Opublikowano 21 Marca 20241 r Cześć, Funkcja zliczająca zabójstwa w zadaniach nie działa poprawnie, gdy zliczani są gracze. W rezultacie zadania polegające na eliminowaniu graczy są zliczane podwójnie zamiast pojedynczo. Rozwiązanie naprawia ten problem również w zabójstwach w grupie. Zrobiłem również małą refaktoryzację tej funkcji aby usprawnić jej działanie. Opis zmian Dodałem kontrolę istnienia postaci gracza i postaci gracza w grupie, zapobiegając potencjalnym błędom z null pointerami, Dodałem iteratory do lokalizacji zabitego obiektu zamiast bezpośredniego dostępu do mapy za pomocą indexów. Zaktualizowałem nazwy zmiennych na bardziej intuicyjne. Rozwiązałem problem z podwójnym zliczaniem graczy, Usunąłem zbędne komentarze, Usprawniłem nieco logikę funkcji, Przedstawienie błędu 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się Przedstawienie rozwiązania 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się Implementacja 📁Lokalizacja pliku: 'game -> src -> questmanager.cpp' 🔎Szukaj 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ♻️ Zamień 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się
Opublikowano 21 Marca 20241 r Autor Teraz, ExoCarossa napisał(a): ###### reklama ########### XD 💰💰💰💲💲💲💲💲
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.