Podczas czyszczenia klienta gry i aktualizacji obiektów natknąłem się na nowy atrybut o nazwie 'isattributedata' wprowadzony na oficjalnym serwerze już spory czas temu. Jest to specjalna flaga typu bool, która określa, czy dany obiekt ma ładowany plik kolizji .mdatr. Nie wszystkie pliki obiektów posiadają takie kolizje – w rzeczywistości większość ich nie ma, zwłaszcza te nieoryginalne. Domyślnie kolizje są ładowane do każdego obiektu niezależnie od tego, czy posiada on plik kolizji .mdatr. Atrybut "isattributedata" pozwala ustawić flagę na 0 w właściwościach danego obiektu, co oznacza, że plik .mdatr nie zostanie załadowany.
Nie widziałem na żadnym forum wydania tego rozwiązania więc postanowiłem je zrobić.
Aby wyłączyć ładowanie pliku kolizji .mdatr dla danego obiektu jak na oficjalnym serwerze. Oni domyślnie ładuję dla każdego, ale tym atrybutem wyłączają dla obiektów, które nie mają kolizji.
Cześć,
Podczas czyszczenia klienta gry i aktualizacji obiektów natknąłem się na nowy atrybut o nazwie 'isattributedata' wprowadzony na oficjalnym serwerze już spory czas temu. Jest to specjalna flaga typu bool, która określa, czy dany obiekt ma ładowany plik kolizji .mdatr. Nie wszystkie pliki obiektów posiadają takie kolizje – w rzeczywistości większość ich nie ma, zwłaszcza te nieoryginalne. Domyślnie kolizje są ładowane do każdego obiektu niezależnie od tego, czy posiada on plik kolizji .mdatr. Atrybut "isattributedata" pozwala ustawić flagę na 0 w właściwościach danego obiektu, co oznacza, że plik .mdatr nie zostanie załadowany.
Nie widziałem na żadnym forum wydania tego rozwiązania więc postanowiłem je zrobić.
Przedstawienie działania
Implementacja
📂Lokalizacja pliku: 'GameLib -> MapType.cpp'
🔎Szukaj
➕Dodaj
🔎Szukaj
♻️Zamień
📂Lokalizacja pliku: 'GameLib -> MapType.h'
🔎Szukaj
➕Dodaj
📂Lokalizacja pliku: 'GameLib -> Area.cpp'
🔎Szukaj
➕Dodaj
Udało Ci się zaimplementować nowy atrybut dla plików property teraz możesz ustawić go w pliku poprzez
Aby wyłączyć ładowanie pliku kolizji .mdatr dla danego obiektu jak na oficjalnym serwerze. Oni domyślnie ładuję dla każdego, ale tym atrybutem wyłączają dla obiektów, które nie mają kolizji.