Skocz do zawartości

Naprawa krytycznego błędu powodującego duplikowanie przedmiotu zdobytego z gracza na negatywnej randze

Opublikowano

image.png.a144663d4007d16872d3413c4a1a8bf3.png

 

Cześć,

 

Kolejny krytyczny błąd z serii duplikowania przedmiotów! Na serwerach, gdzie można zdobyć przedmioty z graczy o negatywnej randze, istnieje potencjalny problem. Gdy po zabójstwie gracza z ujemną rangą przedmiot wyleci, inna osoba go podniesie i od razu przeniesie się na inne rdzeń gry, okaże się, że przedmiot się zduplikował. Aby naprawić błąd, zalecamy ustawienie czasu odczekiwania po wydropieniu przedmiotu z gracza. Dopiero po upływie tego czasu gracz będzie mógł się przenieść.

 

 

Implementacja

📂 Lokalizacja pliku: 'game -> src -> char_battle.cpp'

 

🔍 Szukaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

🔐 Ukryta Treść 🔐

  

 Dodaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

Featured Replies

Opublikowano

Kod będzie się gryzł z szybką zmianą kanału która ma cd 3-5s?

Opublikowano
  • Autor

To po prostu nałożony czas odczekania 10 sekundowy po zdobyciu z gracza przedmiotu, nie powinno mieć wpływu na zmianę kanału, ale warto sprawdzić. 

Opublikowano

Dziękuję za udostępnienie poprawki. Bardzo mi pomogła. 🔥👌

 

Opublikowano

dziekuje

 

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

dzięki

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

dzięki

  • 6 miesięcy temu...
Opublikowano

@Sevenceco w przypadku kiedy gracz zmienia kanał przez np. hlbot'a instant ;) 

Edytowane przez HeskuGame

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...