Skocz do zawartości

Błąd ''GameWindow' object has no attribute 'skillSelect'' podczas implementacji systemu iBeast - Skills Select

Featured Replies

  • Odpowiedzi 34
  • Wyświetleń 1,1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Opublikowano
  • Autor
Spoiler

gmake: *** No rule to make target '/usr/include/c++/4.2/cstdlib', needed by 'OBJDIR/BattleArena.o'.  Stop.
 

To jest niby error log, ale nic z tego nie rozumiem.

 

edit

Wcześniej jak robiłem poprzez zwykłe komendy gmake clean i gmake -j20 to było dobrze tylko teraz ma jakiś problem

Opublikowano
  • Autor

ja wiem ze w tych plikach iwgl prubowałem to zmieniac itp ale to nie dało sie nic zrobic bo dalej errory są

Spoiler

image.png.e7778d2d4082fec590faaf59019c1cd9.png

 

Opublikowano
  • Rozwiązanie

Musiałeś dodawać jakiś system bądź systemy do źródła i nawet Ci kompilacja nie przechodziła, a skrypt pomimo że nie skompilował game pokazywał że kompilacja pomyślna hahah to ta słynna poprawiona wersja Muchomora? 😄😄 Musisz wstawić pliki w których masz błędy to rzucę okiem, ale tamten plik już Ci przeszedł i nie wywalił błędów. Teraz w char.cpp i char_item.cpp o ile dobrze widzę. Zainteresuj się moim projektem plików czystych o ile chcesz się bawić w tworzenie serwerów od podstaw. Niedługo zapewne w weekend lub chwilę po wydam wersję v1.7 podsyłam link gdybyś chciał rzucić okiem. 

 

  • Sevence zablokował(a) ten temat
  • Sevence odpiął/ęła ten temat
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.