Skocz do zawartości
Opublikowano

Witam, nigdzie nie ma tutka jak poprawnie zdjąć limit dmg (2kkk), nawet jak są to niekompletne, może ktoś miły wrzuciłby takowy na forum.

Rozwiązane przez Merhaba

Przejdź do rozwiązania

Featured Replies

Opublikowano
  • Rozwiązanie

char_battle.cpp

znajdź(zależnie od src jest tego więcej)

int dam < and modify:

long long dam      //   (zamiana int na long long)


Char.h
 

to samo co wyżej

znajdz 
int dam < and modify:
zamień na:
long long dam

 

InstanceBaseEffect.cpp

znajdz

void CInstanceBase::AddDamageEffect(DWORD damage,BYTE flag,BOOL bSelf,BOOL bTarget);

zamien:

void CInstanceBase::AddDamageEffect(long long damage,BYTE flag,BOOL bSelf,BOOL bTarget);


znajdz:

if(index > 7)

zamien:

if(index > 19)


znajdz:

DWORD index = 0;
DWORD num = 0;

zamien:

long long index = 0;
long long num = 0;

 

InstanceBase.h:

znajdz: ( zamiana DWORD na long long)

DWORD damage;

zamien:

long long damage;

znajdz:
void AddDamageEffect(DWORD damage,BYTE flag,BOOL bSelf,BOOL bTarget);

zamien:
void AddDamageEffect(long long damage,BYTE flag,BOOL bSelf,BOOL bTarget);

 

Opublikowano
  • Autor

Dzięki wielkie, nie zmieniłem DWORD num 😄 

  • Sevence zablokował(a) ten temat
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.