Nieaktualizująca się zmiana kanału przy nazwie serwera
Featured Replies
Pełny poradnik Vegasaa
//@Source/Client/UserInterface/PythonNetworkStreamPhaseGame.cpp
//1.) Search for:
TPacketGCChannel kChannelPacket;
if (!Recv(sizeof(kChannelPacket), &kChannelPacket))
return false;
//2.) Add after:
#ifdef WJ_SHOW_ALL_CHANNEL
PyCallClassMemberFunc(m_apoPhaseWnd[PHASE_WINDOW_GAME], "BINARY_OnChannelPacket", Py_BuildValue("(i)", kChannelPacket.channel));
#endif
//@Source/Client/UserInterface/Locale_inc.h
#define WJ_SHOW_ALL_CHANNEL
//@Source/Client/UserInterface
Ogólnie spoko, ale ten dict tutaj jest zbędny, podobnie jak import net oraz ten wpis do locale_game.txt
Tak wygląda lepiej (imo):
server_name = "Nazwa Serwera, CH{}".format(channel)
net.SetServerInfo(server_name)
if self.interface:
self.interface.wndMiniMap.serverInfo.SetText(server_name)

Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
Udostępnij
Obserwujący