Skocz do zawartości

Nowy atrybut 'IsAttributeData' w plikach property

Opublikowano

Cześć,

 

Podczas czyszczenia klienta gry i aktualizacji obiektów natknąłem się na nowy atrybut o nazwie 'isattributedata' wprowadzony na oficjalnym serwerze już spory czas temu. Jest to specjalna flaga typu bool, która określa, czy dany obiekt ma ładowany plik kolizji .mdatr. Nie wszystkie pliki obiektów posiadają takie kolizje – w rzeczywistości większość ich nie ma, zwłaszcza te nieoryginalne. Domyślnie kolizje są ładowane do każdego obiektu niezależnie od tego, czy posiada on plik kolizji .mdatr. Atrybut "isattributedata" pozwala ustawić flagę na 0 w właściwościach danego obiektu, co oznacza, że plik .mdatr nie zostanie załadowany.

 

Nie widziałem na żadnym forum wydania tego rozwiązania więc postanowiłem je zrobić. 


Przedstawienie działania

 

Implementacja

📂Lokalizacja pliku: 'GameLib -> MapType.cpp'

 

🔎Szukaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Dodaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

🔎Szukaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

♻️Zamień

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

📂Lokalizacja pliku: 'GameLib -> MapType.h'

 

🔎Szukaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Dodaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

📂Lokalizacja pliku: 'GameLib -> Area.cpp'

 

🔎Szukaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Dodaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

Udało Ci się zaimplementować nowy atrybut dla plików property teraz możesz ustawić go w pliku poprzez 

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Aby wyłączyć ładowanie pliku kolizji .mdatr dla danego obiektu jak na oficjalnym serwerze. Oni domyślnie ładuję dla każdego, ale tym atrybutem wyłączają dla obiektów, które nie mają kolizji. 

Featured Replies

Opublikowano

O, coś nowego, super wstawka 

Opublikowano
  • Autor

Można również zmodyfikować działanie atrybutu "isattributedata", aby domyślnie pliki kolizyjne nie były ładowane. Wtedy tylko te obiekty, które je posiadają, miałyby ustawiony atrybut "isattributedata" na 1 to już według uznania. Ja zrobiłem zgodnie z oficjalnym serwerem. 

Opublikowano

dzięki

Opublikowano

ale buja, dzięki

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...