Skocz do zawartości

Naprawa mechanizmu wypadania przedmiotów z gracza podczas aktywnego zadania

Opublikowano

image.png.a144663d4007d16872d3413c4a1a8bf3.png

 

Cześć,

 

Problem polegan na tym, że przedmioty związane z zadaniami typu 'item_quest' mogą być nieprawidłowo upuszczane z ekwipunku gracza w trakcie trwającego zadania, mimo że powinny być chronione przed taką akcją ze względu na ich znaczenie dla przebiegu zadań. Co więcej, takie przedmioty mogą być używane przez graczy bez zużycia.

 

Implementacja

📂 Lokalizacja pliku: 'game -> src -> char_battle.cpp'

 

🔍 Szukaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

♻️ Zamień

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

Featured Replies

Opublikowano

nie prościej ustawić na item_quest antiflag na wyrzucanie?

Opublikowano
  • Autor

Można i w ten sposób, ale tak właśnie szybciej, nie musisz korygować każdego przedmiotu z typem questowym. Dodatkowo musisz pamiętać przy nowo dodawanych przedmiotach aby ustawiać specjalne antiflagi, łatwo o pomyłkę. 

Opublikowano

Też pomyślałem o antiflag ale no właśnie chodzi że nie trzeba każdego przedmiotu wiec na plus 😛

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...