Opublikowano 20 Marca 20241 r Cześć wam, 🖐️ Zdarzyło Ci się kiedyś zostać zaatakowanym przez innego gracza w strefie bezpieczeństwa, gdzie teoretycznie tryb pokojowy powinien Cię chronić? Niestety, jest to możliwe za sprawą cheaterów, którzy wykorzystują specjalne hacki do obejścia zabezpieczeń gry. W jaki sposób działa ten cheat? Problem polega na wysyłaniu pakietów synchronizacji do graczy, którzy w strefie bezpieczeństwa nie powinni być traktowani jako wrogowie. W efekcie, mimo aktywnego trybu pokojowego, cheaterzy mogą bez problemu atakować innych graczy, wypychać ich ze sfery handlowej. Implementacja 📂Lokalizacja pliku: 'game -> src -> char.cpp' 🔎Szukaj 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ➕Dodaj 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 📂Lokalizacja pliku: 'game -> src -> char.h' 🔎Szukaj 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ➕Dodaj 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się Edytowane 5 Września 20245 Wrz przez Sevence Dodano enum DamageFlag w char.h
Opublikowano 20 Marca 20241 r Jeju, pamiętam jak gość wypychał każdego z małego koła i zabijał xD Dziena!
Opublikowano 5 Września 20245 Wrz Na starszych plikach brakuje Pakietów DamageFlag game-> char.h pod enum EDamageType wklej: enum DamageFlag { DAMAGE_NORMAL = (1 << 0), DAMAGE_POISON = (1 << 1), DAMAGE_DODGE = (1 << 2), DAMAGE_BLOCK = (1 << 3), DAMAGE_PENETRATE= (1 << 4), DAMAGE_CRITICAL = (1 << 5), }; @SevenceMożesz dodać do tematu
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.