Dziś przedstawię pełny przewodnik, jak zwiększyć długość nazw postaci. Sama zmiana długości znaków nie wystarczy – niektóre interfejsy wymagają korekty, np. okno dodawania do znajomych, pole do wpisywania nicku gracza, do którego chcemy napisać prywatną wiadomość, oraz podczas tworzenia postaci. Projektując interfejs, weź pod uwagę, ile znaków będzie dozwolonych, aby nazwa gracza mieściła się bez problemu.
W niektórych plikach zamiast samej liczby może być zdefiniowana jakaś stała, np. PLAYER_NAME_MAX_LEN. Czasem może wcale nie być takiej kontroli – wtedy pomiń ten krok.
EntryCore ma zdefiniowaną stałą w tej funkcji i musisz ją zmienić:
Cześć,
Dziś przedstawię pełny przewodnik, jak zwiększyć długość nazw postaci. Sama zmiana długości znaków nie wystarczy – niektóre interfejsy wymagają korekty, np. okno dodawania do znajomych, pole do wpisywania nicku gracza, do którego chcemy napisać prywatną wiadomość, oraz podczas tworzenia postaci. Projektując interfejs, weź pod uwagę, ile znaków będzie dozwolonych, aby nazwa gracza mieściła się bez problemu.
Przedstawienie
Implementacja
📂Lokalizacja pliku: 'UserInterface -> StdAfx.h'
🔎Szukaj
♻️Zamień
📂Lokalizacja pliku: 'game -> src -> input_login.cpp'
🔎Szukaj
♻️Zamień
W niektórych plikach zamiast samej liczby może być zdefiniowana jakaś stała, np. PLAYER_NAME_MAX_LEN. Czasem może wcale nie być takiej kontroli – wtedy pomiń ten krok.
EntryCore ma zdefiniowaną stałą w tej funkcji i musisz ją zmienić:
🔎Szukaj
♻️Zamień
📂Lokalizacja pliku: 'root -> uiwhisper.py'
🔎Szukaj
♻️Zamień
📂Lokalizacja pliku: 'uiscript-> whisperdialog.py'
Dostosowane okno szeptu do zwiększonego inputu na wpisanie nazwy gracza oraz dostosowano pozycję.
Po zmianach:
♻️Zamień
📂Lokalizacja pliku: 'root -> uimessenger.py'
🔎Szukaj
➕Dodaj
Po zmianach:
📂Lokalizacja pliku: 'locale -> pl -> ui -> createcharacterwindow.py'
🔎Szukaj
♻️Zamień
🔎Szukaj
♻️Zamień
Zmiana inputu 04 to średni 06 to najdłuższy.
🛑Baza danych
🛠️Zapytanie SQL (Przykładowo ustawiłem długość na 24 znaki ty sobie ustawiasz tu według uznania)
Baza player:
Baza log: