Skocz do zawartości
Masz już aplikację Sharegon?

Odkryj wszystkie możliwości. Dowiedz się więcej

Sharegon.pl

Zainstaluj aplikację Sharegon i korzystaj z powiadomień push oraz licznika nowych aktywności bezpośrednio z ekranu głównego.

Aby zainstalować tę aplikację na iOS i iPadOS.
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Przewiń menu i stuknij Dodaj do ekranu początkowego.
  3. Stuknij Dodaj w prawym górnym rogu.
Zainstaluj aplikację Sharegon na Androidzie
  1. Otwórz Sklep Google Play na swoim smarfonie.
  2. Wyszukaj „Sharegon” w pasku wyszukiwania.
  3. Stuknij „Zainstaluj”, aby pobrać aplikację.

Naprawa czarnego ekranu i kumulacji efektów po dłuższy zminimalizowaniu klienta gry

Featured Replies

Opublikowano

  

image.png.a144663d4007d16872d3413c4a1a8bf3.png

 

Cześć,

 

Każdy gracz Metina zapewne spotkał się z problemem czarnego ekranu po dłuższym zminimalizowaniu okna gry. Problem ten wynika z dwóch głównych błędów.

 

Co zyskasz po tym rozwiązaniu?

Dzięki temu rozwiązaniu nie doświadczysz już czarnego ekranu po dłuższym zminimalizowaniu gry i ponownym jej zmaksymalizowaniu. Ponadto, znikną problemy z kumulacją efektów – teraz po ponownym zmaksymalizowaniu gry efekty nie będą się wywoływać w przyspieszonym tempie, aby nadrobić zaległości.

 

Przedstawienie błędów kumulacji efektów

 

Przedstawienie czarnego ekranu

Spoiler

image.png.3b40e436e79b4a23b469a958c4a993e3.png

 

Problem 1: Wydłużenie czasu aktualizacji modeli

Kiedy w grze jest wiele modeli w bliskiej przestrzeni, czas aktualizacji się wydłuża, co powoduje pomijanie renderowania.

 

Dlaczego tak się dzieje?

Głównym powodem jest niewłaściwe zarządzanie zasobami przez Granny. Gdy minimalizujesz grę, zakończone modele nigdy nie są zwalniane. Dzieje się tak, ponieważ są one zwalniane w funkcji 'CGrannyModelInstance::UpdateWorldPose', która jest wywoływana z 'CPythonApplication::RenderGame'. Te niezwolnione modele powodują, że 'GrannySetModelClock' zajmuje coraz więcej czasu. Gdy otwierasz klienta z zminimalizowanego stanu, aktualizacja nie kończy się wystarczająco szybko, aby wywołać 'RenderGame' i zwolnić zasoby.

 

Rozwiązanie:

📂Lokalizacja pliku: 'EterGrnLib -> ModelInstanceUpdate.cpp'

 

🔎Szukaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Dodaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

Problem 2: Niewłaściwe działanie EffectManagera

Gdy okno gry jest zminimalizowane, 'EffectManager' nie usuwa wygasłych efektów. Wszystkie uruchomione efekty gromadzą się i są uruchamiane jednocześnie po ponownym zmaksymalizowaniu okna, co powoduje znaczne opóźnienie i w efekcie czarny ekran. 

 

Rozwiązanie:

📂Lokalizacja pliku: 'UserInterface -> PythonAplication.cpp'

 

🛑EntryCore🛑

🔎Szukaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Dodaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 🔎Szukaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

🛑Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

🛑Inne źródła🛑

🔎Szukaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Dodaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 🔎Szukaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

🛑Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐
  • Sevence zmienił(a) tytuł na Naprawa czarnego ekranu i kumulacji efektów po dłuższy zminimalizowaniu klienta gry

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Skonfiguruj powiadomienia push w przeglądarce.

Chrome (Android)
  1. Stuknij ikonę kłódki obok paska adresu.
  2. Wybierz Uprawnienia → Powiadomienia.
  3. Dostosuj swoje preferencje.
Chrome (Desktop)
  1. Kliknij ikonę kłódki na pasku adresu.
  2. Wybierz Ustawienia witryny.
  3. Znajdź Powiadomienia i dostosuj swoje preferencje.