Skocz do zawartości
Opublikowano

 

Podstawowe:

 

pc.get_account() : Zwraca wartość typu String. Zwraca nazwę konta.
pc.get_account_id() : Zwraca wartość typu int. Zwraca id konta.
pc.get_alignment() : Zwraca wartość typu int. Zwraca rangę postaci.
pc.get_dx() : Zwraca wartość typu int. Udostępnia wynik zręczności postaci.
pc.get_empire() : Zwraca wartość typu int. Zwraca królestwo postaci. (1: Czerwony, 2: Żółty, 3: Niebieski)
pc.get_empty_inventory_count() : Zwraca wartość typu int. Zwraca liczbę pustych slotów w ekwipunku postaci.
pc.get_equip_refine_level( LuaNumber cell ) : Przyjmuje 1 argument. Jest to wartość typu int. Po przesłaniu id slotu w ekwipunku zwraca poziom doskonalenia przedmiotu w tym slocie, czyli wartość +.
pc.get_exp() : Zwraca wartość typu int. Zwraca informacje o EXP postaci.
pc.get_exp_level() : Zwraca wartość typu int. Zwraca informacje o pasku EXP postaci. Zwraca tyle liczb, ile pełnych pudełek jest.
pc.get_gm_level() : Zwraca wartość typu int. Przyznaje uprawnienia GM postaci. (1: Gracz, 2: LOW_WIZARD, 3: GOD, 4: HIGH_WIZARD, 5: IMPLEMENTOR)
pc.get_gold() : Zwraca wartość typu int. Zwraca ilość Yang postaci.
pc.get_guild() : Zwraca wartość typu int. Zwraca id gildii postaci. Zwraca false, jeśli nie ma gildii.
pc.get_horse_level() : Zwraca wartość typu int. Udostępnia poziom konia postaci. Zwraca false, jeśli nie ma konia.
pc.get_hp() : Zwraca wartość typu int. Udostępnia aktualne punkty życia postaci.
pc.get_ht() : Zwraca wartość typu int. Udostępnia wynik VIT postaci.
pc.get_informer_item()
pc.get_informer_type()
pc.get_ip0() : Zwraca wartość typu String. Zwraca informacje o ip postaci.
pc.get_iq() : Zwraca wartość typu int. Zwraca wynik INT postaci.
pc.get_job() : Zwraca wartość typu int. Zwraca płeć postaci.
pc.get_killee_drop_pct()
pc.get_language()
pc.get_leadership()
pc.get_language2()
pc.get_level() : Zwraca wartość typu int. Zwraca poziom postaci.
pc.get_local_x() : Zwraca wartość typu int. Zwraca wartość x pozycji postaci na podstawie klienta.
pc.get_local_y() : Zwraca wartość typu int. Zwraca wartość y pozycji postaci na podstawie klienta.
pc.get_logoff_interval() : Zwraca wartość int. Zwraca czas wylogowania.
pc.get_map_index() : Zwraca wartość int. Zwraca id mapy, na której znajduje się postać.
pc.get_max_hp() : Zwraca wartość int. Udziela maksymalnej liczby punktów życia, które postać może uzyskać.
pc.get_max_sp() : Zwraca wartość int. Udziela maksymalnej liczby punktów sp, które postać może uzyskać.
pc.get_money() : Zwraca wartość int. Zwraca ilość Yang postaci.
pc.get_name() : Zwraca wartość String. Udziela imienia postaci.
pc.get_next_exp() : Zwraca wartość int. Udziela ilości EXP wymaganej do następnego poziomu.
pc.get_part()
pc.get_player_id() : Zwraca wartość int. Zwraca id postaci.
