Funkcja zliczająca zabójstwa w zadaniach nie działa poprawnie, gdy zliczani są gracze. W rezultacie zadania polegające na eliminowaniu graczy są zliczane podwójnie zamiast pojedynczo. Rozwiązanie naprawia ten problem również w zabójstwach w grupie. Zrobiłem również małą refaktoryzację tej funkcji aby usprawnić jej działanie.
Opis zmian
Dodałem kontrolę istnienia postaci gracza i postaci gracza w grupie, zapobiegając potencjalnym błędom z null pointerami,
Dodałem iteratory do lokalizacji zabitego obiektu zamiast bezpośredniego dostępu do mapy za pomocą indexów.
Zaktualizowałem nazwy zmiennych na bardziej intuicyjne.
Rozwiązałem problem z podwójnym zliczaniem graczy,
Cześć,
Funkcja zliczająca zabójstwa w zadaniach nie działa poprawnie, gdy zliczani są gracze. W rezultacie zadania polegające na eliminowaniu graczy są zliczane podwójnie zamiast pojedynczo. Rozwiązanie naprawia ten problem również w zabójstwach w grupie. Zrobiłem również małą refaktoryzację tej funkcji aby usprawnić jej działanie.
Opis zmian
Przedstawienie błędu
Przedstawienie rozwiązania
Implementacja
📁Lokalizacja pliku: 'game -> src -> questmanager.cpp'
🔎Szukaj
♻️ Zamień