Skocz do zawartości

Wyświetlanie poziomu potworów i oznaczenie agresywnych gwiazdką - (official patch 15.4)

Opublikowano

Cześć 🐉

 

W tym poradniku przybliżę Wam, jak wprowadzić nowe opcje gry, które z pewnością wzbudziły Wasze zainteresowanie.

Chodzi o wyświetlanie poziomu potworów oraz oznaczanie tych agresywnych charakterystyczną gwiazdką.

Te nowości zostały wprowadzone na oficjalnym serwerze w patchu 15.4. Jeśli jesteście ciekawi, jak dodać te zmiany do swojej rozgrywki, zapraszam do lektury! 🌟

 

Prezentacja:

 

 

Plik: UserInterface -> locale_inc.h

Dodaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

Plik: UserInterface -> InstanceBase.cpp

Szukaj:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Dodaj:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Szukaj:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

A w nim:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Zamień na:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Szukaj:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Zamień:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Szukaj:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Dodaj:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

Plik: UserInterface -> InstanceBase.h

Szukaj:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Dodaj:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Szukaj:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Dodaj:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Szukaj:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Dodaj:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

Plik: UserInterface -> PythonApplicationModule.cpp

Szukaj:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Dodaj:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

Plik: UserInterface -> PythonNonPlayer.cpp

Szukaj:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Dodaj:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

Plik: UserInterface -> PythonNonPlayer.h

Szukaj:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Dodaj:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

Plik: UserInterface -> PythonSystem.cpp

Szukaj:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

A w nim:

[Wskazówka] Jeśli masz dodane inne opcje gry to dodajesz pod ostatnią linią w tej funkcji. 

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Dodaj:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Szukaj:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Dodaj:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Szukaj:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

A w niej:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Dodaj:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Szukaj:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Dodaj:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

Plik: UserIntarface -> PythonSystemModule.cpp'

Szukaj:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Dodaj:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Szukaj:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Dodaj:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

Plik: UserIntarface -> PythonSystem.h

Szukaj:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Dodaj:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Szukaj:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Dodaj:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

Plik: root -> uiGameOption.py

Szukaj:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Dodaj:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Szukaj:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Dodaj:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Szukaj:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Dodaj:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Szukaj:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Dodaj:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Szukaj:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Dodaj:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Szukaj:
 

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Dodaj:
 

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

Plik: locale -> pl -> locale_interface.txt

Szukaj:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Dodaj:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

Plik: uiscript -> gameoptiondialog.py

2x Szukaj:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

2x Zamień:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

[Wskazówka] Jeśli masz już jakieś nowe opcje gry to musisz dostosować wysokość do swoich potrzeb. 

 

Szukaj:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Dodaj:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

W razie problemów śmiało pisz w tym temacie chętnie pomogę. 

 

 

Featured Replies

Opublikowano

Brak opisu.

Cześć w InstanceBase.cpp nie mam 
 

DWORD CInstanceBase::GetLevel()
{
	return m_dwLevel;
}

Dodałem to na samym dole pliku, Dodatkowo mam problem, z plikiem którego nie edytowałem (Podejrzewam, że gryzie się to z systemem Wikipedii od Paszki.

Opublikowano
  • Autor
Cytat

Dodałem to na samym dole pliku, Dodatkowo mam problem, z plikiem którego nie edytowałem (Podejrzewam, że gryzie się to z systemem Wikipedii od Paszki.

Potrzebuję więcej informacji. Jakie błędy występują? postaram się rozwiązać. 

Opublikowano

Brak opisu.
Poradziłem sobie z problemem, gdzie gryzły się 2 systemy, pozostaje problem tego że brakowało mi 

DWORD CInstanceBase::GetLevel()
{
	return m_dwLevel;
}

Na zdjęciu widać jak dodałem oraz co pluje kompilator.

Opublikowano
  • Autor

To tylko brakowało tej funkcji, zaktualizuje poradnik. 

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

ty

Opublikowano

Dzięki 

 

#Edit

 

Zapomniałeś o PythonSystemModule.cpp

Edytowane przez Bamboo

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Dzięki za wstawkę

Opublikowano

Wygląda na brak bibliotek próbowałem rozkiminić z pomocą googla ale nie idzie. @Sevence mógłbyś zerknąć?
image.png.1a006d16c4b4f46df33632d9f306007a.png

Opublikowano
  • Autor

Do pliku stdafx.h dodaj #include <cstdint>

Opublikowano

W moim przypadku było to stdAfx.h po dodaniu śmiga, dziękuje pięknie :)

Opublikowano
  • Autor

Właśnie ten plik miałem na myśli, ale nie pamiętałem dokladnej nazwy, a sprawdzić w tym momencie nie mam jak. 

Opublikowano

Ewidentnie jeszcze czegoś brakuje, załącza, syserr z klienta.

Chyba chodzi o to o czym pisał Bamboo. Cały czas szukam przyczyn ale będę wdzięczny za podpowiedź.

0116 21:33:29066 :: Traceback (most recent call last):

0116 21:33:29066 ::   File "ui.py", line 1101, in CallEvent

0116 21:33:29066 ::   File "ui.py", line 84, in __call__

0116 21:33:29066 ::   File "ui.py", line 66, in __call__

0116 21:33:29066 ::   File "uiSystem.py", line 120, in __ClickGameOptionButton

0116 21:33:29066 ::   File "uiGameOption.py", line 34, in __init__

0116 21:33:29066 ::   File "uiGameOption.py", line 514, in RefreshShowMobInfo

0116 21:33:29066 :: AttributeError
0116 21:33:29066 :: : 
0116 21:33:29066 :: 'module' object has no attribute 'IsShowMobLevel'
0116 21:33:29066 :: 

 

Opublikowano
  • Autor

@rebelscs Faktycznie, przypominał mi o tym wielokrotnie i zapomniałem zaktualizować temat. Teraz już zaktualizowałem, wprowadź zmiany w pliku PythonSystemModule.cpp który zaktualizowałem w głównym wątku. 

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
  • Premium

dzięki

Opublikowano

I pomyśleć, że za małolata na globalu nie było tych poziomów i nawet nie zwróciłem uwagi kiedy to weszło - pamiętam jakby zawsze tam były, to prawie jak z monoklem u ludzika z monopoly.

Edytowane przez Roggerovsky

Opublikowano
  • Autor

Ustaw standard C++20 dla projektu, nie używasz przypadkiem MSVC, która jest pod wyższy standard? 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...