Opublikowano 23 Czerwca 20241 r Autor Faktycznie potwierdzam co napisał @luki3507, nie zarejestrowałem takiego błędu co @Delta ze zwojem intuicji. Próbowałem różnych kombinacji, dodając na szkło przedmioty bez ilości z ilością różne typy broń i mikstury, zbroje i zawsze pokazuje poprawnie. 11 godzin temu, luki3507 napisał(a): Jeśli zginiesz podczas teleportacji masz statystyki 999 Totalnie tego nie rozumiem. W jaki sposób mam zginąć podczas teleportacji? Próbowałem ginąć i teleportować się w tym samym czasie, ale nie napotkałem takiego problemu. Potrzebuję wideo, żeby zobaczyć, jak mogę to powtórzyć. Co do tworzenia nazw postaci: Z tego, co testowałem, nie ma blokady uniemożliwiającej użycie nazwy "Admin". Zablokowana jest tylko nazwa "GM". Nazwa musi zawierać dozwolone znaki i nie może przekraczać 16 znaków w przeciwnym razie postaci nie uda się założyć. Jeśli chcesz konkretne ciągi znaków zablokować musisz je dodać do tabeli banword w bazie player. Wstawiam tu filmik, który przedstawia, że taki błąd nie występuje: Spoiler test_create.mp4
Opublikowano 24 Czerwca 20241 r Autor 1 godzinę temu, Delta napisał(a): /m 2493 (Beran Setaou) nie zadaje dmg i brak efektów Naprawiłem widoczność brakujących tekstur efektów. Gdy przywołujesz Beran Seraou w M1 nie będzie on zadawał obrażeń to specyficzny boss, który ma zdefiniowane zachowania w źródle gry. Dowód Spoiler Spoiler 13 godzin temu, luki3507 napisał(a): Gdy mamy peta który daje hp przy wsiadaniu na konia / odpalaniu eliksirów słońca tracimy hp (te które dostajemy z peta) bo nalicza je od nowa Po wejściu na konia przeliczają nam się statystyki są większe przez co po wejściu na nowo są przeliczane i eliksir doładowuje brakujące życie po zmianie - to prawidłowe działanie. Zauważyłem tylko taki błąd w którym statystyki po wejściu na konia się nie przeliczają wydałem stosowną poprawkę.
Opublikowano 24 Czerwca 20241 r W myśl dbałości o szczegóły, to coś ten pasek stanu się nie zgadza z faktycznym załadowaniem, bo jak miałem 30% to mniej więcej wskazywał połowę 😄 Rozdzielczość 800x600 w okienku.
Opublikowano 24 Czerwca 20241 r 13 godzin temu, Sevence napisał(a): Totalnie tego nie rozumiem. W jaki sposób mam zginąć podczas teleportacji? Próbowałem ginąć i teleportować się w tym samym czasie, ale nie napotkałem takiego problemu. Potrzebuję wideo, żeby zobaczyć, jak mogę to powtórzyć. użyj /warp na postaci a z 2 konta wpisz /kill nick1postaci 13 godzin temu, Sevence napisał(a): Co do tworzenia nazw postaci: Z tego, co testowałem, nie ma blokady uniemożliwiającej użycie nazwy "Admin". Zablokowana jest tylko nazwa "GM". Nazwa musi zawierać dozwolone znaki i nie może przekraczać 16 znaków w przeciwnym razie postaci nie uda się założyć. Jeśli chcesz konkretne ciągi znaków zablokować musisz je dodać do tabeli banword w bazie player. banword mam czyste, pliki też są czyste bez żadnych zmian Spoiler 2024-06-24 12-49-04.mp4
Opublikowano 24 Czerwca 20241 r Autor 3 minuty temu, luki3507 napisał(a): banword mam czyste, pliki też są czyste bez żadnych zmian To musisz sobie tam dodać, słowa które są niedozwolone. 3 minuty temu, luki3507 napisał(a): użyj /warp na postaci a z 2 konta wpisz /kill nick1postaci Sprawdzę wieczorem.
