Opublikowano 9 Marca 20241 r Witam, nigdzie nie ma tutka jak poprawnie zdjąć limit dmg (2kkk), nawet jak są to niekompletne, może ktoś miły wrzuciłby takowy na forum.
Opublikowano 9 Marca 20241 r Rozwiązanie char_battle.cpp znajdź(zależnie od src jest tego więcej) int dam < and modify: long long dam // (zamiana int na long long) Char.h to samo co wyżej znajdz int dam < and modify: zamień na: long long dam InstanceBaseEffect.cpp znajdz void CInstanceBase::AddDamageEffect(DWORD damage,BYTE flag,BOOL bSelf,BOOL bTarget); zamien: void CInstanceBase::AddDamageEffect(long long damage,BYTE flag,BOOL bSelf,BOOL bTarget); znajdz: if(index > 7) zamien: if(index > 19) znajdz: DWORD index = 0; DWORD num = 0; zamien: long long index = 0; long long num = 0; InstanceBase.h: znajdz: ( zamiana DWORD na long long) DWORD damage; zamien: long long damage; znajdz: void AddDamageEffect(DWORD damage,BYTE flag,BOOL bSelf,BOOL bTarget); zamien: void AddDamageEffect(long long damage,BYTE flag,BOOL bSelf,BOOL bTarget);
Witam, nigdzie nie ma tutka jak poprawnie zdjąć limit dmg (2kkk), nawet jak są to niekompletne, może ktoś miły wrzuciłby takowy na forum.