Skocz do zawartości

Ulepszenia w wyświetlaniu poziomu i rangi oraz przedrostek dla Game Masterów

Featured Replies

Opublikowano

Wprowadzenie 📚

Witajcie! 😃 Chciałbym podzielić się z Wami kilkoma zmianami, które wprowadziłem ostatnio w entry-core. Jest to szczególnie ważne dla Game Masterów (GM)! 🎩

 

Co Zmieniłem? 🔧

1️⃣ Zmiana Przedrostka dla GM 🎮

Pierwotnie, poziom dla GM był wyświetlany w ten sam sposób jak dla zwykłych graczy. Teraz, jeżeli jesteś GM, zamiast poziomu zobaczysz przedrostek "Mistrz Gry".

To jasno pokazuje, kto faktycznie rządzi na serwerze! 👑

 

2️⃣ Dodanie Spacji po Poziomie 🛠️
Zauważyłem, że nazwa rangi była zbyt blisko liczby reprezentującej poziom. Postanowiłem to naprawić, dodając dodatkową spację po poziomie. Tekst jest teraz bardziej czytelny i estetyczny. 👓

 

3️⃣ Zmiana typu danych z char na std::string 🔄
W celu zwiększenia czytelności i bezpieczeństwa, zmieniłem typ danych używany do przechowywania tekstu z char[] na std::string.

W celu eliminowania potencjalnych błędów związanych z zarządzaniem pamięcią. 🛡️

 

Podsumowanie 🌟
Wprowadzone przez mnie zmiany mają na celu zwiększenie czytelności, estetyki i bezpieczeństwa.

Mam nadzieję, że te ulepszenia będą kolejnym krokiem w kierunku doskonalenia tego zbugowanego źródła gry. 🤣

 

Prezentacja zmian:

Przedrostek dla GM zamiast poziomu.

image.thumb.jpeg.30337d0738defba6e89b017c212eb3b6.jpeg

 

Poprawa estetyki wyświetlania poziomu z rangą. 

image.thumb.jpeg.42fa0f78befa7d0e65ff117ab6fe4e94.jpeg

 

 

Przejdźmy w końcu do kodu...

 

📂 Lokalizacja pliku: ' UserInterface -> InstanceBaseEffect.cpp'

 

🔍 Szukamy:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

🔄 Zmieniamy:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

📂 Lokalizacja pliku: ' UserInterface -> InstanceBase.h'

 

🔍 Szukamy:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

🔄 Zmieniamy:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

📂 Lokalizacja pliku: ' UserInterface -> StdAfx.h'

 

 Dodaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

  • Odpowiedzi 27
  • Wyświetleń 1,5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najbardziej popularny wpis

  • @Delta Jeśli zmieniłeś typ danych dla level to musisz też w InstanceBase.h void UpdateTextTailLevel(uint32_t level);  

  • Dziękuje, działa.

  • Bardzo długo szukałem tego i nie mogłem znaleźć, a teraz jak zbawienie haha 😄  Napewno się przyda! 😄 //Mały problem po podmianie

Opublikowane grafiki

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Brak opisu.

InstanceBaseEffect.h'  - taki plik nie istnieje u mnie 

void					UpdateTextTailLevel(uint32_t level);

, zmieniłem tylko w InstanceBase.h, Mam problem z kompilacją binki.

  • 1 miesiąc temu...
  • 1 miesiąc temu...
  • 4 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...