Jestem pewien, że wielu z was już doświadczyło jednego z bardziej irytujących błędów - mianowicie, ujemnych wartości punktów życia (HP) i energii (MP) po teleportacji postaci.
Kiedy wartość punktów życia lub energii przekraczała pewien zakres, zamiast zobaczyć stan, który mieliśmy wcześniej, widzieliśmy ujemną wartość.
Witajcie,
Jestem pewien, że wielu z was już doświadczyło jednego z bardziej irytujących błędów - mianowicie, ujemnych wartości punktów życia (HP) i energii (MP) po teleportacji postaci.
Kiedy wartość punktów życia lub energii przekraczała pewien zakres, zamiast zobaczyć stan, który mieliśmy wcześniej, widzieliśmy ujemną wartość.
Prezentacja błędu:
🧩 Rozwiązanie
📂 Lokalizacja pliku: 'common -> tables.h'
🔍Szukamy:
🔄 Zmieniamy:
Po wprowadzeniu zmian w tables musimy skompilować game oraz db to ważne!