pc.get_playtime() : Zwraca wartość int. Zwraca całkowity czas spędzony w grze.
pc.get_premium_remain_sec() : Zwraca wartość int. Udziela pozostałego czasu premium.
pc.get_race() : Zwraca wartość int. Zwraca klasę postaci.
pc.get_real_alignment() : Zwraca wartość int. Zwraca wynik rankingowy postaci.
pc.get_sex() : Zwraca wartość int. Zwraca płeć postaci.
pc.get_sig_items(LuaNumber group_vnum) : Przyjmuje argument Int. Zwraca tablicę. Zwraca listę przedmiotów z grupy przedmiotów wysłanej argumentem.
pc.get_skill_group() : Zwraca wartość int. Udziela wybranej grupy umiejętności postaci. Przykład: Fizyczne, Mentalne.
pc.get_skill_level(LuaNumber vnum) : Przyjmuje 1 argument. Zwraca int. Zwraca poziom umiejętności id wysłanego argumentem. Przykład: pc.get_skill_level(31) => Zwraca poziom umiejętności Assassination.
pc.get_skill_point() : Zwraca wartość int. Udziela ilości punktów umiejętności, które postać nie użyła.
pc.get_sockets_item() : Zwraca tablicę. Listuje informacje o gniazdach przedmiotów w ekwipunku postaci.
pc.get_sp() : Zwraca wartość int. Zwraca HP postaci.
pc.get_special_ride_vnum() : Zwraca wartość int. Zwraca informacje o specjalnym przedmiocie.
pc.get_st() : Zwraca wartość int. Udziela wyniku STR postaci.
pc.get_start_location()
pc.get_vid() : Zwraca wartość int. Zwraca id autoryzacji postaci.
pc.get_logoff_interval() : Zwraca wartość int. Zwraca czas wylogowania.
pc.get_map_index() : Zwraca wartość int. Zwraca id mapy, na której znajduje się postać.
pc.get_max_hp() : Zwraca wartość int. Udziela maksymalnej liczby punktów życia, które postać może uzyskać.
pc.get_max_sp() : Zwraca wartość int. Udziela maksymalnej liczby punktów sp, które postać może uzyskać.
pc.get_money() : Zwraca wartość int. Zwraca ilość Yang postaci.
pc.get_name() : Zwraca wartość String. Udziela imienia postaci.
pc.get_next_exp() : Zwraca wartość int. Udziela ilości EXP wymaganej do następnego poziomu.
pc.get_part()
pc.get_player_id() : Zwraca wartość int. Zwraca id postaci.
pc.get_playtime() : Zwraca wartość int. Zwraca całkowity czas spędzony w grze.
pc.get_premium_remain_sec() : Zwraca wartość int. Udziela pozostałego czasu premium.
pc.get_race() : Zwraca wartość int. Zwraca klasę postaci.
pc.get_real_alignment() : Zwraca wartość int. Zwraca wynik rankingowy postaci.
pc.get_sex() : Zwraca wartość int. Zwraca płeć postaci.
pc.get_sig_items(LuaNumber group_vnum) : Przyjmuje argument Int. Zwraca tablicę. Zwraca listę przedmiotów z grupy przedmiotów wysłanej argumentem.
pc.get_skill_group() : Zwraca wartość int. Udziela wybranej grupy umiejętności postaci. Przykład: Fizyczne, Mentalne.
pc.get_skill_level(LuaNumber vnum) : Przyjmuje 1 argument. Zwraca int. Zwraca poziom umiejętności id wysłanego argumentem. Przykład: pc.get_skill_level(31) => Zwraca poziom umiejętności Assassination.