Opublikowano 24 Czerwca 20241 r 4 minuty temu, Sevence napisał(a): To musisz sobie tam dodać, słowa które są niedozwolone. Ja rozumiem jak to ma działać, ale zobacz filmik który dołączyłem do posta. Nie mam blokowanego słowa admin a mimo wszystko przez jakiś czas nie mogę utworzyć postaci z tym nickiem lecz spamując enter po chwili się tworzy. Dodatkowo jeśli mamy login np sevence to nie utworzymy postaci o nicku "sevence" ale "Sevence" już przejdzie. Edytowane 24 Czerwca 20241 r przez luki3507
Opublikowano 24 Czerwca 20241 r Ja bym te wymagania oddzielił, bo się zlewają w jedno. Zgaduje, że przy innych klasach też tak jest. Edytowane 24 Czerwca 20241 r przez Bartosz
Opublikowano 24 Czerwca 20241 r 8 minut temu, Sevence napisał(a): Masz na myśli enter po 5? Tak, żeby to może jakoś porozdzielać. Albo chociaż przecinek jeśli to ma tak być w 1 linii. Czy ognisty duch nie powinien atakować celu, który mamy zaznaczony w kółeczku? Edytowane 24 Czerwca 20241 r przez Bartosz
Opublikowano 24 Czerwca 20241 r 20 minut temu, Bartosz napisał(a): Tak, żeby to może jakoś porozdzielać. Albo chociaż przecinek jeśli to ma tak być w 1 linii. Czy ognisty duch nie powinien atakować celu, który mamy zaznaczony w kółeczku? Powinien, na polandzie poprawili to. Dla mnie duszek można zrobić np. Że zawsze będzie focusowac zaznaczony cel ALE mamy ileś % z np. Jakiegoś bonusu że zaatakuje DODATKOWO odrazu inny cel duszkiem.
Opublikowano 24 Czerwca 20241 r 4 minuty temu, ExoCarossa napisał(a): Powinien, na polandzie poprawili to. Dla mnie duszek można zrobić np. Że zawsze będzie focusowac zaznaczony cel ALE mamy ileś % z np. Jakiegoś bonusu że zaatakuje DODATKOWO odrazu inny cel duszkiem. Nie no, nie wymyślajmy nowych mechanik. Po prostu nie jestem pewien jak było oficjalnie, czy właśnie duszek nie miał/nie atakował zaznaczonego celu.
Opublikowano 25 Czerwca 20241 r Nie ma dodanych podstawowych map typu : IMHA ______________________________________ Brak Seo Pytonga przy wejsciu do groty:
Opublikowano 25 Czerwca 20241 r Autor W dniu 24.06.2024 o 13:08, luki3507 napisał(a): Ja rozumiem jak to ma działać, ale zobacz filmik który dołączyłem do posta. Nie mam blokowanego słowa admin a mimo wszystko przez jakiś czas nie mogę utworzyć postaci z tym nickiem lecz spamując enter po chwili się tworzy. Zrobiłem analizę to wynika z zabezpieczeń. Po zalogowaniu i przejściu od razu do stworzenia postaci musisz odczekać ~ 30 sekund. Jeśli utworzysz postać wcześniej wtedy dostaniesz komunikat, że nie możesz utworzyć postaci niezależnie od nazwy, także słowo 'Admin' nie ma tu nic wspólnego. Ta restrykcja jest na wszystkich źródła oryginalnie i zapobiega masowym tworzeniom kont, obciążaniem bazy danych więc tego nie będę usuwać. W dniu 24.06.2024 o 13:08, luki3507 napisał(a): Dodatkowo jeśli mamy login np sevence to nie utworzymy postaci o nicku "sevence" ale "Sevence" już przejdzie. Można bez problemu możliwe, że problem wynika z powyższego i próbowałeś zbyt szybko. Na entry jest nieco przyśpieszona animacja wyboru postaci stąd podejrzewam, że te problemy są napotykane.
Opublikowano 6 Lipca 20246 Lip Autor Godzinę temu, Marchewa napisał(a): Komenda Dice To zostało już zarejestrowane jako błąd i rozwiązane. Godzinę temu, Marchewa napisał(a): Można wyrzucać Yangi (gaszenie channelu) Zaraz się za to wezmę. #update Wszystkie zgłoszone problemy zostały rozwiązane.
