Skocz do zawartości

Featured Replies

Opublikowano
  • Autor

Faktycznie potwierdzam co napisał @luki3507, nie zarejestrowałem takiego błędu co @Delta ze zwojem intuicji.

Próbowałem różnych kombinacji, dodając na szkło przedmioty bez ilości z ilością różne typy broń i mikstury, zbroje i zawsze pokazuje poprawnie. 

 

11 godzin temu, luki3507 napisał(a):

Jeśli zginiesz podczas teleportacji masz statystyki 999

Totalnie tego nie rozumiem. W jaki sposób mam zginąć podczas teleportacji? Próbowałem ginąć i teleportować się w tym samym czasie, ale nie napotkałem takiego problemu. Potrzebuję wideo, żeby zobaczyć, jak mogę to powtórzyć.

 

 

Co do tworzenia nazw postaci: Z tego, co testowałem, nie ma blokady uniemożliwiającej użycie nazwy "Admin". Zablokowana jest tylko nazwa "GM". Nazwa musi zawierać dozwolone znaki i nie może przekraczać 16 znaków w przeciwnym razie postaci nie uda się założyć. Jeśli chcesz konkretne ciągi znaków zablokować musisz je dodać do tabeli banword w bazie player. 

 

Wstawiam tu filmik, który przedstawia, że taki błąd nie występuje: 

Spoiler
  • Odpowiedzi 199
  • Wyświetleń 7,7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najbardziej popularny wpis

  • Z tym eq to mogę się sprzeczać bo pamiętam jak byk na globalu otwierałem orka szkaty to na ziemię leciało jak i z resztą na wielu privach mam to zauważone, po prostu może na jakim serwie co grałeś mie

  • Wersja: v1.7 Przedstawienie błędu: Opis błędu: Po kliknięciu questa odpalają się wszystkie okienka oraz bronie i zbroje nie mają połysku. Status: Oczekiwanie Data zgłoszenia: 21.

  • Jasne, zaraz usunę posty, które zostały powielone.  Mała aktualizacja w postach nie trzeba dodawać zgłoszeń według formatu. Znalazłeś błąd po prostu opisz wrzuć screen/video, abym mógł go łatwo z

Opublikowane grafiki

Opublikowano
  • Autor
1 godzinę temu, Delta napisał(a):

/m 2493 (Beran Setaou) nie zadaje dmg i brak efektów 

Naprawiłem widoczność brakujących tekstur efektów. Gdy przywołujesz Beran Seraou w M1 nie będzie on zadawał obrażeń to specyficzny boss, który ma zdefiniowane zachowania w źródle gry. 

 

Dowód

Spoiler

screen_3.png.927577adf4c55610cf1c3301cb94ee6e.png

Spoiler

screen_7.png.00756d5d2b3968e3cbc61c0428883466.png

 

13 godzin temu, luki3507 napisał(a):

Gdy mamy peta który daje hp przy wsiadaniu na konia / odpalaniu eliksirów słońca tracimy hp (te które dostajemy z peta) bo nalicza je od nowa 

Po wejściu na konia przeliczają nam się statystyki są większe przez co po wejściu na nowo są przeliczane i eliksir doładowuje brakujące życie po zmianie - to prawidłowe działanie. Zauważyłem tylko taki błąd w którym statystyki po wejściu na konia się nie przeliczają wydałem stosowną poprawkę.

Opublikowano

W myśl dbałości o szczegóły, to coś ten pasek stanu się nie zgadza z faktycznym załadowaniem, bo jak miałem 30% to mniej więcej wskazywał połowę 😄 Rozdzielczość 800x600 w okienku.

 

image.png.421f7e48e22f5f5ed1046a994582c6fd.png 

Opublikowano
13 godzin temu, Sevence napisał(a):

Totalnie tego nie rozumiem. W jaki sposób mam zginąć podczas teleportacji? Próbowałem ginąć i teleportować się w tym samym czasie, ale nie napotkałem takiego problemu. Potrzebuję wideo, żeby zobaczyć, jak mogę to powtórzyć.

użyj /warp na postaci a z 2 konta wpisz /kill nick1postaci 

13 godzin temu, Sevence napisał(a):

Co do tworzenia nazw postaci: Z tego, co testowałem, nie ma blokady uniemożliwiającej użycie nazwy "Admin". Zablokowana jest tylko nazwa "GM". Nazwa musi zawierać dozwolone znaki i nie może przekraczać 16 znaków w przeciwnym razie postaci nie uda się założyć. Jeśli chcesz konkretne ciągi znaków zablokować musisz je dodać do tabeli banword w bazie player. 

banword mam czyste, pliki też są czyste bez żadnych zmian

 

Opublikowano
4 minuty temu, Sevence napisał(a):

To musisz sobie tam dodać, słowa które są niedozwolone. 

