drobnych modyfikacji. W skrócie przedmiot musi być usuwany pojedynczo zamiast całego stacku i podczas tworzenia nowego musi znaleźć najbliższe wolne miejsce i tam utworzyć nowy. Wersja Alpha refine_upgrade.mp4 W dniu 12.07.2024 o 21:06, Marchewa napisał(a): 1. Kamienie Dusz niektóre można wkładać do drugich tzn jest tylko komunikat. 2. Dublujące się komunikaty przy otwieraniu skrzynek. 3. Przedmiot ID 50134 błędny opis i nazwa. 4. Baza czyt. (Opis przedmiotów niezgodny z flagami "Nie można handlować", a można itp) 5. Kamienie Dusz ulepszone w stacku znikają i zostaje 1 ( KAŻDY ITEM W STACKU ) 6. Może to nie jest i błąd ale każdy to już robi czyli Otwieranie szkat i alchemii przy pełnym Ekwipunku (Blokada otwierania+Komunikat " W Twoim ekwipunku nie ma miejsca) 7. Opcjonalnie do sprawdzenia ( Gdy MOB ma 0 nie zalicza czegoś w LUA ) sprawdź niżej kod poprawki może coś Ci rozjaśni (TEN BŁĄD ISTNIEJE - Fix chyba jest z martysamy) I tym sposobem zakończyłem już rozwiązywanie tych 7 błędów z piątkowego postu.
Opublikowano 17 Lipca 202417 Lip Nie mam konia więc dla mnie jako dla admina jest to zrozumiałe, że /h nie pokazuje informacji, może byśmy dodali jakiś komunikat, że "Nie masz konia" zamiast tych niedziałających formatterów? Tu chyba powinno być np. 51 -> 52 Edytowane 17 Lipca 202417 Lip przez Bartosz
Opublikowano 17 Lipca 202417 Lip Autor @Bartosz Dzięki za zwrócenie uwagi na ten problem poprawię te logi.
Opublikowano 28 Lipca 202428 Lip Autor W dniu 17.07.2024 o 14:17, Bartosz napisał(a): Nie mam konia więc dla mnie jako dla admina jest to zrozumiałe, że /h nie pokazuje informacji, może byśmy dodali jakiś komunikat, że "Nie masz konia" zamiast tych niedziałających formatterów? Ten problem został właśnie rozwiązany. Gdy umiejętność jeździectwa nie jest rozwinięta zostanie wyświetlony odpowiedni komunikat. Gdy będzie rozwinięta uzyskamy poprawne dane. Poprawiona wersja Spoiler Opis problemu Przyjrzałem się problemowi z łączeniem zaczarowania przedmiotu i wzmocnienia przedmiotu przez przeciągnięcie przedmiotu na siebie. Te przedmioty od razu próbowały zmieniać bonus niezależnie od typu teraz po przeciągnięciu na siebie takich samych przedmiotów kolor podświetlenie nie będzie już czerwony (który mówił że nie możesz wykonać akcji), a żółty, który pozwala wykonać tą interakcję. Poprawiona wersja Spoiler
Opublikowano 28 Lipca 202428 Lip MOB ID: 1901 / 1902 niewidzialny. Edytowane 28 Lipca 202428 Lip przez Marchewa
Opublikowano 28 Lipca 202428 Lip Autor 36 minut temu, Marchewa napisał(a): MOB ID: 1901 / 1902 niewidzialny. Naprawione. Spoiler
Opublikowano 28 Lipca 202428 Lip Zauważyłem dziś dziwny problem z resztą już dawno go zauważyłem ale myślałem, że jak wychodziłem to wyłączałem serwer. Otóż NIE 😄 Jeśli jestem w panelu SF Entry i wyłącze putty to gasi serwer, a jeśli z niego wyjdę to normalnie działa ;d nie wiem od czego to zależy czy to tak ma być ? Edytowane 28 Lipca 202428 Lip przez Marchewa
