W ustawieniach systemowych gry istnieje możliwość dostosowania wysokości kamery, wybierając między dwiema opcjami: "Bliżej" i "Dalej". Domyślnie ustawiona opcja "Bliżej" ustala wysokość kamery na 2500.0, natomiast opcja "Dalej" zwiększa ją do 3500.0. Zmiana ta podnosi kamerę, ale problem pojawia się, gdy zamkniemy klienta gry. Niestety, zmiany te nie są zapisywane, co oznacza, że po ponownym uruchomieniu klienta gry, wysokość kamery wraca do domyślnej wartości, czyli "Bliżej". W tym artykule pokaże, jak rozwiązać ten problem.
Zapraszam również do zapoznania się z moim poprzednim artykułem, gdzie omawiam kwestię naprawy ustawień mgły.
Cześć wszystkim,
W ustawieniach systemowych gry istnieje możliwość dostosowania wysokości kamery, wybierając między dwiema opcjami: "Bliżej" i "Dalej". Domyślnie ustawiona opcja "Bliżej" ustala wysokość kamery na 2500.0, natomiast opcja "Dalej" zwiększa ją do 3500.0. Zmiana ta podnosi kamerę, ale problem pojawia się, gdy zamkniemy klienta gry. Niestety, zmiany te nie są zapisywane, co oznacza, że po ponownym uruchomieniu klienta gry, wysokość kamery wraca do domyślnej wartości, czyli "Bliżej". W tym artykule pokaże, jak rozwiązać ten problem.
Zapraszam również do zapoznania się z moim poprzednim artykułem, gdzie omawiam kwestię naprawy ustawień mgły.
Przedstawienie problemu
Przedstawienie rozwiązania
Implementacja
📁Lokalizacja pliku: 'UserInterface -> PythonSystem.cpp'
🔎Szukaj
➕Dodaj
🔎Szukaj
➕Dodaj
🔎Szukaj
➕Dodaj
🔎Szukaj
➕Dodaj
📁Lokalizacja pliku: 'UserInterface -> PythonSystem.h'
🔎Szukaj
➕Dodaj
🔎Szukaj
➕Dodaj
📁Lokalizacja pliku: 'UserInterface -> PythonSystemModule.cpp'
🔎Szukaj
➕Dodaj
🔎Szukaj
➕Dodaj
📁Lokalizacja pliku: 'root -> constinfo.py'
🔎Szukaj
♻️ Zamień
💡Tu możesz ustawiać jaka wysokość ma być domyślna oraz ta zwiększona:
🔎Szukaj
➕Dodaj
📁Lokalizacja pliku: 'root -> uiSystemOption.py'
🔎Szukaj
➕Dodaj
🔎Szukaj
♻️ Zamień