W funkcji 'AutoGiveItem' do przydzielania przedmiotów typu ITEM_BLEND, następuje wyciek pamięci podczas tworzenia nowych przedmiotów za pomocą 'CreateItem'. W przypadku, gdy nowo utworzony przedmiot znajduje swój odpowiednik w ekwipunku spełniając kryteria takie jak identyczny VNUM i pasujące wartości socketów, bez przekraczania limitu ilości jego ilość jest dodawana do istniejącego przedmiotu. Po takim połączeniu, nowo stworzony przedmiot pozostaje w pamięci bez zwolnienia, prowadząc do wycieku pamięci.
Cześć,
W funkcji 'AutoGiveItem' do przydzielania przedmiotów typu ITEM_BLEND, następuje wyciek pamięci podczas tworzenia nowych przedmiotów za pomocą 'CreateItem'. W przypadku, gdy nowo utworzony przedmiot znajduje swój odpowiednik w ekwipunku spełniając kryteria takie jak identyczny VNUM i pasujące wartości socketów, bez przekraczania limitu ilości jego ilość jest dodawana do istniejącego przedmiotu. Po takim połączeniu, nowo stworzony przedmiot pozostaje w pamięci bez zwolnienia, prowadząc do wycieku pamięci.
Implementacja
📂 Lokalizacja pliku: 'game -> src -> char_item.cpp'
🔍 Szukaj
➕ Dodaj