Skocz do zawartości

Featured Replies

Opublikowano
  • Autor

Właśnie zaczynam aktualizować główny temat o nowo dodane zgłoszenia i rozpoczynam proces napraw więc dziś może być dość dużo restartów serwera. Do niektórych muszę się odnieść ponieważ nie są błędami. 

 

W dniu 23.04.2024 o 23:38, WhiteBambo88 napisał(a):

Napotkałem błąd w grupie, jeżeli członkowie są w jednym miejscu to jest ok, jeżeli ktokolwiek się przeteleportuje w inne miejsce to statystyki zaczynają świrować

Edit. Błąd się pojawia nawet wtedy, gdy odejdziemy za daleko, nie trzeba być na innej mapie.

To nie jest żaden błąd. Dokładnie w ten sposób działają bonusy w grupie działają tylko gdy jesteśmy blisko lidera grupy, nie działają na innych mapach, czy poza zasięgiem lidera. 

 

Cytat

Odbicie i błogosławieństwo można rzucić z daleka. Pomoc smoka i buffy healera działają prawidłowo (trzeba podejść)

Dzieje się tak przez party buff możesz nadać buffa wszystkim postaciom w grupie. Jest opcja włączenia/wyłączenia aby ten buff był w obrębie całej mapy. Stąd taki efekt. 

 

W dniu 24.04.2024 o 00:17, WhiteBambo88 napisał(a):

Aura, czarowane ostrze znikają po teleporcie, inne skille np. buffy smoka nie

Nie ma permamentnych umiejętności to normalne, że znikają po przeteleportowaniu. (choć zgodzę się z tym że to irytujące, zwłaszcza gdy często zmienisz channel)

 

W dniu 24.04.2024 o 00:17, WhiteBambo88 napisał(a):

Buffa na inną postać możemy nałożyć tylko będąc w pt, inaczej buffujemy sami siebie.

A tak to nie miało działać? Wybacz, dawno nie grałem na oficjalnym muszę dokładnie przeanalizować lub zapytać kogoś kto gra i mi powie dokładnie w jaki sposób działają buffy. 

 

 

Reszta błędów oczywiście zostanie zapisanych i naprawionych tak szybko jak to tylko możliwe, dziękuje za poświęcony czas. 🙏

 

21 godzin temu, WhiteBambo88 napisał(a):

Problem z wolnym. Tryb wolny nie działa dopóki druga osoba tez nie włączy trybu wolnego.

To sprawdzę, ale może to wynikać z trybu testowego (masz gm) i ochronę przez PVP. 

  • Odpowiedzi 199
  • Wyświetleń 7,3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najbardziej popularny wpis

  • Z tym eq to mogę się sprzeczać bo pamiętam jak byk na globalu otwierałem orka szkaty to na ziemię leciało jak i z resztą na wielu privach mam to zauważone, po prostu może na jakim serwie co grałeś mie

  • Wersja: v1.7 Przedstawienie błędu: Opis błędu: Po kliknięciu questa odpalają się wszystkie okienka oraz bronie i zbroje nie mają połysku. Status: Oczekiwanie Data zgłoszenia: 21.

  • Jasne, zaraz usunę posty, które zostały powielone.  Mała aktualizacja w postach nie trzeba dodawać zgłoszeń według formatu. Znalazłeś błąd po prostu opisz wrzuć screen/video, abym mógł go łatwo z

Opublikowane grafiki

Opublikowano
21 godzin temu, WhiteBambo88 napisał(a):

Problem z wolnym. Tryb wolny nie działa dopóki druga osoba tez nie włączy trybu wolnego.

A przypadkiem druga osoba musi mieć tryb Wrogi albo Wolny.

Opublikowano
4 godziny temu, Sevence napisał(a):

To nie jest żaden błąd. Dokładnie w ten sposób działają bonusy w grupie działają tylko gdy jesteśmy blisko lidera grupy, nie działają na innych mapach, czy poza zasięgiem lidera. 

Chodzi o to, że po odejściu kawałek dalej skacze HP, na nagraniu widac, że z 15k robi się 11k i tak w kółko, trzeba mieć itemy z HP.

4 godziny temu, Sevence napisał(a):

Dzieje się tak przez party buff możesz nadać buffa wszystkim postaciom w grupie. Jest opcja włączenia/wyłączenia aby ten buff był w obrębie całej mapy. Stąd taki efekt. 

Tu jest taki problem, że tylko dwa skille można rzucić z daleka, przy reszcie trzeba podejść. Na PL to działa tak, że szaman jak rzuci na siebie buffa to dostają to wszyscy w grupie, ale jak chcesz rzucić na kogoś to podchodzą i tak, chodzi w tym błędzie o dystans z jakiego on rzuca tego buffa.

 

4 godziny temu, Sevence napisał(a):

Nie ma permamentnych umiejętności to normalne, że znikają po przeteleportowaniu. (choć zgodzę się z tym że to irytujące, zwłaszcza gdy często zmienisz channel)

Tak, ale zauważ, że Silne Ciało mentala (i nie tylko) nie znika po teleportacji do miasta, a np. Aura Miecz już tak.

4 godziny temu, Sevence napisał(a):

A tak to nie miało działać? Wybacz, dawno nie grałem na oficjalnym muszę dokładnie przeanalizować lub zapytać kogoś kto gra i mi powie dokładnie w jaki sposób działają buffy. 

Tu jest problem taki, że nie możemy zbuffować nikogo poza party, np. Maciek poprosi o buffa i go nie dostanie, bo nie jest w grupie. Jest animacja, ale nie dostaje buffów.

