Skocz do zawartości

Ulepszenia w wyświetlaniu poziomu i rangi oraz przedrostek dla Game Masterów

Opublikowano

Wprowadzenie 📚

Witajcie! 😃 Chciałbym podzielić się z Wami kilkoma zmianami, które wprowadziłem ostatnio w entry-core. Jest to szczególnie ważne dla Game Masterów (GM)! 🎩

 

Co Zmieniłem? 🔧

1️⃣ Zmiana Przedrostka dla GM 🎮

Pierwotnie, poziom dla GM był wyświetlany w ten sam sposób jak dla zwykłych graczy. Teraz, jeżeli jesteś GM, zamiast poziomu zobaczysz przedrostek "Mistrz Gry".

To jasno pokazuje, kto faktycznie rządzi na serwerze! 👑

 

2️⃣ Dodanie Spacji po Poziomie 🛠️
Zauważyłem, że nazwa rangi była zbyt blisko liczby reprezentującej poziom. Postanowiłem to naprawić, dodając dodatkową spację po poziomie. Tekst jest teraz bardziej czytelny i estetyczny. 👓

 

3️⃣ Zmiana typu danych z char na std::string 🔄
W celu zwiększenia czytelności i bezpieczeństwa, zmieniłem typ danych używany do przechowywania tekstu z char[] na std::string.

W celu eliminowania potencjalnych błędów związanych z zarządzaniem pamięcią. 🛡️

 

Podsumowanie 🌟
Wprowadzone przez mnie zmiany mają na celu zwiększenie czytelności, estetyki i bezpieczeństwa.

Mam nadzieję, że te ulepszenia będą kolejnym krokiem w kierunku doskonalenia tego zbugowanego źródła gry. 🤣

 

Prezentacja zmian:

Przedrostek dla GM zamiast poziomu.

image.thumb.jpeg.30337d0738defba6e89b017c212eb3b6.jpeg

 

Poprawa estetyki wyświetlania poziomu z rangą. 

image.thumb.jpeg.42fa0f78befa7d0e65ff117ab6fe4e94.jpeg

 

 

Przejdźmy w końcu do kodu...

 

📂 Lokalizacja pliku: ' UserInterface -> InstanceBaseEffect.cpp'

 

🔍 Szukamy:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

🔄 Zmieniamy:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

📂 Lokalizacja pliku: ' UserInterface -> InstanceBase.h'

 

🔍 Szukamy:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

🔄 Zmieniamy:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

📂 Lokalizacja pliku: ' UserInterface -> StdAfx.h'

 

 Dodaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Featured Replies

Opublikowano

Bardzo długo szukałem tego i nie mogłem znaleźć, a teraz jak zbawienie haha 😄 
Napewno się przyda! 😄

//Mały problem po podmianie


image.thumb.png.220aa67c32889f823ecf723131a432c0.png

Edytowane przez Delta

Opublikowano
  • Autor

@Delta Jeśli zmieniłeś typ danych dla level to musisz też w InstanceBase.h

void					UpdateTextTailLevel(uint32_t level);

 

Opublikowano
11 minut temu, Sevence napisał(a):

@Delta Jeśli zmieniłeś typ danych dla level to musisz też w InstanceBase.h

void					UpdateTextTailLevel(uint32_t level);

 


Dziękuje, działa.
image.png.9f1fa167eae4353cc74fdaea0f8b038c.png

Opublikowano
  • Autor

@Delta Zauważyłem dość ciekawe ulepszenia w czcionce na tym screenie wygląda naprawdę wyraźnie. Mógłbyś podzielić się, jakiego fontu używasz? Czy może to jakiegoś innego rodzaju modyfikacja?

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Brak opisu.

InstanceBaseEffect.h'  - taki plik nie istnieje u mnie 

void					UpdateTextTailLevel(uint32_t level);

, zmieniłem tylko w InstanceBase.h, Mam problem z kompilacją binki.

Opublikowano
  • Autor

Faktycznie jest pomyłka w temacie chodzi o instanceBase.h

 

Masz błąd że składnia pokaż screen jak to dodałeś. 

Opublikowano

image.png.cb2edf8a1367f9f32ad1a10ee6d6415b.png

Opublikowano
  • Autor

Tu nie widzę błędu według logów w visualu błąd pochodzi z InstanceBase.h pokaż z niego screen. 

Opublikowano

image.png.99fbd79bc18de14bcb7c15a76abe38ba.png

Opublikowano
  • Autor

Gdzieś popełniłeś błąd, wystarczy zamienić tę funkcję w inatancebaseeffect.cpp i instancebase.h i musi działać. Po południe będę przy pc to mogę zerknąć. 

Opublikowano

Brak opisu.

 

Kopiuj / wklej mam problem z 

uint32_t 

Nawet przed kompilacją pluje.

Opublikowano

Dodaj proszę by w obu tych plikach jak komuś brakuje trzeba dopisać na górze.

#include "cstdint" 

 

Opublikowano
  • Autor

Zakładałem, że większość ma ten include dodany, ale dziękuję za przetestowanie zaktualizuje temat aby inni nie doświadczyłi tego błędu. Inna opcja to po prostu zostać przy DWORD. 

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Dziękuję 😛

Opublikowano

dzięki!

Opublikowano

Dzięki !

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Dzięki

Opublikowano

Dzięki

Opublikowano

Dzięki

Opublikowano

Dzięki

Opublikowano

dzięki

 

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Dzięki tego potrzebowałem 🙂

Opublikowano

Dziękuję 😜

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Spacja między lvlem a rangą się przyda 😄

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

dzięki

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...