Opublikowano 27 Sierpnia 20231 r Wprowadzenie 📚 Witajcie! 😃 Chciałbym podzielić się z Wami kilkoma zmianami, które wprowadziłem ostatnio w entry-core. Jest to szczególnie ważne dla Game Masterów (GM)! 🎩 Co Zmieniłem? 🔧 1️⃣ Zmiana Przedrostka dla GM 🎮 Pierwotnie, poziom dla GM był wyświetlany w ten sam sposób jak dla zwykłych graczy. Teraz, jeżeli jesteś GM, zamiast poziomu zobaczysz przedrostek "Mistrz Gry". To jasno pokazuje, kto faktycznie rządzi na serwerze! 👑 2️⃣ Dodanie Spacji po Poziomie 🛠️ Zauważyłem, że nazwa rangi była zbyt blisko liczby reprezentującej poziom. Postanowiłem to naprawić, dodając dodatkową spację po poziomie. Tekst jest teraz bardziej czytelny i estetyczny. 👓 3️⃣ Zmiana typu danych z char na std::string 🔄 W celu zwiększenia czytelności i bezpieczeństwa, zmieniłem typ danych używany do przechowywania tekstu z char[] na std::string. W celu eliminowania potencjalnych błędów związanych z zarządzaniem pamięcią. 🛡️ Podsumowanie 🌟 Wprowadzone przez mnie zmiany mają na celu zwiększenie czytelności, estetyki i bezpieczeństwa. Mam nadzieję, że te ulepszenia będą kolejnym krokiem w kierunku doskonalenia tego zbugowanego źródła gry. 🤣 Prezentacja zmian: Przedrostek dla GM zamiast poziomu. Poprawa estetyki wyświetlania poziomu z rangą. Przejdźmy w końcu do kodu... 📂 Lokalizacja pliku: ' UserInterface -> InstanceBaseEffect.cpp' 🔍 Szukamy: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 🔄 Zmieniamy: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 📂 Lokalizacja pliku: ' UserInterface -> InstanceBase.h' 🔍 Szukamy: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 🔄 Zmieniamy: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 📂 Lokalizacja pliku: ' UserInterface -> StdAfx.h' ➕ Dodaj 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się
Opublikowano 27 Sierpnia 20231 r Bardzo długo szukałem tego i nie mogłem znaleźć, a teraz jak zbawienie haha 😄 Napewno się przyda! 😄 //Mały problem po podmianie Edytowane 27 Sierpnia 20231 r przez Delta
Opublikowano 27 Sierpnia 20231 r Autor @Delta Jeśli zmieniłeś typ danych dla level to musisz też w InstanceBase.h void UpdateTextTailLevel(uint32_t level);
Opublikowano 27 Sierpnia 20231 r 11 minut temu, Sevence napisał(a): @Delta Jeśli zmieniłeś typ danych dla level to musisz też w InstanceBase.h void UpdateTextTailLevel(uint32_t level); Dziękuje, działa.
Opublikowano 27 Sierpnia 20231 r Autor @Delta Zauważyłem dość ciekawe ulepszenia w czcionce na tym screenie wygląda naprawdę wyraźnie. Mógłbyś podzielić się, jakiego fontu używasz? Czy może to jakiegoś innego rodzaju modyfikacja?
Opublikowano 19 Września 20231 r InstanceBaseEffect.h' - taki plik nie istnieje u mnie void UpdateTextTailLevel(uint32_t level); , zmieniłem tylko w InstanceBase.h, Mam problem z kompilacją binki.
Opublikowano 19 Września 20231 r Autor Faktycznie jest pomyłka w temacie chodzi o instanceBase.h Masz błąd że składnia pokaż screen jak to dodałeś.
Opublikowano 19 Września 20231 r Autor Tu nie widzę błędu według logów w visualu błąd pochodzi z InstanceBase.h pokaż z niego screen.
Opublikowano 19 Września 20231 r Autor Gdzieś popełniłeś błąd, wystarczy zamienić tę funkcję w inatancebaseeffect.cpp i instancebase.h i musi działać. Po południe będę przy pc to mogę zerknąć.
Opublikowano 19 Września 20231 r Dodaj proszę by w obu tych plikach jak komuś brakuje trzeba dopisać na górze. #include "cstdint"
Opublikowano 19 Września 20231 r Autor Zakładałem, że większość ma ten include dodany, ale dziękuję za przetestowanie zaktualizuje temat aby inni nie doświadczyłi tego błędu. Inna opcja to po prostu zostać przy DWORD.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.