Skocz do zawartości

Modernizacja zarządzania nazwami w handlu - krok w stronę bezpieczniejszego 'CPythonExchange'

Opublikowano

Cześć! 🌟

 

Zastanawiałeś się kiedyś, jak ważne jest zarządzanie nazwami podczas handlu w grach? 🤔

Kluczowe! 💡Chodzi przecież o bezpieczeństwo naszych wymian między graczami. 🛡️🤝

 

A wiesz co? Świat technologii nie stoi w miejscu! Ciągle się zmienia, dostosowując do najświeższych trendów. Dlatego też metody, którymi się posługujemy do zarządzania danymi, muszą iść z duchem czasu. 🚀

Zapraszam do dalszego czytania! 📖

 

🔍 Opis zmian:

  • Aktualizacja nazewnictwa funkcji w celu lepszego odzwierciedlenia ich działania.
  • Wprowadzenie nowoczesnych typów danych, takich jak std::string_view i std::array, dla większej czytelności i bezpieczeństwa.
  • Zabezpieczenie przed możliwością przekroczenia zakresu pamięci podczas operacji na ciągach znaków.
  • Usprawnienie kopiowania danych poprzez zastąpienie starszych metod kopiowania nowszymi rozwiązaniami.
  • Zastosowanie spójnego nazewnictwa dla funkcji i zmiennych.
  • Wykorzystanie funkcji i typów z bibliotek standardowych C++.
  • Zapewnienie prawidłowej inicjalizacji zmiennych.

 


📁 Lokalizacja pliku: 'UserInterface -> PythonExchange.cpp'

 

🔍 Szukaj:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

🔄 Zamień:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

📁 Lokalizacja pliku: 'UserInterface -> PythonExchange.h'

 

🔍 Szukaj:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

🔄 Zamień:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

🔍 Na samym dole pliku przed:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Dodaj:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

🔍 Szukaj:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Dodaj:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

📁 Lokalizacja pliku: 'UserInterface -> PythonNetworkStreamPhaseGame.cpp'

 

🔍 Szukaj:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

🔄 Zamień:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

🔍 Szukaj:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

🔄 Zamień:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

📁 Lokalizacja pliku: 'UserInterface -> PythonExchangeModule.cpp'

 

🔍 Szukaj:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

🔄 Zamień:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Featured Replies

Opublikowano

Dzięki, przydatna modernizacja 😋

Lecz dla nowych, zaleciłbym poprawę małego detalu w tekscie poradnika który może wprowadzać w błąd i wyskoczą errory w kompilatorze to


 

Na dole dodaj: 

private:
	std::array<char, CHARACTER_NAME_MAX_LEN + 1> selfName{};
	std::array<char, CHARACTER_NAME_MAX_LEN + 1> targetName{};


z - Na dole dodaj:

na:

Na samym dole przed }; dodaj:

private: 
std::array<char, CHARACTER_NAME_MAX_LEN + 1> selfName{}; 
std::array<char, CHARACTER_NAME_MAX_LEN + 1> targetName{};


Opublikowano
  • Autor

Dzięki za wskazówkę, zaktualizowałem poradnik. 

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Dzięki

Edytowane przez Zephyr

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...