Opublikowano 22 Marca 20241 r Cześć, 🖐️ Destruktor klasy CShop nie był wirtualny. W rezultacie, usunięcie obiektu klasy pochodnej, takiej jak CShopEx, spowoduje wyciek pamięci. Brak deklaracji destruktora klasy bazowej jako wirtualnego powoduje, że podczas usuwania obiektu klasy pochodnej wywoływany jest destruktor klasy bazowej. Ponieważ destruktor klasy bazowej nie ma dostępu do pól specyficznych dla klasy pochodnej, pamięć przydzielona przez klasę pochodną nie jest zwalniana. Implementacja 📂 Lokalizacja pliku: 'game -> src -> shop.h' 🔍 Szukaj 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ♻️ Zamień 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się
Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu
Zaloguj się