Opublikowano 29 Lipca 202429 Lip Wyciek pamięci, martysama w komentarzu podał rozwiązanie: Heart (libthecore) memleak correction - Bug Fixes - Metin2Dev | M2Dev PS: nie wyrażam zgody na kopiowanie, chyba, że ktoś mnie poprosi na pw. Proszę wpisać mnie do kredytów, bo ja znalazłem fixa Edytowane 29 Lipca 202429 Lip przez Wściekły Czun
Opublikowano 2 Sierpnia 20242 Sie Podczas teleportu jak klikniesz Ctrl+g to wywala do logowania. Tu jest jakieś rozwiązanie. (19) [C++] Işınlanma Esnasında SendChatPacket Kullanıldığında Oyundan Atma Fix (turkmmo.com) PS: Zakaz używania fixa z podanego tematu bez mojej zgody! O zgodę proszę prosić mnie na PW! Edytowane 2 Sierpnia 20242 Sie przez Wściekły Czun
Opublikowano 2 Sierpnia 20242 Sie Programista W dniu 29.07.2024 o 11:53, Wściekły Czun napisał(a): Wyciek pamięci, martysama w komentarzu podał rozwiązanie: Heart (libthecore) memleak correction - Bug Fixes - Metin2Dev | M2Dev PS: nie wyrażam zgody na kopiowanie, chyba, że ktoś mnie poprosi na pw. Proszę wpisać mnie do kredytów, bo ja znalazłem fixa nie żaden martysama tylko ja a ja wyrażam zgodę na kopiowanie pozdrawiam :))
Opublikowano 2 Sierpnia 20242 Sie Godzinę temu, Thorek napisał(a): nie żaden martysama tylko ja a ja wyrażam zgodę na kopiowanie pozdrawiam :)) Nie, ty nie. Jak chcesz używać fixa to musisz poprosić mnie na pw. Edytowane 2 Sierpnia 20242 Sie przez Wściekły Czun
Opublikowano 12 Lutego12 Lut Gdy próbuje generować proto poprzez panel.py > Logując się z jakiegokolwiek konta zawsze loguję się pod postacią GM'a bez znaczka nad głową (nawet implementor tego nie ma), a moby np jak je zbije to mają znaczek. > Każda postać ma chyba startowo 320 speeda Udało mi się po nitce do kłębka dość do generatora proto, ale po generacji ręcznej wychodzi taki błąd Warning: mysqli::__construct(): php_network_getaddresses: getaddrinfo for WPROWADZ_IP failed: Address family for hostname not supported in /usr/home/mt2/share/converter/.worker/script/item_proto2excel.php on line 25 Fatal error: Uncaught mysqli_sql_exception: php_network_getaddresses: getaddrinfo for WPROWADZ_IP failed: Address family for hostname not supported in /usr/home/mt2/share/converter/.worker/script/item_proto2excel.php:25 Stack trace: #0 /usr/home/mt2/share/converter/.worker/script/item_proto2excel.php(25): mysqli->__construct('WPROWADZ_IP', 'root', 'tu_wpisz_has\xC5\x82o', 'player') #1 {main} thrown in /usr/home/mt2/share/converter/.worker/script/item_proto2excel.php on line 25 N A P R A W I O N E WINSCP --> znajdź pliki --> wpisujemy table2names.php wyszukuje nam coś takiego i klikamy po czym idziemy cofamy się /usr/home/mt2/share/converter/.worker/config/common i w pliku mysql.conf wpisujemy IP i hasło zgodnie z zaleceniem w pliku. odpalać konwerter musimy ręcznie, aby to zrobić w maszynie: cd /usr/home/mt2/share/converter && sh generator.sh Skonwertowane proto do txt mamy w ścieżce /usr/home/mt2/db_process Edytowane 15 Lutego15 Lut przez nightfury
Opublikowano 2 Kwietnia2 Kwi Brak ikony nad głowa , nie pokazuje Id przedmiotu mimo ze jest uitooltip nawet jak jestem gm// Poprawione ustawiony był serwer testowy. Edytowane 2 Kwietnia2 Kwi przez Burda2jz
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.