Ja rozumiem jak to ma działać, ale zobacz filmik który dołączyłem do posta.
Nie mam blokowanego słowa admin a mimo wszystko przez jakiś czas nie mogę utworzyć postaci z tym nickiem lecz spamując enter po chwili się tworzy.

 

 

Dodatkowo jeśli mamy login np sevence to nie utworzymy postaci o nicku "sevence"  ale "Sevence" już przejdzie.

Edytowane przez luki3507

Opublikowano

Ja bym te wymagania oddzielił, bo się zlewają w jedno. Zgaduje, że przy innych klasach też tak jest.

 

image.png.23c35c8fd9d1e60929721b0d1a105be1.png

Edytowane przez Bartosz

Opublikowano
8 minut temu, Sevence napisał(a):

Masz na myśli enter po 5?

Tak, żeby to może jakoś porozdzielać. Albo chociaż przecinek jeśli to ma tak być w 1 linii.

 

Czy ognisty duch nie powinien atakować celu, który mamy zaznaczony w kółeczku?

Edytowane przez Bartosz

Opublikowano
20 minut temu, Bartosz napisał(a):

Tak, żeby to może jakoś porozdzielać. Albo chociaż przecinek jeśli to ma tak być w 1 linii.

 

Czy ognisty duch nie powinien atakować celu, który mamy zaznaczony w kółeczku?

Powinien, na polandzie poprawili to. 

Dla mnie duszek można zrobić np. Że zawsze będzie focusowac zaznaczony cel ALE mamy ileś % z np. Jakiegoś bonusu że zaatakuje DODATKOWO odrazu inny cel duszkiem.

Opublikowano
4 minuty temu, ExoCarossa napisał(a):

Powinien, na polandzie poprawili to. 

Dla mnie duszek można zrobić np. Że zawsze będzie focusowac zaznaczony cel ALE mamy ileś % z np. Jakiegoś bonusu że zaatakuje DODATKOWO odrazu inny cel duszkiem.

Nie no, nie wymyślajmy nowych mechanik. Po prostu nie jestem pewien jak było oficjalnie, czy właśnie duszek nie miał/nie atakował zaznaczonego celu.

Opublikowano
  • Autor
W dniu 24.06.2024 o 13:08, luki3507 napisał(a):

Ja rozumiem jak to ma działać, ale zobacz filmik który dołączyłem do posta.
Nie mam blokowanego słowa admin a mimo wszystko przez jakiś czas nie mogę utworzyć postaci z tym nickiem lecz spamując enter po chwili się tworzy.

Zrobiłem analizę to wynika z zabezpieczeń. Po zalogowaniu i przejściu od razu do stworzenia postaci musisz odczekać ~ 30 sekund. Jeśli utworzysz postać wcześniej wtedy dostaniesz komunikat, że nie możesz utworzyć postaci niezależnie od nazwy, także słowo 'Admin' nie ma tu nic wspólnego. Ta restrykcja jest na wszystkich źródła oryginalnie i zapobiega masowym tworzeniom kont, obciążaniem bazy danych więc tego nie będę usuwać. 

 

W dniu 24.06.2024 o 13:08, luki3507 napisał(a):

Dodatkowo jeśli mamy login np sevence to nie utworzymy postaci o nicku "sevence"  ale "Sevence" już przejdzie.

Można bez problemu możliwe, że problem wynika z powyższego i próbowałeś zbyt szybko. Na entry jest nieco przyśpieszona animacja wyboru postaci stąd podejrzewam, że te problemy są napotykane. 

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Dziwny komunikat po wylogowaniu.

Spoiler

image.png.93d60d8d53ada9515fed2e0423a7bb2e.png

 

Flaga nad GM znika po zdjęciu/założeniu zbroi.

Spoiler

image.png.9fd5505263629859b9ebf8294410c9cd.png

 

Ogólnie coś się buguje z klientem gdy wyskakuje to okno od zapisywania nie można wtedy już nic włączyć klawiaturą ( statystyki, ekwipunek itp.)

