Skocz do zawartości

Naprawa wycieku pamięci dla typu 'ITEM_BLEND' w funkcji przydzielania przedmiotów

Featured Replies

Opublikowano

image.png.a144663d4007d16872d3413c4a1a8bf3.png

 

Cześć,

 

W funkcji 'AutoGiveItem' do przydzielania przedmiotów typu ITEM_BLEND, następuje wyciek pamięci podczas tworzenia nowych przedmiotów za pomocą 'CreateItem'. W przypadku, gdy nowo utworzony przedmiot znajduje swój odpowiednik w ekwipunku spełniając kryteria takie jak identyczny VNUM i pasujące wartości socketów, bez przekraczania limitu ilości jego ilość jest dodawana do istniejącego przedmiotu. Po takim połączeniu, nowo stworzony przedmiot pozostaje w pamięci bez zwolnienia, prowadząc do wycieku pamięci.

 

Implementacja

📂 Lokalizacja pliku: 'game -> src -> char_item.cpp'

 

🔍 Szukaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Dodaj

🔐 Ukryta Treść 🔐
  • 2 tygodnie później...
  • 4 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...