Opublikowano 26 Lutego 20241 r Cześć, jaki fragment w kodzie odpowiada za dodawanie statystyk z bonusu, który jest w przedmiocie? Mam tu na myśli bonusy witalności, inteligencji, siły oraz zręczności. Planuje dodać nowy bonus statystyk, który będzie dodawał wszystkie statystyki na raz, proszę o nakierowanie gdzie szukać lub o przykładową funkcję tego nowego bonusu. Z góry dzięki.
Opublikowano 27 Lutego 20241 r Rozwiązanie Ten bonus ma być w stylu 'statystyka' gdzie 1 punkt tego bonusu dodaje we wszystkich statystykach (siła, inteligencja, witalność, zręczność) 1 punkt? Jeśli tak, po pierwsze musisz stworzyć nowy bonus oraz POINT którym będziesz przesyłać i pobierać jego wartość do klienta. Następnie w funkcji 'CHARACTER::ComputePoints' musisz zaimplementować poprawną obsługę przy normalnych statystykach, aby realnie dodawało. Poprawne zliczanie musisz dodać w 'CHARACTER::PointChange'. No i oczywiście działanie nowego bonusu w 'CHARACTER::ApplyPoint'. Nowy POINT do char.h.