Opublikowano 8 Lipca 20248 Lip Dziwny komunikat po wylogowaniu. Spoiler Flaga nad GM znika po zdjęciu/założeniu zbroi. Spoiler Ogólnie coś się buguje z klientem gdy wyskakuje to okno od zapisywania nie można wtedy już nic włączyć klawiaturą ( statystyki, ekwipunek itp.) Spoiler 0708 20:48:37294 :: CRaceManager::RegisterRacePath : RACE[20011] LOAD MSMFILE[d:/ymir work/npc/plant_researcher/plant_researcher.msm] ERROR 0708 20:48:37294 :: CRaceManager::GetRaceDataPointer: cannot load data by dwRaceIndex 20011 0708 20:48:37294 :: CPythonCharacterManager::CreateInstance VID[2870] Race[20011] 0708 20:57:06529 :: CRaceManager::RegisterRacePath : RACE[20011] LOAD MSMFILE[d:/ymir work/npc/plant_researcher/plant_researcher.msm] ERROR 0708 20:57:06529 :: CRaceManager::GetRaceDataPointer: cannot load data by dwRaceIndex 20011 0708 20:57:06529 :: CPythonCharacterManager::CreateInstance VID[2870] Race[20011] 0708 20:58:40315 :: CRaceManager::RegisterRacePath : RACE[20011] LOAD MSMFILE[d:/ymir work/npc/plant_researcher/plant_researcher.msm] ERROR 0708 20:58:40317 :: CRaceManager::GetRaceDataPointer: cannot load data by dwRaceIndex 20011 0708 20:58:40317 :: CPythonCharacterManager::CreateInstance VID[2870] Race[20011] 0708 20:58:57580 :: CRaceManager::RegisterRacePath : RACE[20011] LOAD MSMFILE[d:/ymir work/npc/plant_researcher/plant_researcher.msm] ERROR 0708 20:58:57580 :: CRaceManager::GetRaceDataPointer: cannot load data by dwRaceIndex 20011 0708 20:58:57580 :: CPythonCharacterManager::CreateInstance VID[2870] Race[20011] 0708 21:01:27104 :: Traceback (most recent call last): 0708 21:01:27104 :: File "ui.py", line 1151, in CallEvent 0708 21:01:27104 :: File "uiKeyChange.py", line 336, in <lambda> 0708 21:01:27104 :: File "uiKeyChange.py", line 318, in KeyChangeWindowSaveClose 0708 21:01:27104 :: KeyError 0708 21:01:27104 :: : 0708 21:01:27104 :: 0 0708 21:01:27104 :: 0708 21:04:32080 :: Traceback (most recent call last): 0708 21:04:32080 :: File "ui.py", line 1151, in CallEvent 0708 21:04:32081 :: File "uiKeyChange.py", line 336, in <lambda> 0708 21:04:32081 :: File "uiKeyChange.py", line 318, in KeyChangeWindowSaveClose 0708 21:04:32081 :: KeyError 0708 21:04:32081 :: : 0708 21:04:32081 :: 0 0708 21:04:32081 :: 0708 21:07:03967 :: CRaceManager::RegisterRacePath : RACE[20011] LOAD MSMFILE[d:/ymir work/npc/plant_researcher/plant_researcher.msm] ERROR 0708 21:07:03967 :: CRaceManager::GetRaceDataPointer: cannot load data by dwRaceIndex 20011 0708 21:07:03967 :: CPythonCharacterManager::CreateInstance VID[2870] Race[20011] 0708 21:11:40453 :: CRaceManager::RegisterRacePath : RACE[20011] LOAD MSMFILE[d:/ymir work/npc/plant_researcher/plant_researcher.msm] ERROR 0708 21:11:40453 :: CRaceManager::GetRaceDataPointer: cannot load data by dwRaceIndex 20011 0708 21:11:40453 :: CPythonCharacterManager::CreateInstance VID[2870] Race[20011] 0708 21:16:58547 :: CRaceManager::RegisterRacePath : RACE[20011] LOAD MSMFILE[d:/ymir work/npc/plant_researcher/plant_researcher.msm] ERROR 0708 21:16:58547 :: CRaceManager::GetRaceDataPointer: cannot load data by dwRaceIndex 20011 0708 21:16:58547 :: CPythonCharacterManager::CreateInstance VID[2870] Race[20011]
Opublikowano 8 Lipca 20248 Lip Autor Zarejestrowałem powyższe błędy w pierwszym poście, dzięki. Aktualizacja Powyższe błędy zostały rozwiązane.
Opublikowano 11 Lipca 202411 Lip Zdublowane komunikaty przy otwieraniu skrzynek Prawdopodobnie problem lezy w char_item.cpp ale zrobisz jak uważasz. default: if (item_gets[i]) { if (dwCounts[i] > 1) ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, "[LS;215;%s;%d]", item_gets[i]->GetName(), dwCounts[i]); else ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, "[LS;216;%s]", item_gets[i]->GetName()); Edytowane 11 Lipca 202411 Lip przez Marchewa
Opublikowano 11 Lipca 202411 Lip Rękawice Złodzieja po ustawieniu Stackowania zakłada się cały stack. Ogólnie all przedmioty unikalne. Sprawdzony char_item.cpp brak poprawki - do załatania to. W VM brak zainstalowanego Pythona dla lajka moze być problem odpalić panel. Proponuję też dać komende /p by ułatwić dostęp do panelu. Edytowane 11 Lipca 202411 Lip przez Marchewa
Opublikowano 12 Lipca 202412 Lip Autor 16 godzin temu, Marchewa napisał(a): Rękawice Złodzieja po ustawieniu Stackowania zakłada się cały stack. Ogólnie all przedmioty unikalne. Sprawdzony char_item.cpp brak poprawki - do załatania to. Poprawka została zaimplementowana w funkcji ::EquipItem. Dodałem tam komentarz podczas wcześniejszej diagnozy i zapomniałem go usunąć. EntryCore - GIT 16 godzin temu, Marchewa napisał(a): W VM brak zainstalowanego Pythona dla lajka moze być problem odpalić panel. Proponuję też dać komende /p by ułatwić dostęp do panelu. Będzie w kolejnej wersji zainstalowany.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.