Opublikowano 22 Marca 20241 r Cześć, Kolejny krytyczny błąd z serii duplikowania przedmiotów! Na serwerach, gdzie można zdobyć przedmioty z graczy o negatywnej randze, istnieje potencjalny problem. Gdy po zabójstwie gracza z ujemną rangą przedmiot wyleci, inna osoba go podniesie i od razu przeniesie się na inne rdzeń gry, okaże się, że przedmiot się zduplikował. Aby naprawić błąd, zalecamy ustawienie czasu odczekiwania po wydropieniu przedmiotu z gracza. Dopiero po upływie tego czasu gracz będzie mógł się przenieść. Implementacja 📂 Lokalizacja pliku: 'game -> src -> char_battle.cpp' 🔍 Szukaj 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ➕ Dodaj 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się
Opublikowano 23 Marca 20241 r Autor To po prostu nałożony czas odczekania 10 sekundowy po zdobyciu z gracza przedmiotu, nie powinno mieć wpływu na zmianę kanału, ale warto sprawdzić.
Opublikowano 24 Listopada 202424 Lis @Sevenceco w przypadku kiedy gracz zmienia kanał przez np. hlbot'a instant ;) Edytowane 24 Listopada 202424 Lis przez HeskuGame
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.