Skocz do zawartości
Opublikowano

image.png.a144663d4007d16872d3413c4a1a8bf3.png

 

Cześć wam, 🖐️

 

Zdarzyło Ci się kiedyś zostać zaatakowanym przez innego gracza w strefie bezpieczeństwa, gdzie teoretycznie tryb pokojowy powinien Cię chronić? Niestety, jest to możliwe za sprawą cheaterów, którzy wykorzystują specjalne hacki do obejścia zabezpieczeń gry. W jaki sposób działa ten cheat? Problem polega na wysyłaniu pakietów synchronizacji do graczy, którzy w strefie bezpieczeństwa nie powinni być traktowani jako wrogowie. W efekcie, mimo aktywnego trybu pokojowego, cheaterzy mogą bez problemu atakować innych graczy, wypychać ich ze sfery handlowej. 

 

Implementacja

📂Lokalizacja pliku: 'game -> src -> char.cpp'

 

🔎Szukaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Dodaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 📂Lokalizacja pliku: 'game -> src -> char.h'

 

 🔎Szukaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 Dodaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Edytowane przez Sevence
Dodano enum DamageFlag w char.h

Featured Replies

Opublikowano

Super!

Opublikowano

Jeju, pamiętam jak gość wypychał każdego z małego koła i zabijał xD

Dziena!

Opublikowano

Coś pięknego 😄 

Opublikowano

Bardzo Ci dziękuję za pomoc!

 

Opublikowano
  • Premium

Przyda sie, dzięki

  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano

Na starszych plikach brakuje Pakietów DamageFlag

game-> char.h

pod 

enum EDamageType

wklej:

 

enum DamageFlag
{
	DAMAGE_NORMAL = (1 << 0),
	DAMAGE_POISON = (1 << 1),
	DAMAGE_DODGE = (1 << 2),
	DAMAGE_BLOCK = (1 << 3),
	DAMAGE_PENETRATE= (1 << 4),
	DAMAGE_CRITICAL = (1 << 5),
};

@SevenceMożesz dodać do tematu

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...