Skocz do zawartości

Featured Replies

Opublikowano

Dzięki tej małej modyfikacji będzie nam łatwiej zlokalizować nazwe ciągów których nie ma w locale_string a pokazuje nam w syserze:

surowy

Jest to duże ułatwienie w szukaniu na przykład dla osób które mają czytanie locale_string z clienta.
Autor: Koray.


(src) game -> locale.hpp

Szukaj:

🔐 Ukryta Treść 🔐


Zmień na:
 

🔐 Ukryta Treść 🔐


Szukaj:
 

🔐 Ukryta Treść 🔐

Zmień na:
 
🔐 Ukryta Treść 🔐

game -> locale.cpp

Szukaj:

 
🔐 Ukryta Treść 🔐

Zamień na:
 
🔐 Ukryta Treść 🔐

Szukaj:
 
🔐 Ukryta Treść 🔐


Zmień na:
 
🔐 Ukryta Treść 🔐
Opublikowano

Dzięki!

 

EDIT:

(binka) userinterface -> locale.cpp

Szukaj:

 

const char * locale_find(const char *string)


Zamień na:
 

const char* locale_find(const char* string, const char* file, const char* function, int line)


Szukaj:
 

sys_err("LOCALE_ERROR: \"%s\";", string);



Zmień na:
 

sys_err("LOCALE_ERROR: \"%s\"; (%s:%s:%d)", string, file, function, line);

To jest dalej w game nie w bince

@Delta

Edytowane przez ExoCarossa

Opublikowano
  • Autor
10 minut temu, ExoCarossa napisał(a):

Dzięki!

 

EDIT:

(binka) userinterface -> locale.cpp

Szukaj:

 

const char * locale_find(const char *string)


Zamień na:
 

const char* locale_find(const char* string, const char* file, const char* function, int line)


Szukaj:
 

sys_err("LOCALE_ERROR: \"%s\";", string);



Zmień na:
 

sys_err("LOCALE_ERROR: \"%s\"; (%s:%s:%d)", string, file, function, line);

To jest dalej w game nie w bince

@Delta


Wybacz, zaaktualizowałem.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

thanks for sharing this is very interesting complements

Edytowane przez f4biox

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...