Opublikowano 31 Sierpnia 20231 r Cześć, wojownicy Metin2! 😊 Dziś przedstawię Wam sposób, by uczynić wyświetlanie czasu w przedmiotach bardziej intuicyjnym. Chciałbym Wam pokazać, jak dodać brakującą jednostkę sekund oraz jak zamienić skrócone nazwy jednostek czasu na ich pełne wersje, tak aby były one bardziej zrozumiałe dla każdego gracza. Dodatkowo dostosujemy wyświetlanie ich do polskiej lokalizacji jednostek czasu. Prezentacja: Zaczynajmy! Plik: root -> localeInfo.py Szukamy: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się Zmień całą funkcje: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się Powyżej dodaj: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się Plik: root -> uiToolTip.py Szukaj: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się Zamień: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się Szukaj: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się Zamień: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się Szukaj: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się Dodaj: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się
Opublikowano 31 Sierpnia 20231 r Jeśli ktoś by miał małe komplikacje z kodem (po najechaniu na item nie ma żadnego opisu) polecam zamiast zamienić to dodać po i zakomentować te frazy na żółto. root -> uitooltip.py def AppendUniqueItemLastTime(self, restMin😞 def AppendUniqueItemLastTime(self, restMin): if restMin > 0: restSecond = restMin*60 self.AppendSpace(5) # self.AppendTextLine(localeInfo.LEFT_TIME + " : " + localeInfo.SecondToDHM(restSecond), self.NORMAL_COLOR) //zakomentuj self.AppendTextLine(localeInfo.LEFT_TIME, self.LEFT_TIME_COLOR) self.AppendTextLine(localeInfo.SecondToDHM(restSecond), self.NORMAL_COLOR) def AppendMallItemLastTime(self, endTime): def AppendMallItemLastTime(self, endTime): if endTime > 0: leftSec = max(0, endTime - app.GetGlobalTimeStamp()) self.AppendSpace(5) # self.AppendTextLine(localeInfo.LEFT_TIME + " : " + localeInfo.SecondToDHM(leftSec), self.NORMAL_COLOR) //zakomentuj self.AppendTextLine(localeInfo.LEFT_TIME, self.LEFT_TIME_COLOR) self.AppendTextLine(localeInfo.SecondToDHM(leftSec), self.NORMAL_COLOR)
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.