pc.get_skill_point() : Zwraca wartość int. Udziela ilości punktów umiejętności, które postać nie użyła.
pc.get_sockets_item() : Zwraca tablicę. Listuje informacje o gniazdach przedmiotów w ekwipunku postaci.
pc.get_sp() : Zwraca wartość int. Zwraca HP postaci.
pc.get_special_ride_vnum() : Zwraca wartość int. Zwraca informacje o specjalnym przedmiocie.
pc.get_st() : Zwraca wartość int. Udziela wyniku STR postaci.
pc.get_start_location()
pc.get_vid() : Zwraca wartość int. Zwraca id autoryzacji postaci.
pc.get_war_map()
pc.get_weapon() : Zwraca wartość int. Zwraca wartość vnum broni, którą postać trzyma w ręce. Zwraca false, jeśli postać jest bez broni.
pc.get_wear( ) : Przyjmuje 1 argument typu int. Zwraca wartość typu int. Udostępnia flagę zużycia przedmiotu w skrzynce w ekwipunku określoną przez dane wysłane argumentem.
pc.get_x() : Zwraca wartość typu int. Zwraca współrzędną x postaci opartej na serwerze.
pc.get_y() : Zwraca wartość typu int. Zwraca współrzędną y postaci opartej na serwerze.
pc.getarmor() : Zwraca wartość typu int. Daje numer vnum zbroi, którą postać ma na sobie. Jeśli nie, zwraca fałsz.
pc.getcheque() : Zwraca wartość typu int. Zwraca informacje o Wonie postaci.
pc.getcurrentmapindex() : Zwraca wartość typu int. Zwraca id mapy, na której znajduje się postać.
pc.getempire() : Zwraca wartość typu int. Zwraca królestwo postaci. (1: Czerwone, 2: Żółte, 3: Niebieskie)
pc.getf( LuaString questname, LuaString flagname ) : Przyjmuje 2 argumenty typu string. 1. nazwa questu, 2. nazwa flagi. Zwraca wartość typu int. Quest zwraca wartość dodaną do bazy danych.
pc.getgold() : Zwraca wartość typu int. Zwraca ilość Yang postaci.
pc.getguild() : Zwraca wartość typu int. Zwraca id gildii postaci. Zwraca false, jeśli nie ma gildii.
pc.gethp() : Zwraca wartość typu int. Daje obecne punkty życia postaci.
pc.getleadership() : Zwraca wartość typu int. Udostępnia wartość zdolności przywódczych postaci.
pc.getmaxhp() : Zwraca wartość typu int. Daje maksymalne hp, które postać może zdobyć.
pc.getmaxsp() : Zwraca wartość typu int. Daje maksymalne punkty sp, które postać może zdobyć.
pc.money() : Zwraca wartość typu int. Zwraca ilość Yang postaci.
pc.getplaytime() : Zwraca wartość typu int. Zwraca łączny czas spędzony w grze.
pc.getqf( LuaString flag ) : Przyjmuje 1 argument typu string. Zwraca wartość typu int. Wyszukuje wartość flagi aktualnie uruchomionego questu w bazie danych questów i zwraca jej wartość.
pc.getsp() : Zwraca wartość typu int. Daje obecne punkty many postaci.
pc.getweapon() : Zwraca wartość typu int. Zwraca wartość vnum broni, którą postać trzyma w ręku. Zwraca fałsz, jeśli jest pusta ręka.
pc.getx() : Zwraca wartość typu int. Zwraca współrzędną x postaci opartej na serwerze.
pc.gety() : Zwraca wartość typu int. Zwraca współrzędną y postaci opartej na serwerze.


