Opublikowano 22 Marca 20241 r Cześć, W funkcji 'pc_mount_bonus' zidentyfikowano kilka krytycznych błędów. Podczas przypisywania bonusów dla wierzchowca nie jest sprawdzane, czy gracz posiada aktualnie aktywnego wierzchowca, co może prowadzić do błędnego przypisania bonusów bez wierzchowca. Brakuje również zabezpieczenia przed wystąpieniem błędu null pointera podczas sprawdzania wartości charactera. Dodatkowo, nie jest sprawdzane, czy przypisywane bonusy nie przekraczają określonego limitu. Wprowadziłem również lepszą obsługę błędów dla lepszej diagnozy. Implementacja 📂 Lokalizacja pliku: 'game -> src -> questlua_pc.cpp' 🔍 Szukaj 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ♻️ Zamień 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.