Opublikowano 22 Marca 20241 r Cześć, Problem polegan na tym, że przedmioty związane z zadaniami typu 'item_quest' mogą być nieprawidłowo upuszczane z ekwipunku gracza w trakcie trwającego zadania, mimo że powinny być chronione przed taką akcją ze względu na ich znaczenie dla przebiegu zadań. Co więcej, takie przedmioty mogą być używane przez graczy bez zużycia. Implementacja 📂 Lokalizacja pliku: 'game -> src -> char_battle.cpp' 🔍 Szukaj 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ♻️ Zamień 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się
Opublikowano 23 Marca 20241 r Autor Można i w ten sposób, ale tak właśnie szybciej, nie musisz korygować każdego przedmiotu z typem questowym. Dodatkowo musisz pamiętać przy nowo dodawanych przedmiotach aby ustawiać specjalne antiflagi, łatwo o pomyłkę.
Opublikowano 23 Marca 20241 r Też pomyślałem o antiflag ale no właśnie chodzi że nie trzeba każdego przedmiotu wiec na plus 😛
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.