3 godziny temu, ExoCarossa napisał(a):

A przypadkiem druga osoba musi mieć tryb Wrogi albo Wolny.

Nie, w m1 ludzie na wolnym normalnie koszą ludzi.

4 godziny temu, Sevence napisał(a):

To sprawdzę, ale może to wynikać z trybu testowego (masz gm) i ochronę przez PVP. 

Możliwe

Opublikowano
  • Autor
5 minut temu, WhiteBambo88 napisał(a):

Chodzi o to, że po odejściu kawałek dalej skacze HP, na nagraniu widac, że z 15k robi się 11k i tak w kółko, trzeba mieć itemy z HP.

To wnika z tego, że po oddaleniu się mając bonus HP z party on się dezaktywuje i wtedy punkty życia spadają - bonus został dezaktywowany jesteś poza zasięgiem lidera grupy. 

 

5 minut temu, WhiteBambo88 napisał(a):

Nie, w m1 ludzie na wolnym normalnie koszą ludzi.

Ten problem został już rozwiązany i poprawnie działa na testowym. 

Opublikowano

Nie da się zmienić itemu typu zbroja na zbroje, 

 

Cytat

0427 16:40:05143 :: Traceback (most recent call last):

0427 16:40:05143 ::   File "ui.py", line 1613, in OnUnselectItemSlot

0427 16:40:05144 ::   File "ui.py", line 94, in __call__

0427 16:40:05144 ::   File "ui.py", line 85, in __call__

0427 16:40:05145 ::   File "uiInventory.py", line 1130, in UseItemSlot

0427 16:40:05145 :: AttributeError
0427 16:40:05145 :: : 
0427 16:40:05145 :: 'InventoryWindow' object has no attribute 'wndSafeBox'
0427 16:40:05145 :: 

Spoiler

image.gif.0425feb4b96b27a4e2687c8d1ee4d7f5.gif

 

Opublikowano
Cytat

A tak to nie miało działać? Wybacz, dawno nie grałem na oficjalnym muszę dokładnie przeanalizować lub zapytać kogoś kto gra i mi powie dokładnie w jaki sposób działają buffy. 

Miało działać, lecz szybko ten pomysł został wycofany skoro w następnej aktualizacji został poprawiony i buffa możemy rzucać też na członka bez grupy.

Opublikowano

1. Stackowanie przedmiotów, komunikat.

image.png.7909a8d2e6ad5b912e175c4a402b3849.png

 

2. Chińskie znaczki informujące o braku szkła intuicji.

image.png.81ebb3ca297ed9f39c3c15f0b2d84ae5.png

 

3. Podwójny dźwięk użycia zielonej/fioletowej mikstury

4. Słodycze (id: 50183) nie mają nazwy, opisu i można użyć kilkukrotnie.

5. Przy próbie podniesienia przedmiotów z ziemi siedząc na mouncie jeździmy w kółko

Edytowane przez WhiteBambo88

  • Sevence zablokował(a) ten temat
  • Sevence odblokował(a) ten temat
Opublikowano
W dniu 11.05.2024 o 18:52, ExoCarossa napisał(a):

Błędna informacja z Klienta podczas logowania.

Pobrałem clienta z tematu i błąd występuje, przez moment widać komunikat o błędzie logowania, mimo to dołącza do serwera 😄

Tak na szybko znalazłem jeszcze zgubioną ikonę od mnisiej +0

Opublikowano

1. Zwój korekcji (71109) jest niewidzialny po przywołaniu, pojawia się po relogu.

2. Sura K nie ma tekstury.

Spoiler

image.png.0744c585e95b77aa22fa1a7bcb2de121.png

3. Szaman i szamanka nie mają tekstury fryzury

Spoiler

image.png.2988f5bf3e8ce2f276cdf0623817deae.png

4. Ninja K też nie ma tekstury fryzury

Spoiler

image.png.206511de1835a2bbb0f6d4037380fad3.png

5. Brak ikonki questa, pojawia się po najechaniu na niego

Spoiler

image.png.c2ab8794730cd64e4fc87d7f06f06a7b.pngimage.png.ae01e8e994cf1b28add0e4ff2af6e790.png

6. Tak jak w komentarzu wyżej, po podniesieniu przedmiotu wyskakuje Nazwa34.

Spoiler

image.png

Opublikowano
  • Autor

Wszystkie błędy zostały dodane do głównego tematu jako nowe zgłoszenia. 

 

W dniu 16.05.2024 o 20:14, WhiteBambo88 napisał(a):

6. Tak jak w komentarzu wyżej, po podniesieniu przedmiotu wyskakuje Nazwa34.

Ten błąd został już rozwiązany poprawka dostępna w changelogu dla wersji 1.8

 

W dniu 16.05.2024 o 20:14, WhiteBambo88 napisał(a):

1. Zwój korekcji (71109) jest niewidzialny po przywołaniu, pojawia się po relogu

Poprawka również została już wydana dostępna do pobrania w głównym temacie. 

 

 

Odnośnie problemów z teksturami, przed chwilą się zalogowałem i nie zauważyłem takich problemów. Wszystkie postacie w wyborze mają poprawne tekstury bazowe. Czy na pewno używasz najnowszej wersji klienta gry? Wprowadziłem tam spore zmiany w plikach MSM oraz strukturze pc i pc2. W związku z tym usuwam te zgłoszenia, ponieważ nie mogę potwierdzić, że takie problemy występują w najnowszej wersji klienta. 

 

Potwierdzenie:

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...