Opublikowano 1 Kwietnia 20241 r Dzięki tej małej modyfikacji będzie nam łatwiej zlokalizować nazwe ciągów których nie ma w locale_string a pokazuje nam w syserze: Jest to duże ułatwienie w szukaniu na przykład dla osób które mają czytanie locale_string z clienta. Autor: Koray. (src) game -> locale.hpp Szukaj: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się Zmień na: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się Szukaj: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się Zmień na: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się game -> locale.cpp Szukaj: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się Zamień na: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się Szukaj: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się Zmień na: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się
Opublikowano 1 Kwietnia 20241 r Dzięki! EDIT: (binka) userinterface -> locale.cpp Szukaj: const char * locale_find(const char *string) Zamień na: const char* locale_find(const char* string, const char* file, const char* function, int line) Szukaj: sys_err("LOCALE_ERROR: \"%s\";", string); Zmień na: sys_err("LOCALE_ERROR: \"%s\"; (%s:%s:%d)", string, file, function, line); To jest dalej w game nie w bince @Delta Edytowane 1 Kwietnia 20241 r przez ExoCarossa
Opublikowano 1 Kwietnia 20241 r Autor 10 minut temu, ExoCarossa napisał(a): Dzięki! EDIT: (binka) userinterface -> locale.cpp Szukaj: const char * locale_find(const char *string) Zamień na: const char* locale_find(const char* string, const char* file, const char* function, int line) Szukaj: sys_err("LOCALE_ERROR: \"%s\";", string); Zmień na: sys_err("LOCALE_ERROR: \"%s\"; (%s:%s:%d)", string, file, function, line); To jest dalej w game nie w bince @Delta Wybacz, zaaktualizowałem.
Opublikowano 10 Kwietnia 20241 r thanks for sharing this is very interesting complements Edytowane 10 Kwietnia 20241 r przez f4biox
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.