Skocz do zawartości
Opublikowano

Cześć! 🌟

 

Jeśli zastanawiasz się, jak dostosować czas, po którym nieżyjące potwory znikają z mapy, mam dla Ciebie małą wskazówkę! 🕰️

 

 

📂 Lokalizacja pliku: 'game -> char_battle.cpp'
 

🔍 Znajdź ten fragment kodu:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

🔄 Zmień:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

Zwróć uwagę na ostatnią część - 'bImmediateDead ? 1 : PASSES_PER_SEC(10)'.

To właśnie tam ustawiasz czas. Jeśli chcesz, by potwory znikały po innej liczbie sekund, po prostu zamień 10 na żądaną liczbę. Na przykład, dla 5 sekund: 'PASSES_PER_SEC(5)'.

 

Featured Replies

Opublikowano

Dzięki

 

  • 5 tygodni później...
Opublikowano

Dzięki

Opublikowano

dz

Opublikowano

dzięki

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...