Funkcje przedmiotów:


 

item.can_over9refine() : Sprawdza, czy przedmiot ma transformację po osiągnięciu +9. Zwraca wartość logiczną. (Jeśli tak: 1, w przeciwnym razie: 0)
item.change_to_over9() : Zmienia transformację przedmiotu.
item.copy_and_give_before_remove( LuaNumber vnum ) : Daje przedmiot o podanym vnum i usuwa przedmiot.
item.get_addon_type() : Zwraca wartość addon_type, jeśli przedmiot może przyjmować średnie obrażenia i obrażenia umiejętności.
item.get_attribute_set_index() :
item.get_cell( LuaNumber cell ) : Pobiera informacje o przedmiocie w twoim ekwipunku.
item.get_count() : Zwraca liczbę przedmiotów jako int.
item.get_id() : Id przedmiotu jako int.
item.get_level() : Zwraca wartość + przedmiotu jako int.
item.get_level_limit() : Pobiera limit poziomu przedmiotu.
item.get_name() : Zwraca lokalną nazwę przedmiotu.
item.get_over9_material_vnum( LuaNumber vnum ) : Zwraca materiały do transformacji przedmiotu po osiągnięciu +9.
item.get_refine_vnum( LuaNumber vnum ) : Pobiera vnum rafinacji przedmiotu.
item.get_shop_price() : Cena sprzedaży przedmiotu u NPC.
item.get_size() : Zwraca informację o tym, ile miejsc zajmuje przedmiot w ekwipunku.
item.get_socket( LuaNumber index ) : Zwraca wygrawerowane kamienie na przedmiocie lub czas trwania przedmiotu.
item.get_sub_type() : Zwraca podtyp przedmiotu.
item.get_type() : Zwraca główny typ przedmiotu.
item.get_value( LuaNumber index ) : Zwraca wartość przedmiotu.
item.get_vnum() : Zwraca identyfikator item_proto przedmiotu.
item.has_flag( LuaNumber value ) : Sprawdza, czy podana wartość jest w przedmiocie.
item.next_refine_vnum() : Zwraca vnum rafinacji dla kolejnego ulepszenia (+).
item.over9refine() : Sprawdza, czy przedmiot ma transformację po osiągnięciu +9. Zwraca wartość logiczną. (Jeśli tak: 1, w przeciwnym razie: 0)
item.remove() : Usuwa przedmiot.
item.select( LuaNumber item_id ) : Wybiera przedmiot o podanym id. (Do użycia w zadaniach.)
item.select_cell( LuaNumber cell ) : Wybiera przedmiot o podanym numerze komórki w ekwipunku. (Do użycia w zadaniach.)
item.set_shop_price() : Zmienia cenę sprzedaży przedmiotu u NPC.
item.set_socket( LuaNumber index, LuaNumber value ) : Zmienia wartość socket przedmiotu.
item.set_value( LuaNumber index, LuaNumber value ) : Zmienia wartość przedmiotu.
item.start_realtime_expire() : Jeśli przedmiot ma datę wygaśnięcia, rozpoczyna odliczanie czasu.
item.get_wearflag0() : Zwraca typ przedmiotu.
item.has_wearflag0( luaNumber index ) : Sprawdza, czy przesłane dane z argumentem pasują do flagi noszenia przedmiotu.
item.get_antiflag0( luaNumber index ) : Sprawdza, czy przesłane dane z argumentem pasują do antyflagi przedmiotu.
item.has_antiflag0() : Zwraca informacje o antyflagach przedmiotu (np. szaman nie może nosić itp.).
item.get_immuneflag0() : Zwraca wartość immuneflag przedmiotu.
item.has_immuneflag0( luaNumber index ) : Sprawdza, czy przesłane dane z argumentem pasują do immuneflag przedmiotu.
item.add_attr0( LuaNumber mode ) : Służy do dodawania zaklęć do przedmiotu.
item.change_attr0( LuaNumber mode ) : Zmienia zaklęcia przedmiotu.
item.clear_attr0( LuaNumber mode ) : Czyści zaklęcia przedmiotu.
item.count_attr0( LuaNumber mode ) : Zmienia wartość zaklęć przedmiotu.
item.get_attr0() : Zwraca zaklęcia przedmiotu.
item.set_attr0( LuaNumber id1, LuaNumber value1, LuaNumber id2, LuaNumber value2, LuaNumber id3, LuaNumber value3, LuaNumber id4, LuaNumber value4, LuaNumber id5, LuaNumber value5, LuaNumber id6, LuaNumber value6, LuaNumber id7, LuaNumber value7 ) : Służy do ustawienia wartości atrybutów przedmiotu.
item.set_count0( LuaNumber count ) : Zmienia ilość przedmiotów.
item.is_available0() : Przedmiot używany.

 

Featured Replies

Opublikowano

Świetna sprawa, brakowało nam takiego poradnika. 

Opublikowano

Super, przyda sie 😉

Opublikowano

Dziękować przyda się 

Opublikowano
  • Premium

przyda sie

Opublikowano

Dziękuję

Opublikowano

image.png.bf7a4ce8ce2b6aed9d4bc9a28b851631.png

Opublikowano

dzięki

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

dzięki

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Dzięki

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Dzięki, dzięki.

  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

Dziękuję.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...