Opublikowano 27 Maja 20241 r Cześć, 😀 Kiedy uruchomisz klienta gry, wszystkie tekstury powinny wyświetlać się normalnie. Problem pojawia się, gdy uruchomisz dowolną aplikację i system Windows poprosi o nadanie uprawnień administratora. Po pojawieniu się tego okna tekstury w grze stają się rozmyte. Ten problem występuje niezależnie od tego, czy udzielisz tych uprawnień, czy nie – samo pojawienie się okna uprawnień powoduje rozmycie tekstur. Dzieje się tak dlatego, że anizotropowe filtrowanie tekstur jest stosowane tylko wtedy, gdy działa funkcja 'SetDevice'. Po utracie lub zresetowaniu urządzenia D3D, filtrowanie musi być ponownie zastosowane, aby tekstury pozostały ostre. W tym temacie pokażę Ci, jak rozwiązać ten problem. Przedstawienie tekstur (przed wyskoczeniem okna uprawnień) Przedstawienie tekstur (po wyskoczeniem okna uprawnień) 🪧Uwaga: To rozwiązanie jest kompatybilne z Directx8 nie zadziała na Directx9. Implementacja 📂Lokalizacja pliku: 'EterLib -> StateManager.cpp' 🔎Szukaj 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ♻️Zamień 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 🔎Szukaj 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ➕Dodaj 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 🔎Szukaj 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ➕Dodaj po 'SetDefaultState' nową funkcję 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 📂Lokalizacja pliku: 'EterLib -> StateManager.h' 🔎Szukaj 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ➕Dodaj 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się
Opublikowano 28 Maja 20241 r Autor Istnieje na każdym kliencie gry. Możesz sobie porównać te dwa screeny.
Opublikowano 28 Maja 20241 r 4 minuty temu, Sevence napisał(a): Istnieje na każdym kliencie gry. Możesz sobie porównać te dwa screeny. Ufam Ci, bardziej chodziło mi o fakt że takie sytuacje występują z interakcjami które są poza samą grą.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.