Skocz do zawartości
Przerwa konserwacyjna

Bezpieczniejszy - void ITEM_MANAGER::Update()

Featured Replies

Opublikowano

image.png.a144663d4007d16872d3413c4a1a8bf3.png

 

Cześć, w item_manager.cpp znajdziemy funkcje Update() gdzie postaramy się bardziej go polepszyć i zapewnić mu większą czytelność oraz bezpieczeństwo. Kod jest bardziej prostszy, lepszy do zrozumienia oraz co nie mówiąc eliminuje potencjalne błędy gdzie wtedy jest bardziej wydajny. Nie wymaga ręcznego zarządzania iteratorami ani skompilowanego warunku wewnątrz pętli.
W razie co podam go wam w formie ifdef.

 

Implementacja:

📂 Lokalizacja pliku: 'game -> item_manager.cpp'

 

🔍 Szukaj

 

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

♻️ Zamień na:

 

🔐 Ukryta Treść 🔐


Do global_config.h (albo na innych plikach service.h / CommonDefines.h)

w common d
odaj:
 

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

  • 3 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...