Opublikowano 31 Sierpnia 20231 r Cześć! 🌟 Jeśli zastanawiasz się, jak dostosować czas, po którym nieżyjące potwory znikają z mapy, mam dla Ciebie małą wskazówkę! 🕰️ 📂 Lokalizacja pliku: 'game -> char_battle.cpp' 🔍 Znajdź ten fragment kodu: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 🔄 Zmień: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się Zwróć uwagę na ostatnią część - 'bImmediateDead ? 1 : PASSES_PER_SEC(10)'. To właśnie tam ustawiasz czas. Jeśli chcesz, by potwory znikały po innej liczbie sekund, po prostu zamień 10 na żądaną liczbę. Na przykład, dla 5 sekund: 'PASSES_PER_SEC(5)'.
Cześć! 🌟
Jeśli zastanawiasz się, jak dostosować czas, po którym nieżyjące potwory znikają z mapy, mam dla Ciebie małą wskazówkę! 🕰️
📂 Lokalizacja pliku: 'game -> char_battle.cpp'
🔍 Znajdź ten fragment kodu:
🔄 Zmień:
Zwróć uwagę na ostatnią część - 'bImmediateDead ? 1 : PASSES_PER_SEC(10)'.
To właśnie tam ustawiasz czas. Jeśli chcesz, by potwory znikały po innej liczbie sekund, po prostu zamień 10 na żądaną liczbę. Na przykład, dla 5 sekund: 'PASSES_PER_SEC(5)'.