Skocz do zawartości

Naprawa czarnego ekranu i kumulacji efektów po dłuższy zminimalizowaniu klienta gry

Opublikowano

  

image.png.a144663d4007d16872d3413c4a1a8bf3.png

 

Cześć,

 

Każdy gracz Metina zapewne spotkał się z problemem czarnego ekranu po dłuższym zminimalizowaniu okna gry. Problem ten wynika z dwóch głównych błędów.

 

Co zyskasz po tym rozwiązaniu?

Dzięki temu rozwiązaniu nie doświadczysz już czarnego ekranu po dłuższym zminimalizowaniu gry i ponownym jej zmaksymalizowaniu. Ponadto, znikną problemy z kumulacją efektów – teraz po ponownym zmaksymalizowaniu gry efekty nie będą się wywoływać w przyspieszonym tempie, aby nadrobić zaległości.

 

Przedstawienie błędów kumulacji efektów

 

Przedstawienie czarnego ekranu

Spoiler

image.png.3b40e436e79b4a23b469a958c4a993e3.png

 

Problem 1: Wydłużenie czasu aktualizacji modeli

Kiedy w grze jest wiele modeli w bliskiej przestrzeni, czas aktualizacji się wydłuża, co powoduje pomijanie renderowania.

 

Dlaczego tak się dzieje?

Głównym powodem jest niewłaściwe zarządzanie zasobami przez Granny. Gdy minimalizujesz grę, zakończone modele nigdy nie są zwalniane. Dzieje się tak, ponieważ są one zwalniane w funkcji 'CGrannyModelInstance::UpdateWorldPose', która jest wywoływana z 'CPythonApplication::RenderGame'. Te niezwolnione modele powodują, że 'GrannySetModelClock' zajmuje coraz więcej czasu. Gdy otwierasz klienta z zminimalizowanego stanu, aktualizacja nie kończy się wystarczająco szybko, aby wywołać 'RenderGame' i zwolnić zasoby.

 

Rozwiązanie:

📂Lokalizacja pliku: 'EterGrnLib -> ModelInstanceUpdate.cpp'

 

🔎Szukaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Dodaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

Problem 2: Niewłaściwe działanie EffectManagera

Gdy okno gry jest zminimalizowane, 'EffectManager' nie usuwa wygasłych efektów. Wszystkie uruchomione efekty gromadzą się i są uruchamiane jednocześnie po ponownym zmaksymalizowaniu okna, co powoduje znaczne opóźnienie i w efekcie czarny ekran. 

 

Rozwiązanie:

📂Lokalizacja pliku: 'UserInterface -> PythonAplication.cpp'

 

🛑EntryCore🛑

🔎Szukaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Dodaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 🔎Szukaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

🛑Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

🛑Inne źródła🛑

🔎Szukaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Dodaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 🔎Szukaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

🛑Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

Featured Replies

Opublikowano

Dzięki szefie, bardzo irytujący błąd!

  • Sevence zmienił(a) tytuł na Naprawa czarnego ekranu i kumulacji efektów po dłuższy zminimalizowaniu klienta gry
Opublikowano

Fajne, przyda sie wielu lduziom

Opublikowano

Dziękuję za udostępnienie poprawki. Bardzo mi pomogła. 🔥👌

 

Opublikowano

Dziękuję za udostępnienie poprawki. Bardzo mi pomogła. 🔥👌

 

Opublikowano
  • Premium

dzięki bardzo

Opublikowano
  • Autor

@WhiteBambo88 Dziękuję za zwrócenie uwagi na problem, zaktualizowałem temat, więc teraz nie będzie problemów z przyśpieszonym efektem aury miecza itp.

Opublikowano

thx

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...