Skocz do zawartości

Featured Replies

Rozwiązane przez Merhaba

Przejdź do rozwiązania
Opublikowano
  • Rozwiązanie

char_battle.cpp

znajdź(zależnie od src jest tego więcej)

int dam < and modify:

long long dam      //   (zamiana int na long long)


Char.h
 

to samo co wyżej

znajdz 
int dam < and modify:
zamień na:
long long dam

 

InstanceBaseEffect.cpp

znajdz

void CInstanceBase::AddDamageEffect(DWORD damage,BYTE flag,BOOL bSelf,BOOL bTarget);

zamien:

void CInstanceBase::AddDamageEffect(long long damage,BYTE flag,BOOL bSelf,BOOL bTarget);


znajdz:

if(index > 7)

zamien:

if(index > 19)


znajdz:

DWORD index = 0;
DWORD num = 0;

zamien:

long long index = 0;
long long num = 0;

 

InstanceBase.h:

znajdz: ( zamiana DWORD na long long)

DWORD damage;

zamien:

long long damage;

znajdz:
void AddDamageEffect(DWORD damage,BYTE flag,BOOL bSelf,BOOL bTarget);

zamien:
void AddDamageEffect(long long damage,BYTE flag,BOOL bSelf,BOOL bTarget);

 

  • Sevence zablokował(a) ten temat
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.