Każdy gracz Metina zapewne spotkał się z problemem czarnego ekranu po dłuższym zminimalizowaniu okna gry. Problem ten wynika z dwóch głównych błędów.
Co zyskasz po tym rozwiązaniu?
Dzięki temu rozwiązaniu nie doświadczysz już czarnego ekranu po dłuższym zminimalizowaniu gry i ponownym jej zmaksymalizowaniu. Ponadto, znikną problemy z kumulacją efektów – teraz po ponownym zmaksymalizowaniu gry efekty nie będą się wywoływać w przyspieszonym tempie, aby nadrobić zaległości.
Przedstawienie błędów kumulacji efektów
Przedstawienie czarnego ekranu
Spoiler
Problem 1: Wydłużenie czasu aktualizacji modeli
Kiedy w grze jest wiele modeli w bliskiej przestrzeni, czas aktualizacji się wydłuża, co powoduje pomijanie renderowania.
Dlaczego tak się dzieje?
Głównym powodem jest niewłaściwe zarządzanie zasobami przez Granny. Gdy minimalizujesz grę, zakończone modele nigdy nie są zwalniane. Dzieje się tak, ponieważ są one zwalniane w funkcji 'CGrannyModelInstance::UpdateWorldPose', która jest wywoływana z 'CPythonApplication::RenderGame'. Te niezwolnione modele powodują, że 'GrannySetModelClock' zajmuje coraz więcej czasu. Gdy otwierasz klienta z zminimalizowanego stanu, aktualizacja nie kończy się wystarczająco szybko, aby wywołać 'RenderGame' i zwolnić zasoby.
Gdy okno gry jest zminimalizowane, 'EffectManager' nie usuwa wygasłych efektów. Wszystkie uruchomione efekty gromadzą się i są uruchamiane jednocześnie po ponownym zmaksymalizowaniu okna, co powoduje znaczne opóźnienie i w efekcie czarny ekran.
Cześć, ✋
Każdy gracz Metina zapewne spotkał się z problemem czarnego ekranu po dłuższym zminimalizowaniu okna gry. Problem ten wynika z dwóch głównych błędów.
Co zyskasz po tym rozwiązaniu?
Dzięki temu rozwiązaniu nie doświadczysz już czarnego ekranu po dłuższym zminimalizowaniu gry i ponownym jej zmaksymalizowaniu. Ponadto, znikną problemy z kumulacją efektów – teraz po ponownym zmaksymalizowaniu gry efekty nie będą się wywoływać w przyspieszonym tempie, aby nadrobić zaległości.
Przedstawienie błędów kumulacji efektów
Przedstawienie czarnego ekranu
Problem 1: Wydłużenie czasu aktualizacji modeli
Kiedy w grze jest wiele modeli w bliskiej przestrzeni, czas aktualizacji się wydłuża, co powoduje pomijanie renderowania.
Dlaczego tak się dzieje?
Głównym powodem jest niewłaściwe zarządzanie zasobami przez Granny. Gdy minimalizujesz grę, zakończone modele nigdy nie są zwalniane. Dzieje się tak, ponieważ są one zwalniane w funkcji 'CGrannyModelInstance::UpdateWorldPose', która jest wywoływana z 'CPythonApplication::RenderGame'. Te niezwolnione modele powodują, że 'GrannySetModelClock' zajmuje coraz więcej czasu. Gdy otwierasz klienta z zminimalizowanego stanu, aktualizacja nie kończy się wystarczająco szybko, aby wywołać 'RenderGame' i zwolnić zasoby.
Rozwiązanie:
📂Lokalizacja pliku: 'EterGrnLib -> ModelInstanceUpdate.cpp'
🔎Szukaj
➕Dodaj
Problem 2: Niewłaściwe działanie EffectManagera
Gdy okno gry jest zminimalizowane, 'EffectManager' nie usuwa wygasłych efektów. Wszystkie uruchomione efekty gromadzą się i są uruchamiane jednocześnie po ponownym zmaksymalizowaniu okna, co powoduje znaczne opóźnienie i w efekcie czarny ekran.
Rozwiązanie:
📂Lokalizacja pliku: 'UserInterface -> PythonAplication.cpp'
🛑EntryCore🛑
🔎Szukaj
➕Dodaj
🔎Szukaj
🛑Usuń
🛑Inne źródła🛑
🔎Szukaj
➕Dodaj
🔎Szukaj
🛑Usuń