Spoiler
0708 20:48:37294 :: CRaceManager::RegisterRacePath : RACE[20011] LOAD MSMFILE[d:/ymir work/npc/plant_researcher/plant_researcher.msm] ERROR
0708 20:48:37294 :: CRaceManager::GetRaceDataPointer: cannot load data by dwRaceIndex 20011
0708 20:48:37294 :: CPythonCharacterManager::CreateInstance VID[2870] Race[20011]
0708 20:57:06529 :: CRaceManager::RegisterRacePath : RACE[20011] LOAD MSMFILE[d:/ymir work/npc/plant_researcher/plant_researcher.msm] ERROR
0708 20:57:06529 :: CRaceManager::GetRaceDataPointer: cannot load data by dwRaceIndex 20011
0708 20:57:06529 :: CPythonCharacterManager::CreateInstance VID[2870] Race[20011]
0708 20:58:40315 :: CRaceManager::RegisterRacePath : RACE[20011] LOAD MSMFILE[d:/ymir work/npc/plant_researcher/plant_researcher.msm] ERROR
0708 20:58:40317 :: CRaceManager::GetRaceDataPointer: cannot load data by dwRaceIndex 20011
0708 20:58:40317 :: CPythonCharacterManager::CreateInstance VID[2870] Race[20011]
0708 20:58:57580 :: CRaceManager::RegisterRacePath : RACE[20011] LOAD MSMFILE[d:/ymir work/npc/plant_researcher/plant_researcher.msm] ERROR
0708 20:58:57580 :: CRaceManager::GetRaceDataPointer: cannot load data by dwRaceIndex 20011
0708 20:58:57580 :: CPythonCharacterManager::CreateInstance VID[2870] Race[20011]
0708 21:01:27104 :: Traceback (most recent call last):

0708 21:01:27104 ::   File "ui.py", line 1151, in CallEvent

0708 21:01:27104 ::   File "uiKeyChange.py", line 336, in <lambda>

0708 21:01:27104 ::   File "uiKeyChange.py", line 318, in KeyChangeWindowSaveClose

0708 21:01:27104 :: KeyError
0708 21:01:27104 :: : 
0708 21:01:27104 :: 0
0708 21:01:27104 :: 

0708 21:04:32080 :: Traceback (most recent call last):

0708 21:04:32080 ::   File "ui.py", line 1151, in CallEvent

0708 21:04:32081 ::   File "uiKeyChange.py", line 336, in <lambda>

0708 21:04:32081 ::   File "uiKeyChange.py", line 318, in KeyChangeWindowSaveClose

0708 21:04:32081 :: KeyError
0708 21:04:32081 :: : 
0708 21:04:32081 :: 0
0708 21:04:32081 :: 

0708 21:07:03967 :: CRaceManager::RegisterRacePath : RACE[20011] LOAD MSMFILE[d:/ymir work/npc/plant_researcher/plant_researcher.msm] ERROR
0708 21:07:03967 :: CRaceManager::GetRaceDataPointer: cannot load data by dwRaceIndex 20011
0708 21:07:03967 :: CPythonCharacterManager::CreateInstance VID[2870] Race[20011]
0708 21:11:40453 :: CRaceManager::RegisterRacePath : RACE[20011] LOAD MSMFILE[d:/ymir work/npc/plant_researcher/plant_researcher.msm] ERROR
0708 21:11:40453 :: CRaceManager::GetRaceDataPointer: cannot load data by dwRaceIndex 20011
0708 21:11:40453 :: CPythonCharacterManager::CreateInstance VID[2870] Race[20011]
0708 21:16:58547 :: CRaceManager::RegisterRacePath : RACE[20011] LOAD MSMFILE[d:/ymir work/npc/plant_researcher/plant_researcher.msm] ERROR
0708 21:16:58547 :: CRaceManager::GetRaceDataPointer: cannot load data by dwRaceIndex 20011
0708 21:16:58547 :: CPythonCharacterManager::CreateInstance VID[2870] Race[20011]

 

Opublikowano

Zdublowane komunikaty przy otwieraniu skrzynek

 

Prawdopodobnie problem lezy w char_item.cpp ale zrobisz jak uważasz.

default:
	if (item_gets[i])
	{
		if (dwCounts[i] > 1)
			ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, "[LS;215;%s;%d]", item_gets[i]->GetName(), dwCounts[i]);
		else
			ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, "[LS;216;%s]", item_gets[i]->GetName());

 

Edytowane przez Marchewa

Opublikowano

Rękawice Złodzieja po ustawieniu Stackowania zakłada się cały stack. Ogólnie all przedmioty unikalne.

 

Sprawdzony char_item.cpp brak poprawki - do załatania to.

 

 

W VM brak zainstalowanego Pythona dla lajka moze być problem odpalić panel. Proponuję też dać komende /p by ułatwić dostęp do panelu.

Edytowane przez Marchewa

Opublikowano
  • Autor
16 godzin temu, Marchewa napisał(a):

Rękawice Złodzieja po ustawieniu Stackowania zakłada się cały stack. Ogólnie all przedmioty unikalne.

 

Sprawdzony char_item.cpp brak poprawki - do załatania to.

Poprawka została zaimplementowana w funkcji ::EquipItem. Dodałem tam komentarz podczas wcześniejszej diagnozy i zapomniałem go usunąć. EntryCore - GIT

 

16 godzin temu, Marchewa napisał(a):

W VM brak zainstalowanego Pythona dla lajka moze być problem odpalić panel. Proponuję też dać komende /p by ułatwić dostęp do panelu.

Będzie w kolejnej wersji zainstalowany. 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...