Opublikowano 23 Marca 20241 r Cześć, W funkcji 'AutoGiveItem' do przydzielania przedmiotów typu ITEM_BLEND, następuje wyciek pamięci podczas tworzenia nowych przedmiotów za pomocą 'CreateItem'. W przypadku, gdy nowo utworzony przedmiot znajduje swój odpowiednik w ekwipunku spełniając kryteria takie jak identyczny VNUM i pasujące wartości socketów, bez przekraczania limitu ilości jego ilość jest dodawana do istniejącego przedmiotu. Po takim połączeniu, nowo stworzony przedmiot pozostaje w pamięci bez zwolnienia, prowadząc do wycieku pamięci. Implementacja 📂 Lokalizacja pliku: 'game -> src -> char_item.cpp' 🔍 Szukaj 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ➕ Dodaj 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.