Skocz do zawartości
Opublikowano

image.png.a144663d4007d16872d3413c4a1a8bf3.png

 

Cześć,

 

Funkcja zliczająca zabójstwa w zadaniach nie działa poprawnie, gdy zliczani są gracze. W rezultacie zadania polegające na eliminowaniu graczy są zliczane podwójnie zamiast pojedynczo. Rozwiązanie naprawia ten problem również w zabójstwach w grupie. Zrobiłem również małą refaktoryzację tej funkcji aby usprawnić jej działanie. 

 

Opis zmian

  • Dodałem kontrolę istnienia postaci gracza i postaci gracza w grupie, zapobiegając potencjalnym błędom z null pointerami,
  • Dodałem iteratory do lokalizacji zabitego obiektu zamiast bezpośredniego dostępu do mapy za pomocą indexów. 
  • Zaktualizowałem nazwy zmiennych na bardziej intuicyjne. 
  • Rozwiązałem problem z podwójnym zliczaniem graczy,
  • Usunąłem zbędne komentarze, 
  • Usprawniłem nieco logikę funkcji,

Przedstawienie błędu

 

Przedstawienie rozwiązania

 

Implementacja

📁Lokalizacja pliku: 'game -> src -> questmanager.cpp'

 

🔎Szukaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

♻️ Zamień

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Featured Replies

Opublikowano
  • Premium

dzięki bardzo ❤️ 

Opublikowano

###### reklama ###########

image.png.6eafb3a805dda7171dcb05a95b66d557.png

XD

Opublikowano
  • Autor
Teraz, ExoCarossa napisał(a):

###### reklama ###########

image.png.6eafb3a805dda7171dcb05a95b66d557.png

XD

💰💰💰💲💲💲💲💲

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...