Skocz do zawartości
Opublikowano

image.png.a144663d4007d16872d3413c4a1a8bf3.png

 

Cześć, 😀

 

Kiedy uruchomisz klienta gry, wszystkie tekstury powinny wyświetlać się normalnie. Problem pojawia się, gdy uruchomisz dowolną aplikację i system Windows poprosi o nadanie uprawnień administratora. Po pojawieniu się tego okna tekstury w grze stają się rozmyte. Ten problem występuje niezależnie od tego, czy udzielisz tych uprawnień, czy nie – samo pojawienie się okna uprawnień powoduje rozmycie tekstur. Dzieje się tak dlatego, że anizotropowe filtrowanie tekstur jest stosowane tylko wtedy, gdy działa funkcja 'SetDevice'. Po utracie lub zresetowaniu urządzenia D3D, filtrowanie musi być ponownie zastosowane, aby tekstury pozostały ostre. W tym temacie pokażę Ci, jak rozwiązać ten problem.

 

Przedstawienie tekstur (przed wyskoczeniem okna uprawnień)

image.png.ea6494143d54e5ae191eb0977b86c3f5.png

 

Przedstawienie tekstur (po wyskoczeniem okna uprawnień)

image.png.de55f6d6c901efd4f4ba87c678e999fa.png

 

 

🪧Uwaga: To rozwiązanie jest kompatybilne z Directx8 nie zadziała na Directx9.  

 

Implementacja

📂Lokalizacja pliku: 'EterLib -> StateManager.cpp'

 

🔎Szukaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

♻️Zamień

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

🔎Szukaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Dodaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

🔎Szukaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Dodaj po 'SetDefaultState' nową funkcję

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

📂Lokalizacja pliku: 'EterLib -> StateManager.h'

 

🔎Szukaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Dodaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

Featured Replies

Opublikowano

Coooś takiego wgl istnieje? XD

zaraz zobaczymy czy ni mo kwiatkuf

Opublikowano
  • Autor

Istnieje na każdym kliencie gry. Możesz sobie porównać te dwa screeny. 

Opublikowano
4 minuty temu, Sevence napisał(a):

Istnieje na każdym kliencie gry. Możesz sobie porównać te dwa screeny. 

Ufam Ci, bardziej chodziło mi o fakt że takie sytuacje występują z interakcjami które są poza samą grą. 

Opublikowano

ale bajer hahaha

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...