Kolejny krytyczny błąd z serii duplikowania przedmiotów! Na serwerach, gdzie można zdobyć przedmioty z graczy o negatywnej randze, istnieje potencjalny problem. Gdy po zabójstwie gracza z ujemną rangą przedmiot wyleci, inna osoba go podniesie i od razu przeniesie się na inne rdzeń gry, okaże się, że przedmiot się zduplikował. Aby naprawić błąd, zalecamy ustawienie czasu odczekiwania po wydropieniu przedmiotu z gracza. Dopiero po upływie tego czasu gracz będzie mógł się przenieść.
Cześć,
Kolejny krytyczny błąd z serii duplikowania przedmiotów! Na serwerach, gdzie można zdobyć przedmioty z graczy o negatywnej randze, istnieje potencjalny problem. Gdy po zabójstwie gracza z ujemną rangą przedmiot wyleci, inna osoba go podniesie i od razu przeniesie się na inne rdzeń gry, okaże się, że przedmiot się zduplikował. Aby naprawić błąd, zalecamy ustawienie czasu odczekiwania po wydropieniu przedmiotu z gracza. Dopiero po upływie tego czasu gracz będzie mógł się przenieść.
Implementacja
📂 Lokalizacja pliku: 'game -> src -> char_battle.cpp'
🔍 Szukaj
➕ Dodaj